Morguh mschol, groot gelijk.quote:
toen ik opstond scheen de zon nog, die is zich nu in rap tempo aan het terugtrekkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 06:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het is nu droog maar de buienradar belooft niet veel goeds. Ik kruip ook weer mijn bedje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer single!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow...![]()
Ik ben weer single!single zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is wel echt kutReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik ben weer single!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weer single!Kun je ons weer vergezellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer man
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben weer single!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hihi, je zei trekken. 🤭quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik opstond scheen de zon nog, die is zich nu in rap tempo aan het terugtrekken
Hier kwam het net goed naar beneden. Logeerkonijn is natquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar is het nu droog. Ik dacht toch echt regen te horen. 🤔
Ik ben weer single!Dan is ze niet de ware. Steunen doe je elkaar door dik en dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat logeerkonijn is bijna een permanente bewoner inmiddels, hoe lang zit dat beest er al wel nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kwam het net goed naar beneden. Logeerkonijn is nat
Morguh Stigquote:
Ik ben weer single!Morguh, das mooi kudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguh Nattequote:
Maandag wordt ie opgehaald. Dan is hij hier drie weken geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat logeerkonijn is bijna een permanente bewoner inmiddels, hoe lang zit dat beest er al wel niet
Dotjequote:
3 weken pasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maandag wordt ie opgehaald. Dan is hij hier drie weken geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |