Oké zie ik je straks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom dr wel halen
*stapt op fiets richting station...
oww hehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze is vervelend omdat ze nu niet naar buiten mag.
toch welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zij heeft het inmiddels maar geaccepteerd.
Weet ik eigenlijk niet. Geloof het wel want mijn thaise vriendinnen nemen hun bv hun eigen drank mee op de fullmoon party omdat ze niet vertrouwen wat er wordt geschonken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal gebeurt dit daar bij jou ook?
https://www.instagram.com/reel/DJ6GbFPT8f5/
EttoGoudquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou ja zeg...
Die Gollum uit LOTR he...
Nou, die valt dus zó met z'n snufferd in de kolkende lava...
Gekkigheid man.
Morguh mschol, groot gelijk.quote:
toen ik opstond scheen de zon nog, die is zich nu in rap tempo aan het terugtrekkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 06:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het is nu droog maar de buienradar belooft niet veel goeds. Ik kruip ook weer mijn bedje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer single!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow...![]()
Ik ben weer single!single zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is wel echt kutReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik ben weer single!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weer single!Kun je ons weer vergezellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer man
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben weer single!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hihi, je zei trekken. 🤭quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik opstond scheen de zon nog, die is zich nu in rap tempo aan het terugtrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |