quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nu even rustig deze
verder staat dit weekend deze, en deze op de planning
Titan Quest 2 is net uit in EA. Vond deel 1 goed en Grim Dawn geweldig, dus wellicht deze proberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nu even rustig deze
verder staat dit weekend deze, en deze op de planning
CoD en consorten vond ik toen ik14 was leuk, later niet meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Maar ik appel destiny en call of duty
Oh, 1 vond ik ook wel leuk. Eens in de gaten houden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Titan Quest 2 is net uit in EA. Vond deel 1 goed en Grim Dawn geweldig, dus wellicht deze proberen.
Ik speel alleen nuketown nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
CoD en consorten vond ik toen ik14 was leuk, later niet meer
Dat heb ik al gedaan. Nu weer slapen zodat ik morgen weer verder kan gamen.quote:
Oké zie ik je straks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom dr wel halen
*stapt op fiets richting station...
oww hehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze is vervelend omdat ze nu niet naar buiten mag.
toch welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zij heeft het inmiddels maar geaccepteerd.
Weet ik eigenlijk niet. Geloof het wel want mijn thaise vriendinnen nemen hun bv hun eigen drank mee op de fullmoon party omdat ze niet vertrouwen wat er wordt geschonken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal gebeurt dit daar bij jou ook?
https://www.instagram.com/reel/DJ6GbFPT8f5/
EttoGoudquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou ja zeg...
Die Gollum uit LOTR he...
Nou, die valt dus zó met z'n snufferd in de kolkende lava...
Gekkigheid man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |