Tuinen zijn altijd wel prima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. De Schwebebahn. En toen ik er toch was ben ik even naar de botanische tuin bovenop de heuvel gelopen.
https://www.mi-wuppertal.(...)ly-industrialisation
Dit leek me nog wel leuk maar is al even gesloten voor verbouwingen.
Ben er nog maar 1 keer eerder geweest, maar kon me niet herinneren dat het toen zo druk was. Kon over de koppen lopen.quote:
Zag nog een vrouwelijke oud collega. Wel met kleren aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bleh mensen
Was druk vandaag
Wel veel goede tieten gezien
Goede tieten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag nog een vrouwelijke oud collega. Wel met kleren aan.
Ik hou van mini tietjes. Zij zit daar een beetje aan het maximum.quote:
Dat is de vloek van de KSC. Of verschrikkelijk vroeg, of dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel wat extra slaap gebruiken. Maar ben slecht in naar bed gaan.
Is sterk afhankelijk van het weer en de hoeveelheid pandemie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er nog maar 1 keer eerder geweest, maar kon me niet herinneren dat het toen zo druk was. Kon over de koppen lopen.
Ik hoop volgend jaar weer te gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer naar een weekendje Londen te kijken in oktober
Zou het wel willen veranderen. Of dat ik eens wat nuttigs met m'n tijd ga doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de vloek van de KSC. Of verschrikkelijk vroeg, of dit.
Dan nog maar even hier blijvenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel wat extra slaap gebruiken. Maar ben slecht in naar bed gaan.
Ze hebben een Fright Night in de Royal Albert met Halloween. Weet nog niet of dat de moeite waard is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar weer te gaan.
Ik wil.ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer naar een weekendje Londen te kijken in oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |