Wat moet je daar nou weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben een tripje naar Wuppertal aan het plannen. Maar er is niet zoveel te doen voor mijn gevoel
Beetje wuppenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben een tripje naar Wuppertal aan het plannen. Maar er is niet zoveel te doen voor mijn gevoel
Top Gear en The Grand Tour kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdagavond he
ik zit even niet thuis, ga wel weer op tijd naar huis
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #7quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje tussen de mensen af en toe.
@Fogel was er laatstquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bleh mensenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje tussen de mensen af en toe.
Schwebebahn is ongeveer wat er te doen is. En er is een dierentuin.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bleh mensen
Was druk vandaag
Wel veel goede tieten gezien
Schwebebahn staat op de lijst. En dan het feestje maar doen en snel weer naar huis toe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Schwebebahn is ongeveer wat er te doen is. En er is een dierentuin.
Wuppertal voelde een beetje als een tijdreis naar de jaren 80.
Neuh. De Schwebebahn. En toen ik er toch was ben ik even naar de botanische tuin bovenop de heuvel gelopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dat waar de wuppies ontstSn zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |