Pff soms heb ik daar echt geen zin in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef Näsenbar het volgende:
Als je alleen woont kan je beter gewoon die paar borden en bekers afwassen, anders kan je 1 keer in de week die vaatwasser laten draaien.
Ik weet niet of hij een kut gaat toelaten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
maar dat zal kut zijn denk ik .
Denken jullie dat mijn huisbaas dit gaat toelaten? Durf het niet echt te vragen.....
Was ook mijn eerste gedachte. +Gratis sex. Doet het altijd goed bij zolderkamer fokkers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon een Filipijn importeren die dit soort taken op haar neemt
Nee man, eens in de 3 dagen. Gewoon genoeg borden, glazen, bestek hebben zodat je hem helemaal kunt vullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef Näsenbar het volgende:
Als je alleen woont kan je beter gewoon die paar borden en bekers afwassen, anders kan je 1 keer in de week die vaatwasser laten draaien.
Tja, dat zijn jouw 2 cents.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pas je op voor de vaatwasblokjes maffia ?
Tot wel 30 cent per stuk![]()
Lidl 4 cent
W5quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lidl 4 cent
Lidlquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lidl 4 cent
Gast. Ik weet dat jij ook zo'n vrek bent die daarop let!quote:
Dit is België... Niemand gaat daar van wakker liggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat is mijn klacht. Ik kan in principe wel een vrijstaand model zetten. Maar daarvoor moet ik een gat boren in het keuken meubilair.
Weet niet of mijn huisbaas dit leuk zal vinden. Er is een stopcontact aanwezig. bij de afvoer is er een mogelijkheid om de afvoer van de vaatwasser er in te steken. Enkel een T-stuk nodig bij het kraantje. Enkel ik hoef enkel een gat te boren. Maar ja daarmee beschadig ik de keuken.
Ik dacht aan een tafelmodel met waterreservoir maar dat zal kut zijn denk ik .
Denken jullie dat mijn huisbaas dit gaat toelaten? Durf het niet echt te vragen.....
Een tafelmodel heeft eigenlijk geen zin: daar kunnen niet eens pannen met steel in. Je moet dan alsnog afwassen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat is mijn klacht. Ik kan in principe wel een vrijstaand model zetten. Maar daarvoor moet ik een gat boren in het keuken meubilair.
Weet niet of mijn huisbaas dit leuk zal vinden. Er is een stopcontact aanwezig. bij de afvoer is er een mogelijkheid om de afvoer van de vaatwasser er in te steken. Enkel een T-stuk nodig bij het kraantje. Enkel ik hoef enkel een gat te boren. Maar ja daarmee beschadig ik de keuken.
Dan haal je de steel er toch af?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een tafelmodel heeft eigenlijk geen zin: daar kunnen niet eens pannen met steel in. Je moet dan alsnog afwassen.
En toch weiger ik Lidl blokjes in mijn Miele te gooien, dat voelt gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Ik weet dat jij ook zo'n vrek bent die daarop let!
Nou, een tablet met zeep en wat zout (dat is de samenstellign dacht ik) is mij geen paar tientjes per pak waard!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En toch weiger ik Lidl blokjes in mijn Miele te gooien, dat voelt gewoon kut.
En ja ik let op de prijs maar ik ben toch ook een beetje een A-merk junk. Dus ik koop die tabletten voor 15ct per stuk in de aanbieding. En dan kost me dat maar 15 euro extra in een heel jaar tov die allergoedkoopste Lidl dingen. Er zijn dingen waar ik meer op kan besparen...
Nou dat moet wel heel lang geleden zijn dan, je hebt een goed geheugen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, een tablet met zeep en wat zout (dat is de samenstellign dacht ik) is mij geen paar tientjes per pak waard!
Jij hebt hier ooit eens een hele rant gehouden tegen iemand die graag ben en jerry eis kocht omdat daar van die choco figuurtjes in zaten!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou dat moet wel heel lang geleden zijn dan, je hebt een goed geheugen.
Maar inderdaad is Ben en Jerry ijs (niet eis) het geld niet waard imo, heb het gehad en vind het niet beter dan bv Hertog ijs wat altijd een stuk goedkoper was (allebei van Unilever). Huidige prijzen weet ik niet, zal nu helemaal belachelijk zijn. Als ik chatgpt vraag ben je jaarlijks 200 euro duurder uit als je wekelijks een halve liter B&J eet ipv Hertog ijs.
Dan nog over die vaatwasblokjes, ik heb ze laatst van Finish gekocht voor 12ct/stuk. Ik heb ook ooit die goedkope Aldi blokken gehad lang geleden en daarmee rook de vaatwasser niet fris dus ik was geen fan. Gebruik dat ding elke 3 dagen dus ongeveer 120x per jaar. tov 4ct blokjes kost me dat nog geen tientje extra in het jaar. Lekker boeiend, voor vloeibare tabletten die me gelukkig maken.
Ik heb nooit gezegd dat B&J vies vind. Ik vind het alleen veel te duur voor wat het is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk! Onmiddellijk aangepast. Ik heb gisteren bij AH 3 B&J gekocht voor ¤10 In de aanbieding is het prima te doen. En wie eet er nu elke week ijs?
Ik koop:
[ afbeelding ]
Doet prima wat het moet doen. Maar ik heb ook dure Miele
A niffo ik help je uit de brand!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.inbouwvaatwas(...)%20overal%20plaatsen.quote:Een tafel vaatwasser heeft een ingebouwd waterreservoir, waardoor je geen wateraansluiting nodig hebt. De afvoer van het water doe je middels een slang in de gootsteen of in een emmer. Zo kun je de mini afwasmachine werkelijk overal plaatsen.
‘Een tafel vaatwasser heeft een ingebouwd waterreservoir, waardoor je geen wateraansluiting nodig hebt. De afvoer van het water doe je middels een slang in de gootsteen of in een emmer. Zo kun je de mini afwasmachine werkelijk overal plaatsen.’quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A niffo ik help je uit de brand!
[..]
https://www.inbouwvaatwas(...)%20overal%20plaatsen.
Dit is er voor de reclame voordelig ingezet. Past precies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:41 schreef Maerwynn het volgende:
Gewoon zo'n ding neerzetten in een keukenkast. Heb ik ook gedaan. Is geen miniatuur geval en makkelijk voor 1 persoon.
[ afbeelding ]
https://www.inventum.eu/v(...)vaatwassers/vvw5520/
Dinosaurussen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, een tablet met zeep en wat zout (dat is de samenstellign dacht ik) is mij geen paar tientjes per pak waard!
Jij hebt hier ooit eens een hele rant gehouden tegen iemand die graag ben en jerry ijs kocht omdat daar van die choco figuurtjes in zaten!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
‘Een tafel vaatwasser heeft een ingebouwd waterreservoir, waardoor je geen wateraansluiting nodig hebt. De afvoer van het water doe je middels een slang in de gootsteen of in een emmer. Zo kun je de mini afwasmachine werkelijk overal plaatsen.’
Hoe klein zal dat reservoir wel niet zijn?
LOLquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef Näsenbar het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Wij zijn met zijn tweeën en hij loopt maar al te vaak 2 keer op een dag. Maar goed, er wordt iedere dag vers gekookt
Messen gaan de afwasmachine niet in, de rest wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
LOL
Maar dan gooi je ook echt álles erin. Zelf heb ik dat als ik een kopje of mes heb gebruikt hem maar even snel afspoel.
En deze sluit je aan op de waterkraan…?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft een 6 liter tank.
https://www.aosom.nl/item(...)7LULsuxoC0e0QAvD_BwE
Ze zullen er ongetwijfeld groter en kleiner zijn.
Nee, je vult het reservoir en zorgt dat de slang in de gootsteen ligt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En deze sluit je aan op de waterkraan…?
Tja, dit gevaarte op je aanrecht en het reservoir met 6 liter water vullen elke keer. Was dan af zou ik zeggen. Vind je niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, je vult het reservoir en zorgt dat de slang in de gootsteen ligt.
Bekijk deze YouTube-video
1x in de week is stukken relaxterquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef Näsenbar het volgende:
Dat gevaarte kan je gewoon verplaatsen, maar goed dat moet TS zelf weten. Ik heb zelf gewoon een inbouw vaatwasser.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tja, dit gevaarte op je aanrecht en het reservoir met 6 liter water vullen elke keer. Was dan af zou ik zeggen. Vind je niet?
Dit is de onderliggende actuele klacht.....quote:Weet niet of mijn huisbaas dit leuk zal vinden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dit is de onderliggende actuele klacht.....
Koop een huis en alle zorgen zijn verleden tijd...Bedank me later...
zo bij bol.com te bestellen zeker?quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:45 schreef C.L.Werner het volgende:
Neem een vriendin voor huishoudelijke taken
Hoe verdeel jij het dan met je vriend? Degene die het meest verwijfd is wast af?quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:45 schreef C.L.Werner het volgende:
Neem een vriendin voor huishoudelijke taken
Niffo sinds hij met jou is vreemdgegaan zie ik hem niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hoe verdeel jij het dan met je vriend? Degene die het meest verwijfd is wast af?
Snap ik, ik heb ook een grotere piemolquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo sinds hij met jou is vreemdgegaan zie ik hem niet meer
Als je iets anders maakt dan AVG kun je daar nog heel wat meer bij optellen. Als ik groot kook (voor meerdere dagen, invriezen) dan ben ik meestal 3 snijplanken, 5 schaaltjes en extra borden, 2x zeef of vergiet en een stapel kleine keukenhulpjes verder etc. Soms nog wel meer als het een bewerkelijk recept is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Messen gaan de afwasmachine niet in, de rest wel.
Maar goed, avond eten, een pan voor de aardappelen, een voor de rode kool, twee voor het maken van de saus, braadpan (niet in de vaatwasser btw) 2 borden, snijplank, bestek, glazen.
Toen wij gingen hokken waren er twee eisen aan het huis die niet onderhandelbaar waren:quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als je iets anders maakt dan AVG kun je daar nog heel wat meer bij optellen. Als ik groot kook (voor meerdere dagen, invriezen) dan ben ik meestal 3 snijplanken, 5 schaaltjes en extra borden, 2x zeef of vergiet en een stapel kleine keukenhulpjes verder etc. Soms nog wel meer als het een bewerkelijk recept is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |