Engeland ligt nog steeds in Europa hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar je hebt het nu over het VK en dat land ligt niet eens in Europabig fucking deal.
Topografie gemist vroeger?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar je hebt het nu over het VK en dat land ligt niet eens in Europabig fucking deal.
Europees continent, niet de EU.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Engeland ligt nog steeds in Europa hoor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Engeland ligt nog steeds in Europa hoor.
Deze mensenquote:
Wel knap dat ze met hun schuldgevoel Duitsland weten te overtreffen. De overtreffende deugtrap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
VK is zichzelf aan het vernietigen uit schuldgevoel voor het koloniale verleden
Je kent deze TS toch wel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe is plaats #93 nou weer de meest populaire naam?
Het feit dat de Islamitische naam Mohamed de populairste naam is bij nieuw geboren kinderen in een twee duizend(!) jaar oud Christelijk land afsluiten met de zin “kunnen we weer ademhalen?”.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
Let op ongewenste context
Aantal jaar
377 2021
386 2022
425 2023
572 2024
Dat ziet er al wat minder schokkend uit.
Muhammad (de populairste naam) is ook gestegen
3.722 2021
5.721 2024
Kunnen we weer ademhalen?
Moet zijn: meest populaire binnenkomer in de top 100. Als in de grootste stijger.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe is plaats #93 nou weer de meest populaire naam?
Geef gewoon toe dat je met je bolle onderbuik meteen BOOSquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Moet zijn: meest populaire binnenkomer in de top 100. Als in de grootste stijger.
Dat er hier mensen gaan mierenneuken of die wel/niet het populairst is, in plaats van benoemen dat een kranzinnige terrorist met duizenden en duizenden onschuldige doden op zn naam in een lijst van 100 populairste namen staat als grootste stijger, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Bij die lange opstellen ben ik binnen 2 zinnen al slaap gevallen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarom verheug ik me nu al op de aanstaande hersengymnastiek.
Ik las heel goed wat er stond maar wilde in de topic titel niet een ellenlange vage zin typen waar niemand van snapt wat er nou precies staat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je met je bolle onderbuik meteen BOOSeen topic begon te openen voordat je überhaupt las wat er nou precies stond.
500 Yahya's op 594677 baby's. Het is wat hoor: ').
Ik slaap dan weer met een gerust gemoed de hele nacht door, nu ik weet dat uiterst competente userts als @uitkeringsgenieter zich 24 uur per dag met dit probleem bezighouden en ons binnenkort vast een prima oplossing gaan voordragen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit soort zaken houdt mij 's nachts altijd wakker
Eng hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het feit dat de Islamitische naam Mohamed de populairste naam is bij nieuw geboren kinderen in een twee duizend(!) jaar oud Christelijk land afsluiten met de zin “kunnen we weer ademhalen?”.
Dan ben ik eigenlijk ook wel uitgepraat hoor.
En ook dat klopt niet. Dat is namelijk de naam Austin op plaats 88. Die naam stond vorig jaar op nummer 106quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik las heel goed wat er stond maar wilde in de topic titel niet een ellenlange vage zin typen waar niemand van snapt wat er nou precies staat.
“Hamas leider is meest populaire binnenkomende naam in de top 100 van meest populaire jongensnamen van het Verenigd Koningkrijk”.
Maar dat pastte dus niet en dekt overigens ook de ernst van de situatie niet.
Knip
Dus het verschil van 106 en 88 is een stijging van 18 plekken en dat is volgens jou groter dan de 33 plekken stijging van de naam Yahya?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ook dat klopt niet. Dat is namelijk de naam Austin op plaats 88. Die naam stond vorig jaar op nummer 106
Je zegt dat je kan lezen maar je verzint er weer veel bij. Het verklaart wel je posts in POL
Ik ben niet overspannen, want ik heb allang het zinkende schip weten te verlaten. Maar mijn familie en goede vrienden niet. Dat ik voor het nadere onheil waarschuw op Fok, is misschien inderdaad behoorlijk kansloos, die mensen ken ik niet en als ik zo veel reacties lees wil ik ze ook absoluut niet kennen en gun ik ze zelfs hun stuitende naiviteit en onwetendheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eng hè
Als je alle Muhammed varianten optelt zoals Mohammad, Mohammed etc dan is het zelfs 9.386
Met de eervolle vermelding van de voornaam Muhammad-Yahya die 11 keer gegeven is.
De volgende namen zijn ook 11 keer gegeven: Arno, Bryce, Cj, Davey, Duke, Fabio, Fenn, Harman, Henrik, Natnael, Rai, Stephan en tig anderen. Nog veel meer niet westerse namen maar ik wil je niet overspannen maken dus die heb ik hier niet geplaatst. Graag gedaan.
Je houdt er wel heel vreemde definities van 'populairste' en daarna 'meest populaire binnenkomende naam in de top 100' op na: 88 is een hogere plek dan 93, dus Austin is een meer populaire binnenkomende naam dan Yahya.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dus het verschil van 106 en 88 is een stijging van 18 plekken en dat is volgens jou groter dan de 33 plekken stijging van de naam Yahya?
Hele vreemde wiskunde houdt je er op na…
Dan had je het anders moeten verwoorden en niet als meest populaire binnenkomende naamquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dus het verschil van 106 en 88 is een stijging van 18 plekken en dat is volgens jou groter dan de 33 plekken stijging van de naam Yahya?
Hele vreemde wiskunde houdt je er op na…
Blijf nog ietsje langer verder mierenneuken en negeer dat een van de grootste terroristen in deze wereld een van de grootste stijgers van namen is in een fucking westers land. Al was het de kleinste stijger, dat die naam uberhaupt in de top 100 voorkomt na okt 2023 zegt al zo ontzettend veel. En dit is dus pas gemeten met vooral cijfers van vòòr zn dood. Dit jaar zal het misschien/waarschijnlijk nog veel meer groeien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan had je het anders moeten verwoorden en niet als meest populaire binnenkomende naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |