quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Onesie en plassen ging vandaag niet samen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook met plas/poep lapjes
eentje uit donker afrika ofzo. spelend bij PSGquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voetballer en plassen gaat niet samen
En had er ook nog over heen geplast, want ik had niet door dat hij in de pot hingquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Kijk ik ga gewoon niet aan die dingen beginnen. Dit is alweer een teken.
Kijk nu zeg je eigenlijk gewoon tegen mij koop nooit zo'n ding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En had er ook nog over heen geplast, want ik had niet door dat hij in de pot hing
tijdens mijn regelmatig opspelende galstenen was de onesie ook een dramaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk nu zeg je eigenlijk gewoon tegen mij koop nooit zo'n ding.
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk nu zeg je eigenlijk gewoon tegen mij koop nooit zo'n ding.
"easy access" noemen we datquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Kan je tenminste ook snel uitdoen als het even in de weg zit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Ik hou het wel bij fijne comfi badjassen. Daar leef ik in als ik thuis ben (als het niet te warm is).
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Ik hou het wel bij fijne comfi badjassen. Daar leef ik in als ik thuis ben (als het niet te warm is).
beetje kort voor een slaapzakquote:
dan heb je nog wel een paar maanden tijd voordat je die nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik moet straks op een koude zolder slapen zonder verwarming.... ik wil zo'n ding
OODIEquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik moet straks op een koude zolder slapen zonder verwarming.... ik wil zo'n ding
Nou als die pakistanen nou effe een bod doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar maanden tijd voordat je die nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |