Ik zit op het netwerk van de zaak, dus m'n WA doet het wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar whatsapp doet het ook niet.
En nu is mijn vriendin nar de hubo om veel geld uit te geven aan een dakraam iets.... terwijl het bij raamdecoratie goedkoper kan
Maar nu kan ze mijn berichtjes niet afluisteren
Ik heb tegenwoordig alleen maar robot vrouwen die me bellen voor een gesprek op WhatsAppquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik regelmatig bellers heb hoor, privé. Mensen weten wel beter.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op het netwerk van de zaak, dus m'n WA doet het wel.
Ja ik zit thuis, maar vriendin is dus nu naar de hubo aan het rijdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
Oh WhatsApp doet het hier de hele tijd al gewoon.
Oooh, zij zit op hetzelfde netwerk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit thuis, maar vriendin is dus nu naar de hubo aan het rijden
heb je geen postduif ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit thuis, maar vriendin is dus nu naar de hubo aan het rijden
Zij heeft ook odidoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, zij zit op hetzelfde netwerk?
Nee heb jij er 1 te leen?quote:
Ja, ok, dat maakt het wel lastiger. Die had ik er niet direct uitgehaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zij heeft ook odido
Maar geen internetverbinding
Alleen bij de AH had ze wifi
[..]
Nee heb jij er 1 te leen?
nee, en ook geen vriendin onderweg naar de bouwmarktquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zij heeft ook odido
Maar geen internetverbinding
Alleen bij de AH had ze wifi
[..]
Nee heb jij er 1 te leen?
E-meeuwquote:
Kom maar halen, m'n dak zit er vol mee.quote:
Ik bekeek het hele plaatje en vond haar al apart staan en toen keek ik verder.quote:
ouwe vogelzoekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEER
Ja, dit. Maar ze zijn alweer even stil. Ik hebben nu mijn moeders telefoon ontdekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alleen maar robot vrouwen die me bellen voor een gesprek op WhatsApp
ik dacht even: Onesie zal wel een voetballer zijn ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Onesie en plassen ging vandaag niet samen
Kan de wasmachine in?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Onesie en plassen ging vandaag niet samen
Voetballer en plassen gaat niet samenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht even: Onesie zal wel een voetballer zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |