Jij zou ook niet achter je oren krabben bij "levendig complex?"quote:
dan weten bejaarden die voor hun rust komen dat ze niet moeten reagerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jij zou ook niet achter je oren krabben bij "levendig complex?"
Hoezo "levendig complex?"
Tyfusherrie dag en nacht en beroerde geluidsisolatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat wordt daarmee bedoeld?
...en ik snap eigenlijk ook niet waarom er bijstaat dat het een diversiteit van bewoners is.quote:
Je kunt dit natuurlijk op verschillende manieren opvatten, zowel positief (sociale interacties, ons kent ons, gezellige sfeer) als negatief (tokkies, schreeuwende kinderen).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat wordt daarmee bedoeld?
Levendig complex = veel mensen zonder baan die de hele dag en nacht lawaai makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:13 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe zouden jullie deze zin interpreteren als jullie op zoek waren naar een appartement. Het is letterlijk zoals het op de site staat:
"In een levendig complex met een diversiteit aan bewoners staat een ruim appartement op de bovenste verdieping te huur."
Ik ben gewoon benieuwd hoe iedereen dat leest.
Ja het is ook een heel betaalbaar penthouse. Met een heel groot terras.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Levendig complex = veel mensen zonder baan die de hele dag en nacht lawaai maken
Diversiteit aan bewoners = een hoop tuig waarmee je liefst niet in dezelfde straat woont, laat staan hetzelfde gebouw
Ik ken het gebouw wel, maar je zou er echt een maand moeten wonen om te voelen hoe de vibe is. Dan is het al te laat. Dan woon je er al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou sowieso niet in Rijen willen wonen..
Maar je woont al in betreffende (kleine) gemeente. Je zou toch verwachten dat je dan enige plaatselijke kennis hebt..
Dat geldt natuurlijk voor elke woning (koop of huur).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ken het gebouw wel, maar je zou er echt een maand moeten wonen om te voelen hoe de vibe is. Dan is het al te laat. Dan woon je er al.
Ik zie dat niet vanaf de buitenkant.
Is er geen mogelijkheid tot een vrijblijvende bezichtiging?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ken het gebouw wel, maar je zou er echt een maand moeten wonen om te voelen hoe de vibe is. Dan is het al te laat. Dan woon je er al.
Ik ben er ook geborenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben er geboren, dan woon je er automatisch al he?
Ik zal eens informeren, en iedereen bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid tot een vrijblijvende bezichtiging?
Ja dit is wel waar, makelaars schrijven doorgaans de grootste onzin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:32 schreef Marsenal het volgende:
Een overijverige makelaar kan dat ook opschrijven over de meest grijze woonruimtes. Het hoeft niet eens te kloppen, hoe je het ook uitlegt.
Kan beter gewoon gaan kijken.
Dan zit dit forum vol met makelaars.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar, makelaars schrijven doorgaans de grootste onzin.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit dit forum vol met makelaars.
In 'het centrum' van Rijen?quote:
dat heb je tegenwoordig bijna overal wel volgens mijquote:
"In een lawaaierig complex met hoofdzakelijk allochtonen staat een appartement te huur dat net iets groter is dan een studio en op de bovenste verdieping ligt, waardoor de overlast van overige bewoners kleiner is dan in onze andere appartementen."quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:13 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe zouden jullie deze zin interpreteren als jullie op zoek waren naar een appartement. Het is letterlijk zoals het op de site staat:
"In een levendig complex met een diversiteit aan bewoners staat een ruim appartement op de bovenste verdieping te huur."
Ik ben gewoon benieuwd hoe iedereen dat leest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |