Jij wel, ik niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dit liever als 30 graden moet ik zeggen.
Hey SBE hoe is het?quote:
Ik wil vooral dat het droog blijftquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het?
Hou jij van dat hete weer?
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben met de temperaturen van nu
O dat is het hier, en het zonnetje schijnt af en toequote:
Het gaat wel goed met mij, lekker nergens over klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het?
Hou jij van dat hete weer?
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben met de temperaturen van nu
Ik ook.quote:
Fijn te horen en af en toe ff klagen kan geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met mij, lekker nergens over klagen.
Ach ik heb meestal toch wel een koel windje door mijn huis als ik de ramen open zet.
Je hebt je zomer al gehad jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:31 schreef pullup het volgende:
Dit weer is niet mijn favorietLijkt niet op zomer voorlopig
Kan niet lang genoeg durenquote:
Hadden ze maar snel moeten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
He, hier snappen ze het wel
[ afbeelding ]
Fake newsquote:
Ja en nee. Ze kunnen nog naar de burgerrechter.quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake news
Eind volgende week lijkt het weer 25+ te worden
Ah ok, zag ineens een bericht waar het wel erg definitief leekquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze kunnen nog naar de burgerrechter.
Grote kans dat het definitief is. De weg via de rechter duurt lang, waardoor de competitie waarschijnlijk zonder hun begint. En die rechter toetst dan alleen het proces.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, zag ineens een bericht waar het wel erg definitief leek
Wellusquote:
Gaan ze dan om het toch compleet te maken de opvolgende club laten promoveren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat het definitief is. De weg via de rechter duurt lang, waardoor de competitie waarschijnlijk zonder hun begint. En die rechter toetst dan alleen het proces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |