PEC levert.quote:Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mjah, maar Excelsior faalt weer. Dan moet Zwolle ook maar falen
54, hm.quote:Brouwer 7
Ueda 11
Owusu 7
Hardeveld 3
Yah 2
Taha 2
Van Rooij 2
Read 9
Gasiorowski 4
Rente 2
Wellenreuther 5
quote:Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mjah, maar Excelsior faalt weer. Dan moet Zwolle ook maar falen
Ik was best blij dat ik Holtby uit m'n team heb gehaaldquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:34 schreef Makamba_ het volgende:
Mijn NAC spelers hebben goed hun best gedaan vandaag, qua - punten dan
Doe maar een ander teampjequote:Op vrijdag 21 november 2025 11:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Brouwer, Owusu, Read, Rente, Taha, Van Rooij, Yah
In: Leliendal, Neville Nwankwo, Ritmeester van de Kamp, Saibari, Til, Van Cruijsen, Veerman
Kampioen word ik toch niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe maar een ander teampje
Heb je concentratieproblemen ofzo broer.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:09 schreef mitt het volgende:
Hm weer vergeten. Ondertussen een riant bedrag op de bank..
Allemaal tactiek broer.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je concentratieproblemen ofzo broer.
Van Persie blij met toekennen doelpunt aan Uedaquote:
Ueda had bij ons de goal al achter zijn naam gekregenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van Persie blij met toekennen doelpunt aan Ueda
Krijg ik ook de goal en assist nog of is dat teveel moeite? Geen cynische ondertoon overigens mocht dat zo ogen
Kan je beter als je miljoenen niet gebruikenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hardeveld en Linssen uit m'n team gehaald...
Gelukkig pakte Crettaz die penalty van Telstar nog, anders was het echt balen geweestquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan je beter als je miljoenen niet gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |