Wat is er gek aan gaan neuken? Is gewoon een leuke manier om een dopamine shot te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef SemperLibertas het volgende:
De meeste users gaan neuken en/of drugs gebruiken dus dat zegt wel wat over het coping mechanisme van de FOK!ker
Is ook zo en voor de wijven een proteïne shotquote:Op woensdag 3 september 2025 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er gek aan gaan neuken? Is gewoon een leuke manier om een dopamine shot te krijgen.
Vrouwen.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Is ook zo en voor de wijven een proteïne shot
Waarom helpt dit voor jou? Zou voor mij precies het tegenovergestelde effect hebben namelijkquote:Op woensdag 3 september 2025 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Op bed gaan liggen. Smartfoon mee. Helpt altijd en tegen heel veel vervelende dingen. Ik kikker er altijd van op.
Alles valt van me af dan. En even liggen werkt voor mij verkwikkend. Wat je ook kunt doen is even een blokje om. Hoe verder je wandelt, des te beter je je voelt. Wat je ook kunt proberen is dingen doen die je altijd leuk vindt ook al lijkt het je dit keer niks. En een aanrader: werken in de tuin. Handen in de grond.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom helpt dit voor jou? Zou voor mij precies het tegenovergestelde effect hebben namelijk
Werken in de tuin, letterlijk aarden. Iedereen wereldwijd zou dat minimaal een uur per dag moeten doen in plaats van een verrot brein krijgen van de smartphonequote:Op zaterdag 6 september 2025 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alles valt van me af dan. En even liggen werkt voor mij verkwikkend. Wat je ook kunt doen is even een blokje om. Hoe verder je wandelt, des te beter je je voelt. Wat je ook kunt proberen is dingen doen die je altijd leuk vindt ook al lijkt het je dit keer niks. En een aanrader: werken in de tuin. Handen in de grond.
Ik kan me geen tuin veroorloven helaas. Dat is alleen aan de rijken toebesteed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Werken in de tuin, letterlijk aarden. Iedereen wereldwijd zou dat minimaal een uur per dag moeten doen in plaats van een verrot brein krijgen van de smartphone
Doe vrijwillig tuinieren, doe ik ook en is geweldig en met een beetje geluk sleep je er nog een wipje uitquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik kan me geen tuin veroorloven helaas. Dat is alleen aan de rijken toebesteed.
Van beukenhout of kastanjehout?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:38 schreef SemperLibertas het volgende: doe ik ook en is geweldig en met een beetje geluk sleep je er nog een wipje uit
Je mag mijn tuin doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik kan me geen tuin veroorloven helaas. Dat is alleen aan de rijken toebesteed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |