abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218390541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Verschrikkelijk raar ventje, echt een aandachtsorgel en AM maar hinniken bij alles wat ie doet.
Is hij degene met al die tattoos?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218390556
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:07 schreef Cyan het volgende:

[..]
Is hij degene met al die tattoos?
Die de hele dag in zo'n witte tanktop loopt en met dat verschrikkelijke gele hoedje met blote borsten (die AM wel weer hilarisch zal vinden) erop rondloopt.
pi_218390635
Ik vind het wel positief dat bij AM Maarten een keer de leuke dingen met de kinderen onderneemt!
pi_218390658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:18 schreef Earring het volgende:
En ja hoor, de Geertsen haten bordspelletjes, de Geertsen en honger werkt ook niet volgens AM. De Geertsen zitten allemaal op scouting, rijden paard, en/of motors. Allemaal in dezelfde mal gegoten. Mijn kinderen zijn verschillend als dag en nacht, dat lijkt daar niet te kunnen
Ik herken het ook niet hoor. Ik heb 2 kinderen en zijn zooo verschillend. Lijken uiterlijk op elkaar, hebben dezelfde vader en moeder en daar houdt het op🤣
pi_218390698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:18 schreef Earring het volgende:
En ja hoor, de Geertsen haten bordspelletjes, de Geertsen en honger werkt ook niet volgens AM. De Geertsen zitten allemaal op scouting, rijden paard, en/of motors. Allemaal in dezelfde mal gegoten. Mijn kinderen zijn verschillend als dag en nacht, dat lijkt daar niet te kunnen
Wacht maar tot ze ontdekken dat ze ook zelf een persoon zijn met voorkeuren en behoeftes, dan zijn er sowieso een paar psychologen nodig die ze begeleiden dat het oké is om jezelf te mogen zijn. Daar is een term voor. Maar nee, AM brengt verder geen dingen over op haar kinderen.
pi_218390702
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik houd ook wel een bepaald ritme aan op vakantie, maar ik zou niet terug gaan van het water voor 'het fruitmoment' dat 'moment' kan ook aan het water 🤷‍♀️.

En ik ben dus zo iemand die strontchagrijnig wordt van honger en een van mijn kinderen ook, dus de eetmomenten zijn wel redelijk vast ook (niet op de minuut uiteraard).
Wat ik overigens ook niet snap als de hele familie Geerts hangry wordt, waarom er dan 1. Geen fatsoenlijke maaltijd op tafel wordt gezet (maar zo'n halfbakken borrelplank) en 2. Waarom er dan altijd van die extreem kleine porties zijn.

En ik las hier iets over het bewust op insta staan van de meerderjarige kinderen, ik denk dat vooral Rens heel (heel heel heel) graag op beeld wil.
Rens is dol op aandacht. En op zich bemoeien met de kleine kinderen. Echt een aanwinst zo'n schoonzoon.
pi_218390760
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 17:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Als maarten , die volgens mij oud en wijs genoeg is , er een zere rug van zou krijgen zou hij het wel veranderen toch? Ze snacken de hele dag , ze krijgen daar niet echt honger
Oud wel maar niet echt wijs.
pi_218390796
Leuk dat Maarten dingen onderneemt met de kinderen, lekker zonder camera-vrouw. Ook goed dat ze het aanpassen op leeftijd.

Guus en de tweeling lijken wat buiten beeld te vallen, fijn voor ze.

Ik snap werkelijk niet dat je als volwassen vrouw, zo zit te hinneken om dat vreselijke, irritante, aandachtstrekkende gedrag van Rens.

Ik blijf het onderbuikgevoel houden dat dit tripje een werkvakantie is voor de oudere kinderen. Die zitten daar niet vrijwillig en belangeloos.
pi_218390838
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik denk dat zij een hele pittige scheiding hebben en slecht contact . Je leest en merkt dat tussen de regels door
Waar maak je dat uit op? Dat lees en merk ik juist echt totaal niet.
pi_218390922
Leuk voor Maarten en de oudsten ^O^
pi_218390950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik herken het ook niet hoor. Ik heb 2 kinderen en zijn zooo verschillend. Lijken uiterlijk op elkaar, hebben dezelfde vader en moeder en daar houdt het op🤣
Hier ook 2 keer hetzelfde recept maar 2 hele verschillende kinderen 😂
pi_218390975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:29 schreef Lodelie het volgende:
Leuk dat Maarten dingen onderneemt met de kinderen, lekker zonder camera-vrouw. Ook goed dat ze het aanpassen op leeftijd.

Guus en de tweeling lijken wat buiten beeld te vallen, fijn voor ze.

Ik snap werkelijk niet dat je als volwassen vrouw, zo zit te hinneken om dat vreselijke, irritante, aandachtstrekkende gedrag van Rens.

Ik blijf het onderbuikgevoel houden dat dit tripje een werkvakantie is voor de oudere kinderen. Die zitten daar niet vrijwillig en belangeloos.
Dit. En ergens vind ik het nog sneuer dat ie zo'n podium krijgt en niemand hem in bescherming neemt.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2025 @ 20:47:44 #163
382129 crew  Donna
pi_218391008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:45 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Dit. En ergens vind ik het nog sneuer dat ie zo'n podium krijgt en niemand hem in bescherming neemt.
Soort zoekt soort..
pi_218391014
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:20 schreef WinnieWana het volgende:
Bij Sanneke is Dion alweer thuis om kwart over 6.
Dacht na haar gezeur erover dat hij minstens hele avond wegbleef.
Zal ze weten dat hele volksstammen pas thuiskomen rond 6 uur. En dat ze dan nog moeten eten.
Ik schreef hier vanmiddag ook al over, ik verwachtte juist dat hij eerder thuis zou komen. Met zulke stories praat je mensen een schuldgevoel aan.
pi_218391086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dion is volgens mij best wel iets anders gaan doen qua baan en daardoor (veel) minder gaan verdienen. (Gewoon op internet te zien)
Ja, en minder uren ook.
pi_218391111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:16 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik vind het wel positief dat bij AM Maarten een keer de leuke dingen met de kinderen onderneemt!
Am die kan dat ook , maar zij heeft de telefoon vast aan haar hand zitten , er zou ook wel een keer een ander kunnen filmen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218391150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 20:42 schreef Shuri het volgende:
Leuk voor Maarten en de oudsten ^O^
Leuke foto maar ik vind het dan weer jammer dat Guus daar niet bij is
Die valt altijd een beetje tussen de wal en het schip.
pi_218391164
AM betaald alles van de vakantie ook de drank voor de kinderen .
Daarom gaan ze allemaal graag een weekje mee , lekker gratis zuipen een week wie wil dat nou niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218391231
Debbie mocht niet de camping op, moest dan weer betalen. Hoe is dit afgelopen?
pi_218391245
Rens in zijn (grijs verwassen) witte hemdjes doet me denken aan de oudste zoon, van de “niet zo nette familie” uit zonnedeal.

Denk overigens niet dat de oudere kinderen Geerts zich verplicht mee laten nemen. Jim is 25. Die laat zich heus niet meer verplichten. Als je ziet hoe ze onderling met elkaar om gaan krijg ik wel het gevoel dat ze een warme band hebben. Leuk om te zien. Jammer voor hun dat alles continu online gegooid moet worden.
pi_218391261
Dat Maarten en Annemarie alles betalen brengt ze als bijzonder, maar vind ik niet bijzonder. Als wij de kinderen uitnodigen betalen we ook alles, dat vinden we logisch (al betalen ze ook echt weleens iets zelf op vakantie, wat ik dan ook weer logisch vind).

En dat de kinderen met elkaar verder moeten als Maarten en Annemarie er niet meer zijn. Ik denk dat je dan je rol te belangrijk maakt, het leven is minder maakbaar dan je zou willen. De familie van mijn partner viel volledig uit elkaar na het overlijden van een van de ouders. Dat is ontzettend naar, maar soms de keiharde realiteit.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:16:01 #172
382129 crew  Donna
pi_218391276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Rens in zijn (grijs verwassen) witte hemdjes doet me denken aan de oudste zoon, van de “niet zo nette familie” uit zonnedeal.

Denk overigens niet dat de oudere kinderen Geerts zich verplicht mee laten nemen. Jim is 25. Die laat zich heus niet meer verplichten. Als je ziet hoe ze onderling met elkaar om gaan krijg ik wel het gevoel dat ze een warme band hebben. Leuk om te zien. Jammer voor hun dat alles continu online gegooid moet worden.
Er komt een vervolg, misschien kan hij auditie doen, haha!
pi_218391286
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nou dat vind ik dus totaal niet zo overkomen. JvP liet deze vakantie ook meermaals zien dat ze beeldbel contact met haar zoons had.
In "het mooiste meisje" werd nog benoemd dat ze het zo goed doen met de vader van J's kinderen. Dus volgens mij gaat alles in goed overleg.
pi_218391299
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nou dat vind ik dus totaal niet zo overkomen. JvP liet deze vakantie ook meermaals zien dat ze beeldbel contact met haar zoons had.
In "het mooiste meisje" werd nog benoemd dat ze het zo goed doen met de vader van J's kinderen. Dus volgens mij gaat alles in goed overleg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja vast wel aan vrouwen met haar figuur. Maar ik denk bij alles: op mijn figuur staat het niet. Daarnaast is er een hele tijd geleden hier ook geschreven over de ervaringen met jolienoe en die waren niet positief, dus nog een reden om t niet te kopen (en de prijs, belachelijk hoog vind ik die hij hun)
Bovendien kun je de meeste merken die ze verkopen ook elders krijgen.
pi_218391302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:01 schreef Earring het volgende:

[..]
Leuke foto maar ik vind het dan weer jammer dat Guus daar niet bij is
Die valt altijd een beetje tussen de wal en het schip.
Mwa, een wijnproeverij met 16.. daar zou iedereen schande van spreken toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')