abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218383414
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218383463
Pff staan ze echt drie weken op die dorre camping.. dan ben je elkaar toch wel strontzat, zo de hele avond een beetje in een kringentje zitten herrie maken. Ik zou er depressief van worden. Maar ja ik hou ook niet van kamperen dus zie de charme er ook niet echt van in, die taferelen bij AM
pi_218383499
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:29 schreef Flipflop12 het volgende:
Pff staan ze echt drie weken op die dorre camping.. dan ben je elkaar toch wel strontzat, zo de hele avond een beetje in een kringentje zitten herrie maken. Ik zou er depressief van worden. Maar ja ik hou ook niet van kamperen dus zie de charme er ook niet echt van in, die taferelen bij AM
AM had het er vandaag over dat ze ook nog naar een andere camping gingen. Ik denk dat dat is als de grote kinderen naar huis zijn ofzo.

Maarten is ook niet zo gecharmeerd van de harde muziek. Ik denk dat hij een vakantie alleen nodig heeft als deze voorbij is.
pi_218383538
Wat ziet Jan Nagelkerke er slecht uit tegenwoordig. Een opgeblazen gezicht en kleine oogjes.
Volgens Sofie geniet hij enorm. Ik denk wel dat dit huis zoveel beter bij hen past dan het appartement waar ze met zo´n tienen in 3 slaapkamertjes lagen.
pi_218383543
En waarom een egel optillen, op schoot nemen, aaien? Laat dat dier met rust.
pi_218383561
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maarten is ook niet zo gecharmeerd van de harde muziek. Ik denk dat hij een vakantie alleen nodig heeft als deze voorbij is.
Haha, ik dacht hetzelfde!
Want hij staat weer te koken. Voor 14 man. Op een brander die zo laag staat dat hij over een week ongetwijfeld rugklachten heeft.
pi_218383626
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Want hij staat weer te koken. Voor 14 man. Op een brander die zo laag staat dat hij over een week ongetwijfeld rugklachten heeft.
Is toch ook niet te doen
Koken voor 14 man op een camping, zonder enige luxe.
Als ze nou een mooie veldkeuken hadden dan zou het kunnen. Dit is echt creperen ipv kamperen, nou ben ik ook geen kampeer liefhebber, en als het moet dan in een caravan.
Ik vind het knap dat je je zo kunt vermaken.
pi_218383730
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor 13 he? Want Lot eet chips 🤭
pi_218383779
Jvp plaatst een hele liefdevolle post over Mb als het over Laurens zijn verjaardag gaat.
pi_218383782
xxkaill heeft weer een nieuwe Terstal reclame. Dit keer gelukkig wat minder wapperende handjes en gekke gezichten.
Maar om nou te zeggen hiervoor ren ik naar de winkel? Zoals bij de meeste influencers zie je ze daarna ook nooit meer in die kleding waar ze zooo enthousiast over zijn..
pi_218383818
Ik geloof dat ik de beelden van AM toen ze nog in het vakantie huis van haar ouders mocht, een stuk prettiger vond dan dit. Nu ben ik geen fan van camperen, ik vind het echt een armoe om te moeten koken op een pitje. Douchen onder een pis straaltje. Slapen op een luchtbed. Je werkt het hele jaar hard om twee weken per jaar de luxe van thuis te ontvluchten en back to basis te gaan. Met tussen jou en je buren slechts een tentdoek wat je scheidt.

Maar ik ben daar uitzondering in, want half Nederland kampeert in Frankrijk.
pi_218383843
Ik geniet dan wel weer van de campingbeelden/leven van AM. Maar ik ben dan ook een kampeerliefhebber en de sfeer van een camping. En mis het nu toch een beetje extra dat het al jaren niet meer mogelijk is.
pi_218383853
Overigens dan wel wat “luxer” kamperen en zonder al die herrie en drukte 😅😬
pi_218383904
Haha hierdoor schrikt het mij nog meer af, die beelden. Idd, hoe vermaak je je daar zo bij elkaar op de lip. Zo deprimerend allemaal..
pi_218383918
Tamara (greatgrandemultimama) gaat in haar eentje met 8 kinderen een (mid)week op vakantie. Ik geef het haar te doen 😁

(Voor de mods: dit staat op haar openbare threads).
pi_218383931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:58 schreef Snaky het volgende:
Jvp plaatst een hele liefdevolle post over Mb als het over Laurens zijn verjaardag gaat.
Ik vind haar sowieso heel liefdevol overkomen wat betreft de kinderen, naar alle 7 toe. In zn geheel ook wat minder gemaakt dan MB ofzo.
pi_218383945
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:02 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik geloof dat ik de beelden van AM toen ze nog in het vakantie huis van haar ouders mocht, een stuk prettiger vond dan dit. Nu ben ik geen fan van camperen, ik vind het echt een armoe om te moeten koken op een pitje. Douchen onder een pis straaltje. Slapen op een luchtbed. Je werkt het hele jaar hard om twee weken per jaar de luxe van thuis te ontvluchten en back to basis te gaan. Met tussen jou en je buren slechts een tentdoek wat je scheidt.

Maar ik ben daar uitzondering in, want half Nederland kampeert in Frankrijk.
Ik denk er precies zo over hoor. Ik blijf dan nog liever in de luxe van mijn eigen huis geloof ik .
Als kind vond ik kamperen overigens wel geweldig, hele fijne herinneringen aan O+

Verder heb ik nog niet bij die post over zielige Debbie durven kijken, ik kan het niet meer aan die vrouw ;(
Ze glijdt vast die camper uit van geluk nu iedereen kan zien hoe zielig ze is...
pi_218383950
Ik vind Eline Zwitser altijd heel leuk om in de vakantie te volgen. De rest vh jaar een beetje saai maar die weken dat zij in de zomervakantie weg gaan vind ik echt heel leuk om te zien. De foto's en filmpjes me doen denken aan onze vakanties vroeger in Frankrijk.
pi_218383956
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tamara (greatgrandemultimama) gaat in haar eentje met 8 kinderen een (mid)week op vakantie. Ik geef het haar te doen 😁

Respect! Nooit klagen maar dragen
pi_218383962
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik denk er precies zo over hoor. Ik blijf dan nog liever in de luxe van mijn eigen huis geloof ik .
Als kind vond ik kamperen overigens wel geweldig, hele fijne herinneringen aan O+

Verder heb ik nog niet bij die post over zielige Debbie durven kijken, ik kan het niet meer aan die vrouw ;(
Ze glijdt vast die camper uit van geluk nu iedereen kan zien hoe zielig ze is...
Ik denk morgen weer aanwezig, ze zei tot in augustus.
pi_218383983
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Respect! Nooit klagen maar dragen
Zij is een sterke vrouw. Het lijkt me voor de kinderen een feestje om daar op te groeien.
pi_218383993
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom een egel optillen, op schoot nemen, aaien? Laat dat dier met rust.
Absurd. Ik kan zo kwaad worden hoe die lui omgaan met dieren.
pi_218383996
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:18 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik vind Eline Zwitser altijd heel leuk om in de vakantie te volgen. De rest vh jaar een beetje saai maar die weken dat zij in de zomervakantie weg gaan vind ik echt heel leuk om te zien. De foto's en filmpjes me doen denken aan onze vakanties vroeger in Frankrijk.
Ja dat vind ik ook
Heerlijke vakantieplaatjes
pi_218383999
Ik hou ook van kamperen en vind het er uitzien als een leuke camping! Mooi met die beek, lekker weer. En niet zo hutje mutje op je buren als bij hun vorige kampeervakantie. Hoewel ik er alsnog niet graag naast zou zitten met die herrie, maar dat geldt over het algemeen voor alle grote groepen op een camping haha.

En hee, nu is er toch een (klein) tafeltje mee, wie weet volgt volgende keer iets van een keukentje om normaal te kunnen koken? Ze lijken het zelf naar hun zin te hebben, leuk.
pi_218384007
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik vind haar leuk! Wel een vrij "kaal" leven, als in weinig verrijking, maar ze klaagt zelden en is altijd met de kinderen bezig. Het huis op orde, verse maaltijden, kinderen lopen altijd in schone kleren. Ze lijkt me een heel lieve moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')