Volgens mij kan promoveren wel, als je aan de eisen voldoet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En zolang je niet naar de kkd kan promoveren heb je er geen hol aan als je terug wil komen.
Is er dan geen een club die aan die eisen kan of wil voldoen dat het al jaren zo is?quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij kan promoveren wel, als je aan de eisen voldoet.
Ik was daarbij aanwezig. En derry city, sporting, inter. Mooie tijden op vak aquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:51 schreef TLC het volgende:
Jammer hoor, ik herinner me nog de mooie Europese wedstrijden tegen Real Madrid en Parma
Dan moeten ze full prof ipv semi worden en geen zwart geld meer onder de tafel.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Is er dan geen een club die aan die eisen kan of wil voldoen dat het al jaren zo is?
Blijkbaar al jaren afgeschaft, maar daarvoor wilde ook niemand promoveren op Achilles na. En Oss een keertje.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Is er dan geen een club die aan die eisen kan of wil voldoen dat het al jaren zo is?
Is vooral omdat het financieel niet haalbaar bleek te zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blijkbaar al jaren afgeschaft, maar daarvoor wilde ook niemand promoveren op Achilles na. En Oss een keertje.
Dachten we ook bij Twentequote:Op donderdag 31 juli 2025 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)rd-oordeel~af1c20db/
Vooral niet willen. Al sluit ik niet uit dat zo'n RBC het wel gaat doen als het zover mocht komen. Die hebben al een stadion en zit ook wel geld.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te vergelijken met dit.quote:
Ik vind het nogal ijdel. Je zit nog steeds in Roosendaal, omringd door succesvollere BVO's.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooral niet willen. Al sluit ik niet uit dat zo'n RBC het wel gaat doen als het zover mocht komen. Die hebben al een stadion en zit ook wel geld.
Deze zaak moddert inderdaad al jaren door. Maar het is gevoelig, dus de KNVB zal het wel goed dichtgetimmerd hebben hoeft zeker niet te kloppen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te vergelijken met dit.
Meteen de derby tegen ESA Rijkerswoerd meepakken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon weer beginnen vanuit de zaterdag amateurs
https://www.voetbalprimeu(...)icentie-vitesse.htmlquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:57 schreef mitt het volgende:
Even kijken of Febo Theo er nog wat over gaat zeggen..
Kunnen ze mooi weer tegen Wageningen spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon weer beginnen vanuit de zaterdag amateurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |