Lenovoquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat is dit voor chinese meuk
gekregen van werkquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat is dit voor chinese meuk
no shit?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan de toetsen omdraaien in de bios. Fn word dan ctrl en ctrl fn
skill issuequote:Op donderdag 31 juli 2025 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
Ik CTRL C/V heel veel, en dit is gewoon fucked up, ik druk de heletijd op de FN knop.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen of je serieus of sarcastisch bent
Top hahaquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
nee niet sarcastisch, held!
slotje!
Op zich handig. Al heb ik de mijne standaard uit staan en gewoon function keysquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind dat hele systeem met die FN knop sowieso knap waardeloos, maar ik ben er ook absoluut niet geoefend in. Geef mij maar een docking station.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op zich handig. Al heb ik de mijne standaard uit staan en gewoon function keys
Daar kan je geen havermelk mee drinken bij de lokale barista hè.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke baas laat z'n werknemers in godsnaam aankutten op alleen een laptopje? Bij een beetje normaal bedrijf krijg je er toch ook wel een docking station, toetsenbord, muis en monitor bij?
Ik heb nog nooit een bordje bij de Starbucks gezien dat desktops verboden zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar kan je geen havermelk mee drinken bij de lokale barista hè.
Kijk screenshot hier boven. f1-f12 as primary. bijna altijd wel een optie ook bij andere merkenquote:
Bedankt behulpzame vriend, dit is even gebookmarked.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kijk screenshot hier boven. f1-f12 as primary. bijna altijd wel een optie ook bij andere merken
Laptop is alleen om IT cases mee te makenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke baas laat z'n werknemers in godsnaam aankutten op alleen een laptopje? Bij een beetje normaal bedrijf krijg je er toch ook wel een docking station, toetsenbord, muis en monitor bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |