SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dit leest toch anders als je zelf vakantie hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de hele dag al zware vrijdagvibes.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit leest toch anders als je zelf vakantie hebt.
quote:
Nee. Ik had die wel opgevraagd. En daarna bij een buurman verderop se straat die voorheen zelf ook de gevels deed (meerdere koophuizen hier heeft hij in het verleden gedaan). En die had een ander aangeraden. Die kon het iets goedkoper doen en had betere reviews.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die van de woningbouw geen special price om jullie huizen ook mee te doen?
No worries, taking one for the teamquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin houdt zich in
Mobiel is dat best wel vervelend omdat je niet een waarschuwing krijgt ofzo dat je in een gesloten topic post.quote:
Daar doen we het voor.quote:
Huehue doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doen we het voor.
Huehue voor.
Soms post ik als het nog open is en dan zie ik dat het dicht is als ik gepost hebquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mobiel is dat best wel vervelend omdat je niet een waarschuwing krijgt ofzo dat je in een gesloten topic post.
Ik had dat zelf toen ook heel vaak en ik vond dat best wel vervelend.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk, vind dat echt niet kunnen, onacceptabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zou gewoon een soort waarschuwing melding moeten komen ofzo voor crew als ze door een gesloten topic willen posten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms post ik als het nog open is en dan zie ik dat het dicht is als ik gepost heb
Precies, dat. In mijn tijd was dat wel andersquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
Door slotjes heen posten? Wie doet dat nou?Wat zie ik daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als het goedkoper en beter is dan is het een makkelijke keuzequote:Op donderdag 31 juli 2025 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Ik had die wel opgevraagd. En daarna bij een buurman verderop se straat die voorheen zelf ook de gevels deed (meerdere koophuizen hier heeft hij in het verleden gedaan). En die had een ander aangeraden. Die kon het iets goedkoper doen en had betere reviews.
En dus 2 buren aan de overkant kwamen via diezelfde buurman ook bij dat bedrijf uit
Nu is het mijn tijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, dat. In mijn tijd was dat wel anders
@ESF1Gamer, lees je mee?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zou gewoon een soort waarschuwing melding moeten komen ofzo voor crew als ze door een gesloten topic willen posten.
Ik ben jongquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, tijd voor de jongere generaties om te modereren
Het valt haar inderdaad echt héél zwaar. Logisch natuurlijk, maar ze was echt gebroken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Mijn hart breekt wel een beetje als ik foto's zie van Sharon Osbourne gisteren. Zou me niet verbazen als ze het einde van dit jaar ook niet haalt.
De original onderkoffermod paint™quote:
Ahjaquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het goedkoper en beter is dan is het een makkelijke keuzeToen ze het hier bij de huurhuizen kwamen doen kon ik het voor 1300 euro per gevel laten doen (uiteraard zonder factuur, anders werd het duurder
). Zat toen alleen niet zo ruim bij kas dus heb toen alleen de voorkant laten doen
Ja dat zie ik helaas bij haar ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het valt haar inderdaad echt héél zwaar. Logisch natuurlijk, maar ze was echt gebroken.
Ben ook bang dat het haar net zo afgaat als veel andere oude stelletjes, de 1 overlijdt en niet veel later door verdriet de ander
Ah, is dat wat het moet voorstellen. Zonder die context geeft het iets van aan andere assocatie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
De original onderkoffermod paint™
Ik mistte ook de context.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, is dat wat het moet voorstellen. Zonder die context geeft het iets van aan andere assocatie.
Beetje flexen met je zijgevelquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Hier is het ook wel een nette prijs hoor. Stuk duurder dan de buren aan de overkant maar die hebben geen zijgevel
En die zijgevel is groooooot
Flexgevel?quote:
Deze heb ik ooit, een jaar of 10 geleden gemaakt in paint. Omdat ik toen regelmatig als niet mod door het slotje heen postte. En ik had toen een paarse kofferquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, is dat wat het moet voorstellen. Zonder die context geeft het iets van aan andere assocatie.
Die Koen tochquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit, een jaar of 10 geleden gemaakt in paint. Omdat ik toen regelmatig als niet mod door het slotje heen postte. En ik had toen een paarse koffer
Er was ook een versie met lang blond haar, maar denk dat die verloren is gegaan. Deze had @:koen66 op weten te snorren
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zie ik helaas bij haar ook wel gebeuren.
Doortochtwoning.quote:
quote:
Even de benen bij elkaar.quote:
Een wat?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een horeca spoiler noemen ze dat toch?
Ja, lunch is allang geweest.quote:
Ik heb het avond eten al achter de kiezenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, lunch is allang geweest.
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het avond eten al achter de kiezen
Jezus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
DPG columnshttps://www.bndestem.nl/c(...)en-behalve~ae7d58f3/
Ofja eigenlijk gewoon DPG
Wat is dit voor schoolkrantstukkie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste paar "zinnen".quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit voor schoolkrantstukkie?Krijgen mensen hiervoor betaald? Moet het grappig zijn?
Dat kunnen wij toch beter!quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na de eerste paar "zinnen".
Ja dat ze dit durven te plaatsen als 'column'quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit voor schoolkrantstukkie?Krijgen mensen hiervoor betaald? Moet het grappig zijn?
Geen potentiële schrijver voor de biljetgazet begrijp ik?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles voor de kliks!quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ze dit durven te plaatsen als 'column'
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten...quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ja dat klikte snel weg iddquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
En de controles wat strenger...quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten...
We zijn de knip-en-plak-bode niet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen potentiële schrijver voor de biljetgazet begrijp ik?
Ja ik ook, maar toen bleek dat dat alles wasquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe burgerlijkquote:
Het is gewoon een pleidooi voor slavernij. Dat moeten we vast ergens kunnen melden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ze dit durven te plaatsen als 'column'
Is je werkster op vakantie?quote:
Ja.quote:
Nee, want jij betaalt te weinigquote:
Wij morgenquote:
Ik heb maar een paar glazen die schoon moeten dus die kunnen er vast ook nog wel even bij.quote:
Wachten op kauwe krekette bij de snakbar.quote:
Ff solliciteren bij Annelies. Blijkbaar is ze zelfs eindredacteur dus die mag er vast over beslissen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
WILMA!
Zo. Column. Kan ik ff vange?
Je hoeft echt niks meer te kunnen als journalist tegenwoordig hequote:Op donderdag 31 juli 2025 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff solliciteren bij Annelies. Blijkbaar is ze zelfs eindredacteur dus die mag er vast over beslissen.
Mijn gutjesquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Oh misschien kan ik ook wel journalist worden dan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft echt niks meer te kunnen als journalist tegenwoordig he
Ik kom er moeilijk doorheen met lezen want ik vind het echt heel irritant lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gutjes
Mijn dagboek posts op FOK! hebben meer inhoud dan dit.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar glazen die schoon moeten dus die kunnen er vast ook nog wel even bij.
'Vandaag keek Ambar naar een sloot.' Ik twijfel nog of dat zoveel beter is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gutjes
Mijn dagboek posts op FOK! hebben meer inhoud dan dit.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
De gebakken banaan zit in de oven voor zo
Ik gooi er dan nog wel een filosofische levensles in van mezelf over dat ik het misschien ook wat rustiger aan moet doen in het leven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vandaag keek Ambar naar een sloot.' Ik twijfel nog of dat zoveel beter is.
Ook waar. En die rustgevende foto van je hond die naar een sloot staart, is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gooi er dan nog wel een filosofische levensles in van mezelf over dat ik het misschien ook wat rustiger aan moet doen in het leven.
Tada column geschreven
Dus.. dit ís de werkster?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
OH, jongens. Ik weet het.
De columnist die ze normaal hebben is ķķk op vakantie.
'Vandaag besloot Hedwig Etto zijn vriendin weer te vermoorden'quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vandaag keek Ambar naar een sloot.' Ik twijfel nog of dat zoveel beter is.
Oh dus deze hebben ze gewoon ergens vandaan getrokken omdat er echt niks beters was.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou het een werkster zijn die ook columns schrijft? Of een columnist die ook schoonmaakt omdat je geen geld kunt verdienen met een slechte column?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
ik wil ook vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker, zeker als onderdeel van een Indische rijsttafelquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
De gebakken banaan zit in de oven voor zo
Same.quote:
2 wekenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Ik moet nog iets meer dan drie dagen.
Gaan jullie nog weg?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:57 schreef STING het volgende:
Ik nog een maand te gaan voor de vakantie, ook wel even hard nodig ook.
1 dagen 3 weken nog. denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Ik moet nog iets meer dan drie dagen.
quote:
Oke Annelies...quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een van die zomerdagen waarop het maar blijft regenen. Ambar, mijn Portugese adoptiehond, moet er toch op uit. Met een lichte tegenstribbeling trek ik de blauwe Dunlop regenlaarzen aan en mijn regenjas, al is het veel warm voor deze outfit nat worden wil ik al helemaal niet. Met zijn amberkleurige ogen kijkt hij mij vol enthousiasme aan en ook zijn staart kwispelt hevig heen en weer. We gaan wandelen. Ik doe zijn tuigje op en pak hem op, hij wil immers geen traplopen.
Na wat lopen belanden we op de dijk. Het waait en het regent, maar Ambar is helemaal in zijn element. Hij snuffelt erop los en vindt overal muisjes. Hij probeert meerdere keren een muisje te pakken, maar het lukt hem niet. Het boeit hem niets, evenals de regen. Hij heeft plezier voor tien.
Terwijl ik de regen boven op de dijk sta, voel ik mijn broek en sokken nat worden. Ik denk: bleh, ik moet zo ook nog werken, de laatste excels sheets afmaken. Ergens denk ik ook: het is wel heerlijk weer, mijn hond geniet en het leven is zo slecht nog niet.
Beide voldaan en doorweekt lopen we weer naar huis. Bij thuiskomst vraag ik: straks weer? Zijn ambar oogjes zeggen van ja.
Was stukken leuker om te lezen dan een stuk over de werksterquote:
tijd voor nieuwe regenlaarzen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een van die zomerdagen waarop het maar blijft regenen. Ambar, mijn Portugese adoptiehond, moet er toch op uit. Met een lichte tegenstribbeling trek ik de blauwe Dunlop regenlaarzen aan en mijn regenjas, al is het veel warm voor deze outfit nat worden wil ik al helemaal niet. Met zijn amberkleurige ogen kijkt hij mij vol enthousiasme aan en ook zijn staart kwispelt hevig heen en weer. We gaan wandelen. Ik doe zijn tuigje op en pak hem op, hij wil immers geen traplopen.
Na wat lopen belanden we op de dijk. Het waait en het regent, maar Ambar is helemaal in zijn element. Hij snuffelt erop los en vindt overal muisjes. Hij probeert meerdere keren een muisje te pakken, maar het lukt hem niet. Het boeit hem niets, evenals de regen. Hij heeft plezier voor tien.
Terwijl ik de regen boven op de dijk sta, voel ik mijn broek en sokken nat worden. Ik denk: bleh, ik moet zo ook nog werken, de laatste excels sheets afmaken. Ergens denk ik ook: het is wel heerlijk weer, mijn hond geniet en het leven is zo slecht nog niet.
Beide voldaan en doorweekt lopen we weer naar huis. Bij thuiskomst vraag ik: straks weer? Zijn ambar oogjes zeggen van ja.
Dit was een voorbeeld van weken geleden, moest nog goedgekeurd worden door de eindredactie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd voor nieuwe regenlaarzen?
hier is het droog overigens
En die arme werkster straks die blubber in huis schoonmakenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Die woont in de spiegelquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die arme werkster straks die blubber in huis schoonmaken
Het enige dat er leuk aan was dat Excel werd genoemd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was stukken leuker om te lezen dan een stuk over de werkster
inmiddels nieuwe regenlaarzen gekocht?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was een voorbeeld van weken geleden, moest nog goedgekeurd worden door de eindredactie.
Deze is voor de zondag zekerquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee die zit nog op Tenerifequote:Op donderdag 31 juli 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die arme werkster straks die blubber in huis schoonmaken
Ken je niet dat het zo via je broek, je laarzen in loopt?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels nieuwe regenlaarzen gekocht?
nee, als het zo hard regent blijf ik binnen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken je niet dat het zo via je broek, je laarzen in loopt?
Modern hoor, werken op afstandquote:
Vanuit daar gewoon de robotstofzuiger aanzetten...quote:
Ik heb een hond, ik moet naar buiten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als het zo hard regent blijf ik binnen.
volgens mij heb mn laarzen al jaren niet meer aan gehad. denk dat daar nu een spinnenfamilie in woont
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel slaap de laatste nachten niet meer door
neequote:Op donderdag 31 juli 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]weet je daardoor dat komt?
nja, dan nog. laarzen trek ik alleen aan als ik door diepe modder moet. anders genoeg opties aan waterdichte schoenenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een hond, ik moet naar buiten.
Het is net Centerparcs: weer of geen weer altijd wandelweer
Ik kies snel voor regenlaarzenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, dan nog. laarzen trek ik alleen aan als ik door diepe modder moet. anders genoeg opties aan waterdichte schoenen
Ja preciesquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanuit daar gewoon de robotstofzuiger aanzetten...
ik heb ook werklaarzen, maar die trek ik al nog maar zelden aan omdat die te veel sokken opvretenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kies snel voor regenlaarzen
quote:
Boksquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben eigenlijk bijzonder weinig productief vandaag
Blij dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben eigenlijk bijzonder weinig productief vandaag
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hazelnoot Magnum (Lidl versie)
Eindelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
Oeh volgende week eindelijk begin van nieuwe seizoen van Wednesday.
Jouw gebrek aan productiviteit ligt ook aan @Nattekat?quote:
Ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Jouw gebrek aan productiviteit ligt ook aan @:nattekat?
Immer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan productiviteit ligt ook aan @:nattekat?
Klinkt plausibelquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is het mijn tijd
[..]
@:ESF1gamer, lees je mee?
Waar en wanneer hebben we het over?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat net naar de weersverwachting te kijken op de bestemming voor wanneer ik op vakantie ben.
Kort samengevat: bijna iedere dag regen.
Half augustus, Noord-Ierlandquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar en wanneer hebben we het over?
Ja, Ierland, dan vraag je er ook wel om.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Half augustus, Noord-Ierland
Waar wil ik heen. Ik wil niet naar Noord Ierland, daar gaat alles stukquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er een orkaan die ook in Ierland en Noord-Ierland aan land zou komenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraars!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er een orkaan die ook in Ierland en Noord-Ierland aan land zou komen
Precies dat ik in Belfast was een paar dagen.
Het viel allemaal wel mee achteraf.
Het zou de eerste dag meteen al erg hard waaien. We hebben toen aan een binnenwatertje gestaan bij de havens, als een spiegel zo glad want windstil
Alleen 1 dag ging echt alles dicht zodat iedereen veilig thuis kon komen etc., dus toen was er niets te doen. Zaten we de hele tijd in het hostel te netflixen.
En later op zoek gegaan naar eten. Alleen de subway was open. Dus toen wij terig kwamen met subwaybroodjes ging de rest van het hostel ook daarheen
En later op de avond gingen de pubs wel weer open uiteraars.
Lolquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ambar is een dorpje in het oosten van Turkije. In 2021 woonden er 41 mensen. Het meest geruchtmakende feit sinds het begin van de Christelijke jaartelling is dat er in 2025 een ong Portugees adoptiehondje naar het dorp vernoemd is.
89 euro voor een stukje taart.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
het is ook een restaurant in Oekraīne waar je vieze roze-groene taart kunt bestellen.
[ afbeelding ]
89 lokale biljetjes denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
89 euro voor een stukje taart.
Kan best lekker zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht ik kan natuurlijk gewoon Cyrillisch lezen. Er staat "Phistashko-malinovy". En Malinowy is Pools voor frambozen dus het is pistache-frambozentaart.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
het is ook een restaurant in Oekraīne waar je vieze roze-groene taart kunt bestellen.
[ afbeelding ]
Zo ist, en nie aarsquote:
pics van je voorgevel!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:04 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn klaar voor vandaag
Achtergevelvoegen helemaal eruit geslepen en helemaal schoon, en ook al ruim de helft van de zijgevel geslepen
Morgen maken ze dat dan af, en ook de voorgevel (huehue).
En dan volgende week voegen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Doe er dan ook maar gelijk een pic van je zusje bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Rawr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Fapje gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
God, handig van me. "Laat ik dit mailtje even doorsturen, want dan heb ik document x zelf ook in m'n archief"
Ja, dan moet je dus forwarden, muts.
ik kreeg een melding van outlook toen ik wilde verzenden van 'hey moet je geen attachment meesturen?'quote:
Ik kreeg in beeld dat iemand in Brazilië probeerde in te loggen op mijn emailquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een melding van outlook toen ik wilde verzenden van 'hey moet je geen attachment meesturen?'
weet niet precies waarom want zag zo geen zin die aangaf dat we iets gingen meesturen
Het is best schokkend om te zien hoeveel pogingen er wel niet worden ondernomen om in te loggen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg in beeld dat iemand in Brazilië probeerde in te loggen op mijn email
#burgelijkeongehoorzaamheid en gewoon bij restquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
Jezus wat irritant ik kan nergens hier in de buurt mijn huidige kapotte kruimeldief inleveren.
Als je op een ander apparaat oid inlogt dan krijg je op je standaard apparaat in beeld van 'probeer je in te loggen, welk nummer staat er in beeld' en waar het nieuwe apparaat zich bevindt enzoquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het is best schokkend om te zien hoeveel pogingen er wel niet worden ondernomen om in te loggen.
In Microsoft Authenticator kun je een lijst opvragen. Blij dat ik MFA waar mogelijk heb geactiveerd.
Wou het eigenlijk netjes doen maar heb eerlijk gezegd ook weinig zin om dat ding hier maandenlang (of langer) te hebben liggen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
#burgelijkeongehoorzaamheid en gewoon bij rest
ondertussen kan ik vaak bij mn gmail, met 2FA gewoon zonder 2FA op andere apparaten inloggen, alsof het niet lekker werkt bij hunquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je op een ander apparaat oid inlogt dan krijg je op je standaard apparaat in beeld van 'probeer je in te loggen, welk nummer staat er in beeld' en waar het nieuwe apparaat zich bevindt enzo
Dat had ik dus vanmiddag, vanuit Brazilië. Geweigerd en wachtwoord aangepast voor de zekerheid. Hopelijk is dat voldoende
Hmm dat is wel raar dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ondertussen kan ik vaak bij mn gmail, met 2FA gewoon zonder 2FA op andere apparaten inloggen, alsof het niet lekker werkt bij hun
Het was gelukkig voor mezelf.quote:
Flikker gewoon in de kliko johquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
Jezus wat irritant ik kan nergens hier in de buurt mijn huidige kapotte kruimeldief inleveren.
ik laat dieren verder in hun habitat dan dat ik er voor ga zorgenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
Als ik veel geld had en een groot huis dan zou ik echt eindigen met 20 katten ofzo.
Had je nog gebeld om een afspraak te maken? Of kunnen ze iets anders voor je betekenen? Omdat je niet bij de huisarts terecht kan nu.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik laat dieren verder in hun habitat dan dat ik er voor ga zorgen
maar een mooi landgoed zou wel leuk zijn af en toe een everzwijn of ree afschieten
Maar heb je gebeld?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:15 schreef Karzai het volgende:
mja bij de integrale hupverlening maar dit zijn geen grappen meer
Geen milieustraat? Of is dat dankzij die o zo geweldige fusies wegbezuinigd naar een plek 20km verderop?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
Met een wasmachine ofzo is het wel handig dat je meestal de oude gewoon mee kan geven.
Weinig zin om daar helemaal heen te fietsen voor alleen een kruimeldief eigenlijk. En heb verder bijna nooit spul wat er heen moet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen milieustraat? Of is dat dankzij die o zo geweldige fusies wegbezuinigd naar een plek 20km verderop?
Niet bij de supermarkt?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Weinig zin om daar helemaal heen te fietsen voor alleen een kruimeldief eigenlijk. En heb verder bijna nooit spul wat er heen moet.
Ja je staat in het systeem met je burgerservicenummer, net als iedereenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
mensen kennen mij op een of andere manier en ik weet niet waar dat vandaan komt dat maakt me totaal paranoia
En vervolgensquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
God, handig van me. "Laat ik dit mailtje even doorsturen, want dan heb ik document x zelf ook in m'n archief"
Ja, dan moet je dus forwarden, muts.
Deed ik wel eens toen ik post bij mezelf moest bezorgen...quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens
"Hey, ik heb een mailtje."
Checkquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens
"Hey, ik heb een mailtje."
Welke datum ga je nog maar weer naar je vaste woonplek?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan dus Hey ik heb post toen ik het brievenbusje open deed![]()
![]()
Is nog niet bekend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke datum ga je nog maar weer naar je vaste woonplek?
Oh ik dacht dat je al een datum wist en dat ik het gewoon vergeten was.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog niet bekend.
Als het goed is komt ie morgen leeg te staan en dan moet er nog gekeken worden of er geklust moet worden en dan pas kunnen ze een indicatie/datum geven. Maar ik moet het natuurlijk ook nog met werk afstemmen. Dus zal het nog wel een paar weken duren...
Nee. vooralsnog zit ik hier wel goed hoor. Die paar weken hou ik hier wel uit. zit wel veel op mijn kamer. Niet dat het niet gezellig is hier. Maar ik moet hier niet te veel wennen en straks ben ik ook de hele dag alleen in huis...quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al een datum wist en dat ik het gewoon vergeten was.
Ik las medicatie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb meditatie ontdekt en het bevalt wel
Is dat een begeleider die je straks ook hebt of krijgt als je in dat huisje woont?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb al wel kennis gemaakt met een van mijn persoonlijk begeleidsters. De andere volgt volgende week. Eerder konden we geen datum vinden waarop we beide konden...
Die krijg ik straks op de nieuwe woonplek. Die hebben deze wijk ook al in hun gebied zitten, dus kunnen ze hier al af en toe langskomen om kennis te maken en eventueel al dingen op starten. De vorige begeleiding (dus waar ik voorheen woonde) is al gestopt. Die afdeling is ook door o.a mijn verhuizing opgeheven (ja officieel morgen)...Dus moet ik het nu met hun gaan doen...quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een begeleider die je straks ook hebt of krijgt als je in dat huisje woont?
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Is "nieuwsgierige maag" een andere manier om "teringhonger" te zeggen?
hij heeft nog wel een groen vinkje voor zijn naamquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wennen aan de zwarte goudvis.
mooi werkquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
Begint bijna op een echte kamer te lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie zijn posts niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij heeft nog wel een groen vinkje voor zijn naam
wat betekent dat?
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wacht, dat heb ik gedaan, hij staat in mijn foe lijst
flauwquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie zijn posts niet meer
[..]
Fijn dat je ze dan iig alvast leert kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die krijg ik straks op de nieuwe woonplek. Die hebben deze wijk ook al in hun gebied zitten, dus kunnen ze hier al af en toe langskomen om kennis te maken en eventueel al dingen op starten. De vorige begeleiding (dus waar ik voorheen woonde) is al gestopt. Die afdeling is ook door o.a mijn verhuizing opgeheven (ja officieel morgen)...Dus moet ik het nu met hun gaan doen...
Hier in dit pand zitten andere begeleiders. Ook prima hoor, maar daar heb ik niet echt een aanspreekpunt of plan van aanpak/"behandelplan" mee opgesteld.
Zal de volgende keer weer sfeerlicht neerzetten, of kaarsjes ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
De betimmering en tapijttegels helpen, maar de bouwlamp verlichting geeft nog steeds een beetje crime scene foto vibes.
Ik zou er geen lijk neergooien, zelfs op een dag als vandaag met bewolking en regen is het er nog steeds bloedheetquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Pentagonal cross section. Graftombe it is.
Ik gein maar wat. Ik heb een lege foelijst hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
flauw
mijn foe lijst is er nog maar een paar dagen
Die watermeloen cocktailijsjes?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan moet ik toch ook weer aan die rare ijsjes van vanmiddag denken.
Yong hai?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees foe steeds op z'n Nederlands.
Het is niet anders vriendjequote:Op donderdag 31 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wennen aan de zwarte goudvis.
Denk niet dat ze buffel hebbenquote:
Neequote:Op donderdag 31 juli 2025 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat je nog een restje over de andere gasten?
oh shit de wasquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
Ondanks het kutweer was mijn wasgoed net droog genoeg om de meeste pluisjes eraf te halen dus kan het meteen weer uitwassen nu.
Maar dan is je wasmand toch inmiddels wel vol genoeg voor een wasje?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hangt hier gewoon een week aan het droogrek.
Ik ook, ga zo dit maken https://www.ah.nl/product(...)-verspakket-yakisobaquote:
Neequote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd of ik user @:Elvi morgen nog tegenkom op Castlefest!
heb aankomende week een nietkipeter in huis, zou dit kunnen met saucijs in stukjes denk je?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, ga zo dit maken https://www.ah.nl/product(...)-verspakket-yakisoba
het is zomerquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan is je wasmand toch inmiddels wel vol genoeg voor een wasje?
Een wattes?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb aankomende week een nietkipeter in huis, zou dit kunnen met saucijs in stukjes denk je?
want ziet er erg lekker uit
ik vraag niet naar vegaquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een wattes?
En dit staat erbij: Vegatip: vervang de kipdijfilet voor 180 g AH Terra plantaardig tempeh ketjap.
Leuk woord voor Scrabble.quote:
Dit is vrij shockerend om het in dit topic te hebben over een niet kip eterquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vraag niet naar vega
ik vraag me af of het lekker is met saucijs.
ze eet gewon geen kip, wel ander vlees.
en ja dat is raar, dat weet ik al bijna 15 jaar
ontken ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is vrij shockerend om het in dit topic te hebben over een niet kip eterMaar ga het zo maken, heb het nog niet op dus weet niet hoe het smaakt
Nee Stig, nee.quote:
Mag je niet mee?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is zomer
dud0r is op vakantie
het is dat het beddengoed in de was moest, maar die ene broek en 2 shirts en wat ondergoed van deze week is niet de moeite
Vijand Yong Haiquote:
Teriyaki?quote:
quote:
Neuhquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan is je wasmand toch inmiddels wel vol genoeg voor een wasje?
Hypocriete kontfiguren zijn dat.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anti pollotarier
een Pollotarier eet wel kip namelijk.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug van loopje. 7993 stappen. Het begint flink donker te worden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |