https://nieuwrechts.nl/10(...)7G3W1ZfbRjBsN53oh7Zgquote:De Europese belastingbetalersvereniging (TAE) heeft een strafklacht ingediend tegen Frans Timmermans en Virginijus Sinkevičius, meldt de Duitse krant Bild. De aantijging: intransparante, mogelijk illegale subsidiepraktijken. De beschuldigde periode loopt van 2019 tot 2024 en het totale bedrag zou oplopen tot meer dan zeven miljard euro.
En zo een man hebben ze weg gepest, wagelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:21 schreef tesssssssss het volgende:
...en Pieter Omtzigt gaat ook los Op X:
[ x ]
Ja vertel mij wat, ik heb er nog op gestemd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:22 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
En zo een man hebben ze weg gepest, wagelijk![]()
Ik ook, nu is er naar mijn mening geen enkele fatsoenlijke partij meer in dit grafland.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik heb er nog op gestemd.
Fixed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben benieuwd of die mensen die zo woest waren over hoe er met Le Pen is omgegaan nu ook op de barricades springen. Verder natuurlijk prima dat ze er onderzoek naar doen, als het niet transparant is moeten ze het transparant zien te krijgen. Ik denk dat het allemaal wel losloopt onder de tafel geveegd wordt.
Die kk debieltje is een crimineelquote:
Because always?quote:
En daarnaast zijn ze, ondermeer juist om die reden, niet bang om de waarheid te vertellen. Want iedereen is toch al bij voorbaat voorbereid op wat er komen gaat.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Bild staat bekend om zijn mengeling van roddels, provocerende taal en sensatie.
Hoeveel vvd-ers waren er de afgelopen jaren ook al weer op non actief gesteld wegens van alles?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:46 schreef Näsenbar het volgende:
Over PVV'ers die niet door de background-check komen en die door brievenbussen pissen hoor je TS dan weer niet.
Een kleine greep:quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:20 schreef halfway het volgende:
[..]
Hoeveel vvd-ers waren er de afgelopen jaren ook al weer op non actief gesteld wegens van alles?
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:35 schreef Hallojo het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk gewoon weer leugens zoals we van extreemrechts gewend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |