Je kent het nu toch tegenwoordig wel?
Is het ëén van hun dan is het stil en hoor je alleen positieve propaganda is het niet één van hun dan hoor je alles maar dan ook echt alles met een flink sausje erom heen van verdachtmaking en grote woorden die makkelijk blijven hangen. En dit hebben ze 4 jaar lang volgehouden met Biden.... (in amerika is de bom allang gebarsten) maar hier in Nederland kunnen ze nog prima de leugenachtige narratief omhoog houden

Waarom zouden ze nu stoppen hier in Nederland waar iedereen Woke is ipv wakker en het nog slikken als zoete koek

en ondertussen roof je de bevolking helemaal kaal en laat je de bevolking hun eigen ondergang betalen
En één van hun is dan een WEF poppetje, een zogenaamde new wereld orde persoon. Dit is in feite precies hetzelfde wat de democraten deden met USAID laten we maar zo zeggen het is geen toeval dat er opeens allemaal shows gecancelt worden daar (want de geld infuus is afgesloten) ja precies USAID was een persoonlijke pinautomaat voor Democratisch en dus WEF/ Globalitische wereld orde.

Als je ook maar 30 minuten een beetje onderzoek doet valt je mond echt open met wat ze er allemaal van betaalde

Maar hier in de EU hebben we onze eigen pinautomaten en nu is Timmermans gesnapt en dus word hij wellicht voor de wolven gegooid maar dat hele corona fonds gebeuren en Hugo jong/kaag hun verloren miljarden zullen vast ook goed meegeholpen hebben met het volk betalen voor hun eigen propaganda

ik voorspel dat die 800 miljard voor defensie heel goed besteed gaat worden

en mensen maar klagen over inflatie

en de Websites (nu.nl/de belgische kranten maffia die heel nederland nu ook in de macht heeft en die aan de overheid infuus zit van brussel maar propaganda uittypen van dat inflatie niet slecht is etc en dat het zelfs goed is bla bla bla.
Wat een tijd leven we in zeg...
Als domme mensen eens wisten hoe misbruikt ze worden door inteligente mensen

ik heb een poosje in die wereld rond gewandeld en echt stuk voor stuk allemaal geen moreel compas en pakken wat je pakken kan mentaliteit.

ik denk echt dat bijvoorbeeld Rutte of De koning na een dag domme mensen de handen schudden zich dood lacht in zijn kasteel/kantoortje
[ Bericht 29% gewijzigd door Nemmarith op 31-07-2025 21:57:16 ]