SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hij verbetert je, het is 'dat omhulsel' en niet 'die omhulsel'quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?
Strik patisserie in Nijmegenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Meringue / Schuimpjes.
Maar 99 van de 100 zijn helemaal droog helaas. Maar weinig bakkers die ze zo maken dat de binnenkant nog smeuīg is.
Ja, maar jij zei "die omhulsel" en dat is Faut!quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?
Droge luchtige meuk die ook altijd ziekelijk overpriced isquote:
eten doet het goed in de kscquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tompouce maakt veel tongen los huehue
Ik ga toch niet naar de sportschool johquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar de sportschool joh
Dat is wel erg ver weg! (wel waard als ik dat online bestellen kan)quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Strik patisserie in Nijmegen
Stuur het recept even door.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Van de herfst weer pompoenbrownies met koekkruiden maken
het is voor mij ook niet om de hoek, maar soms maak ik er tijd voorquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver weg! (wel waard als ik dat online bestellen kan)
Wij haalden ze altijd in Amsterdam. Maar vorig jaar was die bakker er niet meer. Ik heb nog geen goede gevonden.
We bezorgen niet in postcode gebied '1445'quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Strik patisserie in Nijmegen
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitquote:
30 euro per maand of meer richting 70 euro per maand?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitDe sportscholen die hier in het dorp zitten zijn er die geen tarieven op de website zetten, weet wel wat ze ongeveer kosten en daar wordt je niet vrolijk van
Ik sport thuis, veel fijner.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitDe sportscholen die hier in het dorp zitten zijn er die geen tarieven op de website zetten, weet wel wat ze ongeveer kosten en daar wordt je niet vrolijk van
dat is dan ook 130 kmquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
We bezorgen niet in postcode gebied '1445'
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurtquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
30 euro per maand of meer richting 70 euro per maand?
Verder is het hier prima vertoeven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is dan ook 130 km
maar dan moet je maar niet in noord noordholland gaan wonen
Is het die sportschool wat laatst in het nieuws kwam?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurt
Ik loop gewoon veelquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sport thuis, veel fijner.
Maar dan krijg je elke sessie ook een PT ofnie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurt
Geloof niet dat er een sportschool van hier in het nieuws is geweest?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het die sportschool wat laatst in het nieuws kwam?
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan krijg je elke sessie ook een PT ofnie?
Zo'n reactie eronder. Twee van de vijf sterren geven met 'prima'. Hou op met me.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/pompoen-brownie/
Lol, dat al noord Noord-Holland noemen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is dan ook 130 km
maar dan moet je maar niet in noord noordholland gaan wonen
We hebben Texel nog.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
1784 is pas noordelijk.
Waarom weet ik dat soort dingen nog steeds
Ja dat is misschien weer wel leuk idd. Maar om daar te komen.... meh doe mij St Helena maarquote:
Eh, boot. Vliegtuig kan ook nog.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is misschien weer wel leuk idd. Maar om daar te komen.... meh doe mij St Helena maar
Prima. Maar niet hemels. Dus maar 2 sterren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n reactie eronder. Twee van de vijf sterren geven met 'prima'. Hou op met me.
Nee die met citroen dan. Jezus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Voor de viespeuken hier verkopen ze dit nu ook bij de Jumbo (hier):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die met aardbei en framboos lag er al een tijdje. Die met aardbei is wel lekker.
Ik had gisteren behoefte aan een nieuwe werktelefoon, maar geen zin in de romslomp van aanvragen van dat ding.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken om via mijn werk een nieuwe laptop aan te schaffen.
#FanssindsMaxVerstappenEersteOverwinningquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Moet soms wel lachen om mensen die denken alles van de wereld te snappen.
Iemand vraagt hoe Monaco is om als F1 race te bezoeken. Iedereen met verstand van zaken weet dat je daar echt een toptijd gaat hebben als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. En dan zijn er mensen die net een paar jaar F1 kijken die het ten zeerste afraden omdat Monaco altijd een saaie race is waar absoluut niets gaande is. Dat is gewoon pure haat.
Echt, waarom bestaan dit soort figuren in grote getale
Ga eens testen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook echt ongelooflijk smerig.
OMG dit ken ik. Zou alles kopenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die met aardbei en framboos lag er al een tijdje. Die met aardbei is wel lekker.
Ik volgde het vroegah wel een beetje. Met Boutsen en Patrese en Prost en Mansell en Piquet en zo. Maar daarna niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#FanssindsMaxVerstappenEersteOverwinning
Maar die lui zouden na bijna 10 jaar kijken toch F1 wel kunnen snappen.
Ik verlang bijna terug naar de jaren 2005 tot met 2014 dat F1 nog niet zo groot was als het nu is.
afgelopen zondag nog eens gekeken omdat het gratis op de belg was. maar daar was echt geen reet aanquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volgde het vroegah wel een beetje. Met Boutsen en Patrese en Prost en Mansell en Piquet en zo. Maar daarna niet meer
Ik ben snel in staat om nieuwe dingetjes in de supermarkt uit te willen proberen maar ik ben bang dat ik dit gewoon echt niet aan durf.quote:
Ik zie teveel keuze, maar ik weet niet goed wat ik moet kiezen. Het valt me wel op dat in de prijsklasse die ik bekijk dat ze veelal minder opslag hebben wat ik nu heb.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren behoefte aan een nieuwe werktelefoon, maar geen zin in de romslomp van aanvragen van dat ding.
Ik ben ongeveer vanaf 2000 begonnen met kijken. Irvine, Hakkinnen, Schumacher, Coulthard enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volgde het vroegah wel een beetje. Met Boutsen en Patrese en Prost en Mansell en Piquet en zo. Maar daarna niet meer
Ik heb alleen met aardbei gehad maar die is best lekker hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef STING het volgende:
Chocolade met een vruchtensmaak is aan mij niet besteed. Wel met bijv. hazelnoot
De Nederlandse GP is niet meer NOS te kijken volgens mij maar bij zo'n gratis viaplay kanaal ofzoiets.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zondag nog eens gekeken omdat het gratis op de belg was. maar daar was echt geen reet aan
Maar jij denkt dat ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Iemand vraagt hoe Monaco is om als F1 race te bezoeken. Iedereen met verstand van zaken weet dat je daar echt een toptijd gaat hebben als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. En dan zijn er mensen die net een paar jaar F1 kijken die het ten zeerste afraden omdat Monaco altijd een saaie race is waar absoluut niets gaande is. Dat is gewoon pure haat.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik moet die perzik cola ook nog proberen maar ik ben zo bang dat hij echt goor is. Blikje is inmiddels wel ijs en ijskoud.
Dat waren nog eens echte mannen!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer vanaf 2000 begonnen met kijken. Irvine, Hakkinnen, Schumacher, Coulthard enzo.
Maar Kat snapt alles van de wereldquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ook
"Iedereen met verstand van zaken weet dat je daar echt een toptijd gaat hebben als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. "
Bepaal jij dat?
dat is prima. het commentaar op de nos is meestal toch bedroevend. Al kan het niet zo erg zijn als dat van de vrt afgelopen weekendquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Nederlandse GP is niet meer NOS te kijken volgens mij maar bij zo'n gratis viaplay kanaal ofzoiets.
Ja ik zal mijn moed bij elkaar verzamelen om het vandaag toch eens te proberen.quote:
is me nog nooit opgevallen hier.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Vraagje is het een dingetje omdat ik hier vlakbij de grens woon dat we hier in de Jumbo steeds meer Duitse producten hebben? Want die nep Bros die ik nu koop sinds een week ofzo hebben ze ook uit Duitsland gehaald en naast de repen op de foto is er nog veel meer.
Of zien jullie dat ook terug in de Jumbo dat er steeds meer uit Duitsland gehaald wordt?
Toen de F1 wagens nog van hout waren en de 'piloten' van staal?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens echte mannen!
alles boven Amsterdam is onbegaanbaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, dat al noord Noord-Holland noemen.
ga ik misschien volgend jaar heen voor de 60 km loopquote:
je gaat toch niet naar de race om de race te kijken? als je de race goed wil volgen kun je beter thuis blijvenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Zie ik ook in het westen. Duitse merken snoepgoed. Sinds de prijsoorlogen die ze met de leveranciers hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Vraagje is het een dingetje omdat ik hier vlakbij de grens woon dat we hier de Jumbo steeds meer Duitse producten hebben? Want die nep Bros die ik nu koop sinds een week ofzo hebben ze ook uit Duitsland gehaald en naast de repen op de foto is er nog veel meer.
Of zien jullie dat ook terug in de Jumbo dat er steeds meer uit Duitsland gehaald wordt?
Verschilt per Jumbo, ze hebben inderdaad een stukje assortiment waar ze zelf over beslissen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Vraagje is het een dingetje omdat ik hier vlakbij de grens woon dat we hier in de Jumbo steeds meer Duitse producten hebben? Want die nep Bros die ik nu koop sinds een week ofzo hebben ze ook uit Duitsland gehaald en naast de repen op de foto is er nog veel meer.
Wacht maar totdat je het commentaar van viaplay hebt gehoord, dan luister ik liever naar de NOS.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is prima. het commentaar op de nos is meestal toch bedroevend. Al kan het niet zo erg zijn als dat van de vrt afgelopen weekend
M'n zus heeft een heel systeem waarmee ze dan kijkt op Viaplay maar via de radio weer ergens anders naar luistert, dat weet ze helemaal af te stemmenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je het commentaar van viaplay hebt gehoord, dan luister ik liever naar de NOS.
Ah dus toch. Ja het is idd allemaal snoepgoed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Zie ik ook in het westen. Duitse merken snoepgoed. Sinds de prijsoorlogen die ze met de leveranciers hebben.
Dat komt omdat als ik hier de straat uit rij ik direct in UNESCO Werelderfgoed zitquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles boven Amsterdam is onbegaanbaar
nou, die 2 van viaplay vond ik meestal nog best prima. Maar de voor en nabeschouwing sloeg ik bij viaplay ook al over omdat ik de Albers maar een zak hooi vind.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je het commentaar van viaplay hebt gehoord, dan luister ik liever naar de NOS.
ik zie ook bv "nepmars" liggen. Van twix hebben ze gelukkig nog wel de echte.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah dus toch. Ja het is idd allemaal snoepgoed.
Monaco lijkt me vooral kut om te bezoeken omdat ik een hekel heb aan pompeus gedoe en ik vind het leuker om naast de track te kunnen kamperen. Welke race het op zich is, is toch minder relevant, want je krijgt van de daadwerkelijke race toch veel minder mee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Hmm die heb ik hier nog niet gespot volgens mij maar ik vind Mars eigenlijk ook alleen echt lekker in ijsvorm.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie ook bv "nepmars" liggen. Van twix hebben ze gelukkig nog wel de echte.
Dat doe ik ook. Ik kijk via F1tv ipv viaplayquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft een heel systeem waarmee ze dan kijkt op Viaplay maar via de radio weer ergens anders naar luistert, dat weet ze helemaal af te stemmen
Die loopt mee met de "zonder Olav is het niet leuk"-meute?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft een heel systeem waarmee ze dan kijkt op Viaplay maar via de radio weer ergens anders naar luistert, dat weet ze helemaal af te stemmen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Toen de F1 wagens nog van hout waren en de 'piloten' van staal?
Moet altijd lachen als ze het op de Belgische TV over piloten hebben.
Olav had zn beste tijd ook wel gehad hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt mee met de "zonder Olav is het niet leuk"-meute?
De marges pakken ze zelf natuurlijk. Die zijn niet voor onsquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
De prijzen zijn alleen niet altijd echt Duits.Maar goed volgende week ga ik met een vriend naar Duitsland voor wat boodschappen (vooral om de snackvoorraad van Hedwig aanvullen en mijn eigen een beetje
).
coulthardquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kaaklijn. Wat een man. 100% testosteron.
Ze vindt het commentaar op Viaplay gewoon niet zo leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt mee met de "zonder Olav is het niet leuk"-meute?
Das een Viaplayreporter.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kaaklijn. Wat een man. 100% testosteron.
Volgens Olav nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olav had zn beste tijd ook wel gehad hoor
Die was absoluut niet meer scherp in de laatste 2 seizoenen bij Ziggo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olav had zn beste tijd ook wel gehad hoor
In theorie is het ook de Ambar taxi. Dus an sichquote:
Waarschijnlijk een "ja" dus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vindt het commentaar op Viaplay gewoon niet zo leuk.
Die drie rondjes later ook iets door had.quote:
Hij had toen ook gewoon een tweede commentator nodig, het is veel te veel voor één persoon.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die was absoluut niet meer scherp in de laatste 2 seizoenen bij Ziggo.
Maar ik luister wel graag naar hem.
Nou als we zo gaan beginnen, misschien Senna nog iets meer.quote:
kwiwi was altijd al zwart toch?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
was @:kwiwi nou trouwens op zwart gegaan?
Dat was ze altijd al.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
watquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die weet ik niet anders dan zwart, maar volgens mij zat ze gisteren nog hier.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja ik bedoelde anoniemquote:
gisteravond heb ik haar nog zien postenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik bedoelde anoniem
omdat ze tot ooit zei laatst en sindsdien niet meer gezien
nog wel even nogquote:
Ging er vanuit dat ze dat wel over haar eigen vriend wist waar ze mee samenwoont.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
o dacht dat je bedoelde dat ze op anoniem stond.
Nee dud0r is op zwart
Wij zitten wel op dezelfde golflengtequote:Op donderdag 31 juli 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
4ebe is ook alweer een tijdje spoorloos..quote:
Ik heb deze week nog recepten aan haar gegeven in dit topic dus denk het nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze allemaal delen. Bed, tandenborstel, ondergoed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat ze dat wel over haar eigen vriend wist waar ze mee samenwoont.
Kun je het bericht ook liken?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hef jezelf op Facebook![]()
"GROOT DRAMA OP FAMILIEVAKANTIE! BROERTJE (11) EN ZUSJE (13) VERDRINKEN VOOR OGEN VADER!
Ben je geīnteresseerd in dit bericht?"
Stop er maar mee.
Oh wacht, dat was de toedelsquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond heb ik haar nog zien posten
Die doet stapjes voor hapjes.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is ook alweer een tijdje spoorloos..
zou ze 1 januari meteen even langs komen?quote:
In de uitzending bedoel ik. Niet als coureurquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als we zo gaan beginnen, misschien Senna nog iets meer.
dudje is op vakantie dus op het moment delen we weinigquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze allemaal delen. Bed, tandenborstel, ondergoed.
Daar heb ik wel een teken van leven van gezien iig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is ook alweer een tijdje spoorloos..
Nou ja, het is wel een groot drama, dus je kunt het bericht op z'n minst even scannen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik het weggeklikt hebben denk je?
Ik ga even heel goed kijken voor wie ik precies nog op Facebook moet zijn en dan de hele bloedhoeretyfuszooi shredden. Snap je?quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een groot drama, dus je kunt het bericht op z'n minst even scannen.
Mocht je niet mee?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje is op vakantie dus op het moment delen we weinig
Ik kijk alleen nog in specifieke groepen eigenlijk. Ik scroll praktisch nooit door mijn normale tijdlijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga even heel goed kijken voor wie ik precies nog op Facebook moet zijn en dan de hele bloedhoeretyfuszooi shredden. Snap je?
Ja, dat snap ik. Ik heb nooit feestboek gehad.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga even heel goed kijken voor wie ik precies nog op Facebook moet zijn en dan de hele bloedhoeretyfuszooi shredden. Snap je?
Ik lees de mailtjes wanneer er iemand jarig is. De app heb ik niet eens meer.....quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog in specifieke groepen eigenlijk. Ik scroll praktisch nooit door mijn normale tijdlijn
ik ben de poezen oppasquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Van de herfst weer pompoenbrownies met koekkruiden maken
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/pompoen-brownie/
Ik kijk in se mobiele browser, want adblocker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lees de mailtjes wanneer er iemand jarig is. De app heb ik niet eens meer.....
Ik eigenlijk ook niet. Toevallig de laatste tijd post ik af en toe wat.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog in specifieke groepen eigenlijk. Ik scroll praktisch nooit door mijn normale tijdlijn
quote:
"Ik had geen pompoen dus heb het vervangen door rode ui want dat had ik nog en het is helemaal mislukt. 0 sterren"quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n reactie eronder. Twee van de vijf sterren geven met 'prima'. Hou op met me.
Maar er is hier geen jumboquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden want hier ontkom je niet aan de Jumbo.quote:
Ik had verwacht toen Deen een paar jaar geleden stopte dat er een aantal overgenomen zouden worden door de Jumbo. Maar het werd verdeeld onder AH, Dekamarkt en Vomar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden want hier ontkom je niet aan de Jumbo.
Dat ziet er best lekker uit jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er best lekker uitwel tering duur.
[ link | afbeelding ]
Probeer het uit en laat ons het antwoord weten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik vraag me nu af of je zoete muffins met gekarameliseerde ui kunt bakken
Vast wel
Hier ook niet. Echt heel veel. Toen ik schuinboven de Jumbo woonde zaten er ook nog eens een paar op 10 -15 minuten fietsen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden want hier ontkom je niet aan de Jumbo.
'Ik hou niet van ei dus heb mayonaise gebruikt en het blijft vloeibaar. Slecht recept, klopt niets van.'quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik had geen pompoen dus heb het vervangen door rode ui want dat had ik nog en het is helemaal mislukt. 0 sterren"
Toen ik zo omlaag scrolde over de foto dacht ik eerst dat het wat anders moest zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er best lekker uitwel tering duur.
[ link | afbeelding ]
Same.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#FanssindsMaxVerstappenEersteOverwinning
Maar die lui zouden na bijna 10 jaar kijken toch F1 wel kunnen snappen.
Ik verlang bijna terug naar de jaren 2005 tot met 2014 dat F1 nog niet zo groot was als het nu is.
Dat is een welbekende tegeluitspraakquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
je gaat toch niet naar de race om de race te kijken? als je de race goed wil volgen kun je beter thuis blijven
Heh wat danquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik zo omlaag scrolde over de foto dacht ik eerst dat het wat anders moest zijn.
Het is wel waar. Je hebt zelf een week lang treingenot, noodweergenot, ijsjesgenot en whatnotgenot gehad en Max alleen maar in de opwarmronde langs zien komenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een welbekende tegeluitspraak
oh, dan ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik zo omlaag scrolde over de foto dacht ik eerst dat het wat anders moest zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel waar. Je hebt zelf een week lang treingenot, noodweergenot, ijsjesgenot en whatnotgenot gehad en Max alleen maar in de opwarmronde langs zien komen
Huehuehuequote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een kat lenen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
WAT KAN EEN ZO'N VLIEG TOCH SCHIJTIRRITANT ZIJN
Kattenquote:
Nee gewoon roombroodjes, goorlelquote:
Die chatbots zijn altijd in de war.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
De AI chatbot van de Rabobank is een beetje in de war
Krijgt die SkyNet trekjes?quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag net ineens een meta chatbot in mn whatsappquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als die er komt dan kap ik helemaal met whatsappquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net ineens een meta chatbot in mn whatsapp
Nee al een tijdje niet meer gedaan idd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak je nog kookvlogs?
@:kwiwi #fansvanheteersteuur
Ja zag dat cirkeltje ook opeensquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net ineens een meta chatbot in mn whatsapp
Rechtsonderin net boven instellingen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die er komt dan kap ik helemaal met whatsapp
Zie nog niets.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Rechtsonderin net boven instellingen.
Mijn collega's hadden het ook (nog) niet.
Dat dachten we van Trump ook.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze gaat de wereld niet overnemen.
Al weer 13 jaar geleden dat ik voor het laatst (en het eerst) op Castlefest was, uiteraard met iemand van Fokquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd of ik user @:Elvi morgen nog tegenkom op Castlefest!
Maar gaat die wel je saldo overnemen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pinky & the Brain deuntje in m'n hoofd nu.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja zo'n afzichtelijk cirkeltje wat visueel vloekt als de tyfus valt wel op natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een glas melk graag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Boohpost
Biljetjessss
- Meneer dit is een bibliotheek, wilt u zich gedragen???
Biljetjesss jaaaaaa![]()
- Meneer wij hebben geen biljetjes, dit is een bibliotheek. Wij hebben hier alleen maar boeken!!
Huh?Nou
Doet u me dan maar een boek over biljetjes.
- Prima meneer. Gaan we doen voor u
Is dit onderdeel van verzamelen of ga je die boeken ook echt lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een glas melk graag
Echt hequote:Op donderdag 31 juli 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja zo'n afzichtelijk cirkeltje wat visueel vloekt als de tyfus valt wel op natuurlijk
Naslagwerken. Hoort er ook bij. Als je eens iets op wilt zoeken over varianten, oplages, ontwerpen etc.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van verzamelen of ga je die boeken ook echt lezen?
Kruidige appel gember muffinsquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:17 schreef STING het volgende:
Soort van "laat de herfst maar komen muffins"
Stevige lunchquote:
Ik heb er ook maisbrood van de bakker met pindakaas bijquote:
luxe paardje!quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook maisbrood van de bakker met pindakaas bij
TGTG pakketquote:
quote:
waarom zitten die stukjes appel (?) daar op?quote:
Schijf van vijf enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zitten die stukjes appel (?) daar op?
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik mijn voortuin deels stofzuigen. Nu hoor ik jullie denken is zij nu echt helemaal het spoor bijster maar er liggen allemaal stukjes papier nu op de grond want ik heb de was even daar opgehangen.
huh? Dit is DE originele gif. Maar goed. Ga lekker je gang met je meloenen en je KFC bucketsquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mis in die gif de animated meloenen en KFC buckets.
Nou en mens. Dalek gaat het regenen en waaien en zijn ze wegquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik mijn voortuin deels stofzuigen. Nu hoor ik jullie denken is zij nu echt helemaal het spoor bijster maar er liggen allemaal stukjes papier nu op de grond want ik heb de was even daar opgehangen.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ja maar het is echt wel zoveel dat mensen het mee naar binnen kunnen lopen dus ik moet wel en ik denk dat het kut is om te met vegen omdat het allemaal natte stukjes papier is.quote:
Het ligt praktisch bij mijn voordeur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en mens. Dalek gaat het regenen en waaien en zijn ze weg
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh? Dit is DE originele gif. Maar goed. Ga lekker je gang met je meloenen en je KFC buckets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je mensen binnen laten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is echt wel zoveel dat mensen het mee naar binnen kunnen lopen dus ik moet wel en ik denk dat het kut is om te met vegen omdat het allemaal natte stukjes papier is.
Omdat ik momenteel soms wel wat afleiding kan gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen binnen laten?
Het is bruin omdat speculaaskruiden en kokosbloesemsuikerquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Vraag me eerder af waarom ze bruin zijn, chocolade en appel matcht toch niet heel lekker
het gaat van kwaad tot ergerquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is bruin omdat speculaaskruiden en kokosbloesemsuiker
Er zit geen chocola in
STING is ook niet helemaal lekker zo te zienquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Kijk nu denken jullie alsnog dat ik gek ben geworden. Nou ja nog gekker.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag is beantwoord.
Nu nog: geef.
Kom danquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die kan hij niet alleen op. Wij helpen wel.
Hoezo?quote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit geen chocola in
klinkt gewoon niet lekker allemaalquote:
Teleurstellend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit geen chocola in
Hmm, weet niet of speculaas met appel een goede combi is. Al zit in speculaaskruiden natuurlijk wel kaneel, dus zou wel kunnen jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit geen chocola in
Klinkt als een vegan alternatief voor iets wat al vegan was.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit geen chocola in
Ik zou denken. Dat papier droogt wel. ik ga er vanuit dat dat van die hele kleine stukjes zijn. Dat waait weg en zien we niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Kijk nu denken jullie alsnog dat ik gek ben geworden. Nou ja nog gekker.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt gewoon niet lekker allemaal
Ivy?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Al weer 13 jaar geleden dat ik voor het laatst (en het eerst) op Castlefest was, uiteraard met iemand van Fok
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een vegan alternatief voor iets wat al vegan was.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou denken. Dat papier droogt wel. ik ga er vanuit dat dat van die hele kleine stukjes zijn. Dat waait weg en zien we niet meer.
ja maar kokos is vies dus dan klinkt die suiker ook vies. en te veel gember verpest alles.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kokosbloesemsuiker is qua smaak vergelijkbaar met basterdsuiker. En de kruiden in de muffin zijn speculaaskruiden en gember.
Wat is daar niet lekker aan?
Ze zijn heerlijk
Ik help je alleen maar met je algemene (internet) ontwikkelingquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
STING is ook niet helemaal lekker zo te zien
Das overmorgen verdwenenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Had toevallig voor iemand een foto gemaakt)
de belangrijke vraag is natuurlijk waarom je je zakken niet navoelt voordat je iets in de was gooit..quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Had toevallig voor iemand een foto gemaakt)
Het smaakt niet van kokosquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar kokos is vies dus dan klinkt die suiker ook vies. en te veel gember verpest alles.
en geen chocola
en appel
daarom schoenen uit bij de deurquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
Is toch kut als je dat mee naar binnen loopt.
Ze zijn heerlijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of speculaas met appel een goede combi is. Al zit in speculaaskruiden natuurlijk wel kaneel, dus zou wel kunnen ja
Ik had voor mijn idee echt alle broeken gecheckt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de belangrijke vraag is natuurlijk waarom je je zakken niet navoelt voordat je iets in de was gooit..
Pien!quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet haar nickname niet meeralleen haar echte naam.
Ze woonde toen in Amstelveen.
Klinkt als omkoping dit, wat gaan ze allemaal maken nu?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de werklui ze laten testen
Die vinden ze ook heerlijk
Ja, ja, nu weten we het wel.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de werklui ze laten testen
Die vinden ze ook heerlijk
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de belangrijke vraag is natuurlijk waarom je je zakken niet navoelt voordat je iets in de was gooit..
Zal jou eens etenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
Dan komen jullie toch geen muffins eten
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
Ik kom naar je toe voor4 de muffinsquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
Die ken ik ook nogquote:
Ze zijn nu mijn gevel aan het doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als omkoping dit, wat gaan ze allemaal maken nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zou proberen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kokosbloesemsuiker is qua smaak vergelijkbaar met basterdsuiker. En de kruiden in de muffin zijn speculaaskruiden en gember.
Wat is daar niet lekker aan?
Ze zijn heerlijk
Gezien al het commentaar net nietquote:
quote:
Same. Morgen gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de hele dag al zware vrijdagvibes.
* TheStigsDutchCousin houdt zich inquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
hue hue
Sorry, die was heel makkelijk.
Morgen kun je ook prima vrijdagvibes hebbenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn nu mijn gevel aan het doenHad die van de woningbouw geen special price om jullie huizen ook mee te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik heb uit voorzorg maar alvast de laatste 2 uur van de week vrij gepaktquote:
Gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen kun je ook prima vrijdagvibes hebben
Ik dacht dat het woensdag wasquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de hele dag al zware vrijdagvibes.
Ja vanwege de topografie heb ik die naam ook onthouden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Noord-Holland is natuurlijk ook wel jouw specialisme qua gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |