SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hij verbetert je, het is 'dat omhulsel' en niet 'die omhulsel'quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?
Strik patisserie in Nijmegenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Meringue / Schuimpjes.
Maar 99 van de 100 zijn helemaal droog helaas. Maar weinig bakkers die ze zo maken dat de binnenkant nog smeuīg is.
Ja, maar jij zei "die omhulsel" en dat is Faut!quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?
Droge luchtige meuk die ook altijd ziekelijk overpriced isquote:
eten doet het goed in de kscquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tompouce maakt veel tongen los huehue
Ik ga toch niet naar de sportschool johquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar de sportschool joh
Dat is wel erg ver weg! (wel waard als ik dat online bestellen kan)quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Strik patisserie in Nijmegen
Stuur het recept even door.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Van de herfst weer pompoenbrownies met koekkruiden maken
het is voor mij ook niet om de hoek, maar soms maak ik er tijd voorquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver weg! (wel waard als ik dat online bestellen kan)
Wij haalden ze altijd in Amsterdam. Maar vorig jaar was die bakker er niet meer. Ik heb nog geen goede gevonden.
We bezorgen niet in postcode gebied '1445'quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Strik patisserie in Nijmegen
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitquote:
30 euro per maand of meer richting 70 euro per maand?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitDe sportscholen die hier in het dorp zitten zijn er die geen tarieven op de website zetten, weet wel wat ze ongeveer kosten en daar wordt je niet vrolijk van
Ik sport thuis, veel fijner.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitDe sportscholen die hier in het dorp zitten zijn er die geen tarieven op de website zetten, weet wel wat ze ongeveer kosten en daar wordt je niet vrolijk van
dat is dan ook 130 kmquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
We bezorgen niet in postcode gebied '1445'
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurtquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
30 euro per maand of meer richting 70 euro per maand?
Verder is het hier prima vertoeven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is dan ook 130 km
maar dan moet je maar niet in noord noordholland gaan wonen
Is het die sportschool wat laatst in het nieuws kwam?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurt
Ik loop gewoon veelquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sport thuis, veel fijner.
Maar dan krijg je elke sessie ook een PT ofnie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurt
Geloof niet dat er een sportschool van hier in het nieuws is geweest?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het die sportschool wat laatst in het nieuws kwam?
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan krijg je elke sessie ook een PT ofnie?
Zo'n reactie eronder. Twee van de vijf sterren geven met 'prima'. Hou op met me.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/pompoen-brownie/
Lol, dat al noord Noord-Holland noemen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is dan ook 130 km
maar dan moet je maar niet in noord noordholland gaan wonen
We hebben Texel nog.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
1784 is pas noordelijk.
Waarom weet ik dat soort dingen nog steeds
Ja dat is misschien weer wel leuk idd. Maar om daar te komen.... meh doe mij St Helena maarquote:
Eh, boot. Vliegtuig kan ook nog.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is misschien weer wel leuk idd. Maar om daar te komen.... meh doe mij St Helena maar
Prima. Maar niet hemels. Dus maar 2 sterren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n reactie eronder. Twee van de vijf sterren geven met 'prima'. Hou op met me.
Nee die met citroen dan. Jezus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Voor de viespeuken hier verkopen ze dit nu ook bij de Jumbo (hier):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die met aardbei en framboos lag er al een tijdje. Die met aardbei is wel lekker.
Ik had gisteren behoefte aan een nieuwe werktelefoon, maar geen zin in de romslomp van aanvragen van dat ding.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken om via mijn werk een nieuwe laptop aan te schaffen.
#FanssindsMaxVerstappenEersteOverwinningquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Moet soms wel lachen om mensen die denken alles van de wereld te snappen.
Iemand vraagt hoe Monaco is om als F1 race te bezoeken. Iedereen met verstand van zaken weet dat je daar echt een toptijd gaat hebben als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. En dan zijn er mensen die net een paar jaar F1 kijken die het ten zeerste afraden omdat Monaco altijd een saaie race is waar absoluut niets gaande is. Dat is gewoon pure haat.
Echt, waarom bestaan dit soort figuren in grote getale
Ga eens testen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook echt ongelooflijk smerig.
OMG dit ken ik. Zou alles kopenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Voor de viespeuken hier verkopen ze dit nu ook bij de Jumbo (hier):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die met aardbei en framboos lag er al een tijdje. Die met aardbei is wel lekker.
Ik volgde het vroegah wel een beetje. Met Boutsen en Patrese en Prost en Mansell en Piquet en zo. Maar daarna niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#FanssindsMaxVerstappenEersteOverwinning
Maar die lui zouden na bijna 10 jaar kijken toch F1 wel kunnen snappen.
Ik verlang bijna terug naar de jaren 2005 tot met 2014 dat F1 nog niet zo groot was als het nu is.
afgelopen zondag nog eens gekeken omdat het gratis op de belg was. maar daar was echt geen reet aanquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volgde het vroegah wel een beetje. Met Boutsen en Patrese en Prost en Mansell en Piquet en zo. Maar daarna niet meer
Ik ben snel in staat om nieuwe dingetjes in de supermarkt uit te willen proberen maar ik ben bang dat ik dit gewoon echt niet aan durf.quote:
Ik zie teveel keuze, maar ik weet niet goed wat ik moet kiezen. Het valt me wel op dat in de prijsklasse die ik bekijk dat ze veelal minder opslag hebben wat ik nu heb.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren behoefte aan een nieuwe werktelefoon, maar geen zin in de romslomp van aanvragen van dat ding.
Ik ben ongeveer vanaf 2000 begonnen met kijken. Irvine, Hakkinnen, Schumacher, Coulthard enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volgde het vroegah wel een beetje. Met Boutsen en Patrese en Prost en Mansell en Piquet en zo. Maar daarna niet meer
Ik heb alleen met aardbei gehad maar die is best lekker hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef STING het volgende:
Chocolade met een vruchtensmaak is aan mij niet besteed. Wel met bijv. hazelnoot
De Nederlandse GP is niet meer NOS te kijken volgens mij maar bij zo'n gratis viaplay kanaal ofzoiets.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zondag nog eens gekeken omdat het gratis op de belg was. maar daar was echt geen reet aan
Maar jij denkt dat ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Iemand vraagt hoe Monaco is om als F1 race te bezoeken. Iedereen met verstand van zaken weet dat je daar echt een toptijd gaat hebben als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. En dan zijn er mensen die net een paar jaar F1 kijken die het ten zeerste afraden omdat Monaco altijd een saaie race is waar absoluut niets gaande is. Dat is gewoon pure haat.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik moet die perzik cola ook nog proberen maar ik ben zo bang dat hij echt goor is. Blikje is inmiddels wel ijs en ijskoud.
Dat waren nog eens echte mannen!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer vanaf 2000 begonnen met kijken. Irvine, Hakkinnen, Schumacher, Coulthard enzo.
Maar Kat snapt alles van de wereldquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ook
"Iedereen met verstand van zaken weet dat je daar echt een toptijd gaat hebben als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. "
Bepaal jij dat?
dat is prima. het commentaar op de nos is meestal toch bedroevend. Al kan het niet zo erg zijn als dat van de vrt afgelopen weekendquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Nederlandse GP is niet meer NOS te kijken volgens mij maar bij zo'n gratis viaplay kanaal ofzoiets.
Ja ik zal mijn moed bij elkaar verzamelen om het vandaag toch eens te proberen.quote:
is me nog nooit opgevallen hier.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Vraagje is het een dingetje omdat ik hier vlakbij de grens woon dat we hier in de Jumbo steeds meer Duitse producten hebben? Want die nep Bros die ik nu koop sinds een week ofzo hebben ze ook uit Duitsland gehaald en naast de repen op de foto is er nog veel meer.
Of zien jullie dat ook terug in de Jumbo dat er steeds meer uit Duitsland gehaald wordt?
Toen de F1 wagens nog van hout waren en de 'piloten' van staal?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens echte mannen!
alles boven Amsterdam is onbegaanbaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, dat al noord Noord-Holland noemen.
ga ik misschien volgend jaar heen voor de 60 km loopquote:
je gaat toch niet naar de race om de race te kijken? als je de race goed wil volgen kun je beter thuis blijvenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Zie ik ook in het westen. Duitse merken snoepgoed. Sinds de prijsoorlogen die ze met de leveranciers hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Vraagje is het een dingetje omdat ik hier vlakbij de grens woon dat we hier de Jumbo steeds meer Duitse producten hebben? Want die nep Bros die ik nu koop sinds een week ofzo hebben ze ook uit Duitsland gehaald en naast de repen op de foto is er nog veel meer.
Of zien jullie dat ook terug in de Jumbo dat er steeds meer uit Duitsland gehaald wordt?
Verschilt per Jumbo, ze hebben inderdaad een stukje assortiment waar ze zelf over beslissen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Vraagje is het een dingetje omdat ik hier vlakbij de grens woon dat we hier in de Jumbo steeds meer Duitse producten hebben? Want die nep Bros die ik nu koop sinds een week ofzo hebben ze ook uit Duitsland gehaald en naast de repen op de foto is er nog veel meer.
Wacht maar totdat je het commentaar van viaplay hebt gehoord, dan luister ik liever naar de NOS.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is prima. het commentaar op de nos is meestal toch bedroevend. Al kan het niet zo erg zijn als dat van de vrt afgelopen weekend
M'n zus heeft een heel systeem waarmee ze dan kijkt op Viaplay maar via de radio weer ergens anders naar luistert, dat weet ze helemaal af te stemmenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je het commentaar van viaplay hebt gehoord, dan luister ik liever naar de NOS.
Ah dus toch. Ja het is idd allemaal snoepgoed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Zie ik ook in het westen. Duitse merken snoepgoed. Sinds de prijsoorlogen die ze met de leveranciers hebben.
Dat komt omdat als ik hier de straat uit rij ik direct in UNESCO Werelderfgoed zitquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles boven Amsterdam is onbegaanbaar
nou, die 2 van viaplay vond ik meestal nog best prima. Maar de voor en nabeschouwing sloeg ik bij viaplay ook al over omdat ik de Albers maar een zak hooi vind.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je het commentaar van viaplay hebt gehoord, dan luister ik liever naar de NOS.
ik zie ook bv "nepmars" liggen. Van twix hebben ze gelukkig nog wel de echte.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah dus toch. Ja het is idd allemaal snoepgoed.
Monaco lijkt me vooral kut om te bezoeken omdat ik een hekel heb aan pompeus gedoe en ik vind het leuker om naast de track te kunnen kamperen. Welke race het op zich is, is toch minder relevant, want je krijgt van de daadwerkelijke race toch veel minder mee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Hmm die heb ik hier nog niet gespot volgens mij maar ik vind Mars eigenlijk ook alleen echt lekker in ijsvorm.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie ook bv "nepmars" liggen. Van twix hebben ze gelukkig nog wel de echte.
Dat doe ik ook. Ik kijk via F1tv ipv viaplayquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft een heel systeem waarmee ze dan kijkt op Viaplay maar via de radio weer ergens anders naar luistert, dat weet ze helemaal af te stemmen
Die loopt mee met de "zonder Olav is het niet leuk"-meute?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft een heel systeem waarmee ze dan kijkt op Viaplay maar via de radio weer ergens anders naar luistert, dat weet ze helemaal af te stemmen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Toen de F1 wagens nog van hout waren en de 'piloten' van staal?
Moet altijd lachen als ze het op de Belgische TV over piloten hebben.
Olav had zn beste tijd ook wel gehad hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt mee met de "zonder Olav is het niet leuk"-meute?
De marges pakken ze zelf natuurlijk. Die zijn niet voor onsquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
De prijzen zijn alleen niet altijd echt Duits.Maar goed volgende week ga ik met een vriend naar Duitsland voor wat boodschappen (vooral om de snackvoorraad van Hedwig aanvullen en mijn eigen een beetje
).
coulthardquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kaaklijn. Wat een man. 100% testosteron.
Ze vindt het commentaar op Viaplay gewoon niet zo leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt mee met de "zonder Olav is het niet leuk"-meute?
Das een Viaplayreporter.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kaaklijn. Wat een man. 100% testosteron.
Volgens Olav nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olav had zn beste tijd ook wel gehad hoor
Die was absoluut niet meer scherp in de laatste 2 seizoenen bij Ziggo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olav had zn beste tijd ook wel gehad hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |