Nee ik ook niet. Tuurlijk doet ze over de top in dat kinderprogramma, maar ik vond eigenlijk dat ze het wel heel leuk deed.quote:
Als AVROTROS haar had willen ontslaan vanwege de aantijgingen hadden ze dat in augustus vorig jaar al wel gedaan?quote:AVROTROS zegt dat het "geen directe ervaring heeft met ongewenst of ontoelaatbaar gedrag van Ramos." De omroep bevestigt wel klachten te hebben ontvangen over haar werk bij "een externe theaterproducent".
In goed overleg is samen met de 33-jarige presentatrice besloten om de samenwerking te stoppen, zegt een woordvoerder van AVROTROS. Ramos zou hebben aangegeven dat ze nieuwe stappen in haar carrière wilde zetten, ook voor commerciële partijen.
De omroep zegt zich eerder al te hebben voorgenomen na zeven jaar een nieuw gezicht voor het tv-programma te zoeken. Zin in Zappelin wordt doordeweeks dagelijks uitgezonden in het peuter- en kleuterblok op NPO 3.
Het stoppen van de samenwerking met AVROTROS heeft volgens de advocaat van Ramos niets te maken met de klachten in de e-mail. "Dit is haar eigen keuze geweest", zegt advocaat De Vries.
Punt is dat wanneer je een type zoals dit uitkaffert zij het gaat uitbuiten tegen je.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:58 schreef Jahr00n het volgende:
Je bent ook wel echt een beta als je je uit laat kafferen door zo'n type.
Nouja, sommige mensen zijn zo onaardig dat er mensen zijn die daar niet vrolijk worden. Denk aan constant geschreeuw, bepaalde druk die op personen wordt gelegd etc. Soms brengt dat erg veel stress met zich mee en ik snap dat mensen daar geestelijke en lichamelijke klachten van kunnen ervaren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:43 schreef timmmmm het volgende:
Dit soort mensen zijn walgelijk. 'Gesprekken met haar maakten me misselijk en ziek', rot toch op.
Iedereen die claimt dat gesprekken hem of haar ziek maken, moeten ze een weekje op de kankerafdeling opsluiten. Ga maar tegen hen zeggen hoe ziek je wordt van iemand die onaardige dingen zegt.
Omgekeerde wereld. Mensen hebben gewoon maar normaal te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:58 schreef Jahr00n het volgende:
Je bent ook wel echt een beta als je je uit laat kafferen door zo'n type.
Ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt, maar ik geloof nooit dat je er ziek van wordt om daar in een tijdelijke theatertour mee samen te moeten werken. We hebben het hier over een half jaartjequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, sommige mensen zijn zo onaardig dat er mensen zijn die daar niet vrolijk worden. Denk aan constant geschreeuw, bepaalde druk die op personen wordt gelegd etc. Soms brengt dat erg veel stress met zich mee en ik snap dat mensen daar geestelijke en lichamelijke klachten van kunnen ervaren.
Maargoed, dan moet ze wel een flinke bitch zijn geweest.
Ze heeft de rechtzaak verloren, dus er zal wel wat kloppen van de aantijgingen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt, maar ik geloof nooit dat je er ziek van wordt om daar in een tijdelijke theatertour mee samen te moeten werken. We hebben het hier over een half jaartje
Ik zeg niet dat je er maar tegen moet kunnen of dat het erbij hoort. Wel dat je je vreselijk aanstelt als je zegt dat je van een gesprek met haar misselijk en ziek wordt.
Dat mag jij vinden, ik vind het ongepast om te doen alsof je er ziek van bent geworden omdat mensen onaardig tegen je zijn. Zoals gezegd, ga dat eens zeggen tegen mensen die écht ziek zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft de rechtzaak verloren, dus er zal wel wat kloppen van de aantijgingen.
Je vreselijk aanstellen als je zegt dat je ziek wordt van mensen die kleineren, snauwen en schreeuwen vind ik eerlijk gezegd ongepast. Dit is pestgedrag en als je daar dag in dag uit mee te maken hebt kan dat echt wel heftig zijn. 6 maanden duren dan heel erg lang.
Ja, misschien hadden ze zich aan een bepaald contract te houden? Zoals gezegd, ze is schuldig bevonden dus zal er wel wat van kloppen. En als mensen klachten hebben ondervonden van haar gedrag, mag (nee, moet) dat gezegd worden. Buikpijn, slapeloze nachten, hoofdpijn weet ik het wat. Mensen die dit soort gedrag vertonen (mocht het allemaal waar zijn) moeten eens even flink tot de orde geroepen worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind het ongepast om te doen alsof je er ziek van bent geworden omdat mensen onaardig tegen je zijn. Zoals gezegd, ga dat eens zeggen tegen mensen die écht ziek zijn.
Het liep van oktober tot mei en het gedrag was blijkbaar zó erg dat ze na de klachtbrief nog een paar voorstellingen gedaan hebben in januari.
Waar is ze schuldig aan bevonden dan, da's nieuws voor mij. Voor zover ik weet heeft de rechter alleen geoordeeld dat de mail naar AVROTROS gestuurd mocht worden, omdat men beschuldigingen aan een samenwerkende partij mag melden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, misschien hadden ze zich aan een bepaald contract te houden? Zoals gezegd, ze is schuldig bevonden dus zal er wel wat van kloppen. En als mensen klachten hebben ondervonden van haar gedrag, mag (nee, moet) dat gezegd worden. Buikpijn, slapeloze nachten, hoofdpijn weet ik het wat. Mensen die dit soort gedrag vertonen (mocht het allemaal waar zijn) moeten eens even flink tot de orde geroepen worden.
Excuses, niet schuldig bevonden maar dit:quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar is ze schuldig aan bevonden dan, da's nieuws voor mij. Voor zover ik weet heeft de rechter alleen geoordeeld dat de mail naar AVROTROS gestuurd mocht worden, omdat men beschuldigingen aan een samenwerkende partij mag melden.
Niemand heeft uitspraak gedaan over haar gedrag en waar ze schuldig aan is, want niemand heeft tegen haar een zaak ingediend (en het beschreven gedrag is ook helemaal niet strafbaar)
Verder ben ik het helemaal met je eens dat mensen die dit soort gedrag vertonen tot de orde geroepen moeten worden. Als het kan het liefst alleen zonder aanstellerij over hoe ziek je wel niet bent geworden omdat er iemand een paar maanden zo onaardig tegen je was.
Als je ziek bent, moet je je ziek melden. De enige overigens die dat in dit verhaal heeft gedaan is Ramos zelf en dat is onderdeel van de klacht, omdat dat de producent duizenden euro's heeft gekost en ze had het lef om daarna nog wel in de foyer te verschijnen omdat ze zich wel goed genoeg voelde (en zich schuldig voelde) om met de mensen die voor haar gekomen waren te praten, maar niet om op te treden. Dát was volgens de producent het dieptepunt van haar divagedrag
Fout, het ging over het aanstellen als je ziek wordt van DIT gedrag.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Excuses, niet schuldig bevonden maar dit:
Ramos heeft rectificatie geëist van de theaterproducent, maar een kort geding daarover heeft ze onlangs verloren. Theaterproducent BazarMedia wil niet reageren op het artikel in het AD.
Maargoed, het ging in eerste instantie over het aanstellen als je ziek wordt van andermans gedrag.
Ja en daarover verschillen wij van mening blijkbaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fout, het ging over het aanstellen als je ziek wordt van DIT gedrag.
\quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:26 schreef D. het volgende:
Beetje uitleg wie het is en wat ze doet zou in de OP niet misstaan
Edit: van Zappelin kennelijk
Doe mij juf roos maarquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
\
[ afbeelding ]
De vrouw die lacht met de mond, maar dood is in de ogen. En het haar van tien dweilen aan elkaar genaaid.
Dat is het. En het zingt zeer vervelend en overdreven articulerend. Dit is de meest gehate kindervriend op aarde.
Die leert kinderen dat als je je rokje optilt, er magische dingen gebeuren. Verder wel leuk voor kinderen en vaders.quote:
Ik dacht nog, misschien had ze vaak pms, dan snauw ik ook, maar als ik dit lees denk ik wel van oke wtf.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Sja.
https://uitspraken.rechts(...)eaterproducent&idx=1
Zo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Sja.
https://uitspraken.rechts(...)eaterproducent&idx=1
Wie kan er nou ruzie krijgen met jim bakkumquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb haar eens meegemaakt toen ik in een klein pretparkje/speeltuin was, zij was in discussie samen met Jim Bakkum en zijn vrouw, en dat ging er niet licht aan toe. De halve parkeerplaats was getuige van een fikse hysterische scheldpartij, goed hoorbaar voor de kinderen die ze ook zichtbaar beu was.
Ze heeft die dag ook wel minstens 6 uur kinderen staan entertainen, tot een punt waarop ik al lang en breed de handdoek in de ring had gegooid, ik had eerder die dag ook wel medelijden met haar.
Ze had volgens mij geen echte ruzie met hem, ze ging gewoon uit haar plaat ergens over en hij probeerde haar kalm te krijgenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wie kan er nou ruzie krijgen met jim bakkum
Hoax
Ik dachht al, ik heb nl nog nooit 1 slecht ding over ons jim gelezenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze had volgens mij geen echte ruzie met hem, ze ging gewoon uit haar plaat ergens over en hij probeerde haar kalm te krijgen
Dat is haar werk. Als ze dat niet trekt moet ze wat anders zoeken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb haar eens meegemaakt toen ik in een klein pretparkje/speeltuin was, zij was in discussie samen met Jim Bakkum en zijn vrouw, en dat ging er niet licht aan toe. De halve parkeerplaats was getuige van een fikse hysterische scheldpartij, goed hoorbaar voor de kinderen die ze ook zichtbaar beu was.
Ze heeft die dag ook wel minstens 6 uur kinderen staan entertainen, tot een punt waarop ik al lang en breed de handdoek in de ring had gegooid, ik had eerder die dag ook wel medelijden met haar.
Ik vind dat dus zo'n ontzettend zachtgekookt eiquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik dachht al, ik heb nl nog nooit 1 slecht ding over ons jim gelezen
Mwah, dat was een eenmalig evenement, dan mag je best een kutdag hebben of het een keer kut vinden. Ik neem ook geen ontslag als ik het een keer kut vind allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is haar werk. Als ze dat niet trekt moet ze wat anders zoeken.
Ik doelde meer op wat jij als laatste zei in jouw postquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mwah, dat was een eenmalig evenement, dan mag je best een kutdag hebben of het een keer kut vinden. Ik neem ook geen ontslag als ik het een keer kut vind allemaal.
Maakt geen reet uit verder, want ze gaat ook al wat anders zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |