me 2quote:
Wat was het ook weer? Banaan met joppiesaus of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Veel interesse in die tompouce, zeg.
Ik ben al aan een bammetje van de lunch begonnen.quote:
Wat zeg jij nou weer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was het ook weer? Banaan met joppiesaus of zo?
Ja wil je nou over eten praten of nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Veel interesse in die tompouce, zeg.
Die van de bakker wel, met banketbakkersroomquote:
Ja ik heb iets geels in mijn hoofd qua herinnering.quote:
als muis zijnde heb je gewoon een angst voor dingen met de klank poesquote:
quote:
Wat zeggen jullie rare dingen vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
die glazuurlaag en dat droge deeg zijn nooit zo boeiend
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van die structuur ofzo zo hou ik ook echt niet van soesjes enz.
Ik vind dat room wel lekker wat erin zit.
Goede banketbakkersroom idd en het bladerleeg moet wel krokant zijn. (vaak helaas niet zo)quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de bakker wel, met banketbakkersroomAl gaat het dan vooral om de room, die glazuurlaag en dat droge deeg zijn nooit zo boeiend
Banketbakkerroomquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de bakker wel, met banketbakkersroomAl gaat het dan vooral om de room, die glazuurlaag en dat droge deeg zijn nooit zo boeiend
meer tompouce voor mijquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wat zeggen jullie rare dingen vandaag
dat spul zou ik zo uit de spuit zuigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |