Over het algemeen krijgen ze bij Q36.5 renners niet echt aan de gang.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:49 schreef Funzel het volgende:
Als ze Fredje aan de gang krijgen een leuke transfer. Zo niet, waarschijnlijk een dure kracht voor weinig resultaat.
Hijzelf ook niet meen ik mij te herinneren uit een podcastquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Daar had ik niet meteen een ploegleider in gezien
Tactisch was hij een goede renner en binnen de eigen ploeg altijd goed gelegen. Dit kan wel iets worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Daar had ik niet meteen een ploegleider in gezien
Profiteren van een overtal, met de destijds nog actieve Tausbonus, daar hoef je niet heel erg tactisch voor te zijn aangelegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tactisch was hij een goede renner en binnen de eigen ploeg altijd goed gelegen. Dit kan wel iets worden.
Dat kan zo zijn maar vergelijk zijn palmares eens met Stybar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Profiteren van een overtal, met de destijds nog actieve Tausbonus, daar hoef je niet heel erg tactisch voor te zijn aangelegd.
Dat is vrij gelijkwaardig?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn maar vergelijk zijn palmares eens met Stybar.
Stybar heeft een rit in de Tour, een rit een de Vuelta en de Strade.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve de echt grote afspraak dan
Dat is mooi maar die ruilt hij onmiddellijk in voor de Hoogmis en de Hel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stybar heeft een rit in de Tour, een rit een de Vuelta en de Strade.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Had ingezet op 5 jaar extra voor Ludovic Robeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |