Ja; daarom heten het natuurgebieden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus wij moeten ons uit alle natuurgebieden laten wegjagen zeg je?
Ook goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is een interpretatie van jou. Je interpreteerde me verkeerd.
Zie de post van Nattekat boven je: zo komt dit dus op mij over.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daar staat dus niet dat kinderen niet in het bos mogen komen, maar dat als er in dat bos wolven rondlopen enkele veiligheidsregels in acht moeten worden genomen en ze dus niet overal moeten komen. Dat heb ik in de daaropvolgende posts ook verder toegelicht.
Ik mis even het stukje dat daar hiv-positieve bijtgrage pony's rondliepen denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef xzaz het volgende:
Doet me denken toen ik in Australie was en toen ik op Rottnest Island in de berm ging staan, die locals verklaarde me voor gek en dat ik zo snel mogelijk de weg weer op moest. We zijn gewoon, in Nederland niet meer gewend dat er iets gevaarlijks is in de 'natuur'.
Taserquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hardloopster laatst op de Utrechtse Heuvelrug, is ook vanuit de rug in haar been gebeten.
Maar ze had betere voorlichting kunnen hebben, bv een actioncam op je rug plakken en prikkeldraad om je benen wikkelen?
Australië en Nederland laten zich heel lastig vergelijken…quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef xzaz het volgende:
Doet me denken toen ik in Australie was en toen ik op Rottnest Island in de berm ging staan, die locals verklaarde me voor gek en dat ik zo snel mogelijk de weg weer op moest. We zijn gewoon, in Nederland niet meer gewend dat er iets gevaarlijks is in de 'natuur'.
Een wolvenvestquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hardloopster laatst op de Utrechtse Heuvelrug, is ook vanuit de rug in haar been gebeten.
Maar ze had betere voorlichting kunnen hebben, bv een actioncam op je rug plakken en prikkeldraad om je benen wikkelen?
Speeltuinen zijn niet voor kinderen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:03 schreef maily het volgende:
Burgemeester roept mensen op niet met (kleine) kinderen naar Austerlitz te komen.
Ontkennen is een heel groot woord. Ik geloof niet dat we zo ver zijn, maar goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wederom: wat op internet staat is terug te lezen... dit is wat ik schreef en jij ontkende:
[..]
Dus leuk dat jij nu net doet alsof we nu beiden naar jouw stelling zijn opgeschoven, maar feitelijk is dat precies andersom.
Als we de wolf moeten afschieten moeten die types er ook maar aan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:10 schreef AchJa het volgende:
Die Niko @:faunabeschermin Koffeman heeft ze ook echt niet op een rijtje he?
[ x ]
Gewoon wat er in de post staat die je quote en in de rest van mijn posts. Resumé:quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie de post van Nattekat boven je: zo komt dit dus op mij over.
En als je het heel anders bedoelt, prima. Maar dan begrijp ik niets van wat je probeert over te brengen.
Wolf Bram? He is Cookingquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:10 schreef AchJa het volgende:
Die Niko @:faunabeschermin Koffeman heeft ze ook echt niet op een rijtje he?
[ x ]
We moeten niks, het is een keuze.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gewoon wat er in de post staat die je quote en in de rest van mijn posts. Resumé:
- Wolven komen hier nu voor en we moeten ermee samen leven.
Whataboutisme. Maar dit is een vrij gebruikelijk antwoord bij team wolf.quote:- Die paar incidenten die er zijn geweest vallen in het niet bij aanvallen van honden en legio andere wilde of tamme dieren, dus laten we niet zo hysterisch doen.
Gewoon niet mekkeren als je kind doodgebeten wordt door de Tokkie vechthond van Sjonnie verderop in de straat... Had je maar verstandig moeten zijn en je kinderen niet buiten moeten laten spelen.quote:- Wees verstandig als je met kleine kinderen in een bos gaat lopen waar wolven zijn. Of niet, maar dan ook niet mekkeren als het mis gaat.
Realistisch beheer net zoals in Scandinavie. Noorwegen heeft bv een max van 3 roedels ingesteld.quote:- Als een wolf actief op mensen af komt, moeten er maatregelen worden genomen. Als er teveel wolven komen, misschien ook. Afschieten wordt in veel EU-landen al gedaan, we moeten niet doen alsof wij het beter weten. Maar uitroeien is geen optie.
Mag je allemaal vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
We moeten niks, het is een keuze.
[..]
Whataboutisme. Maar dit is een vrij gebruikelijk antwoord bij team wolf.
[..]
Gewoon niet mekkeren als je kind doodgebeten wordt door de Tokkie vechthond van Sjonnie verderop in de straat... Had je maar verstandig moeten zijn en je kinderen niet buiten moeten laten spelen.
[..]
Realistisch beheer net zoals in Scandinavie. Noorwegen heeft bv een max van 3 roedels ingesteld.
Vind je het Scandinavische beleid dan niet verstandiger ?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mag je allemaal vinden.
Wat ik daar lees heeft Nl al meer wolven dan Noorwegen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
We moeten niks, het is een keuze.
[..]
Whataboutisme. Maar dit is een vrij gebruikelijk antwoord bij team wolf.
[..]
Gewoon niet mekkeren als je kind doodgebeten wordt door de Tokkie vechthond van Sjonnie verderop in de straat... Had je maar verstandig moeten zijn en je kinderen niet buiten moeten laten spelen.
[..]
Realistisch beheer net zoals in Scandinavie. Noorwegen heeft bv een max van 3 roedels ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |