Ze moeten deze ongein echt gewoon totaal verbieden. Hele straatbeeld is binnen een week van normaal naar Labubu-paradijs omgetoverdquote:Politie Shanghai rolt bende op voor illegale Labubu-poppen
Shanghai - De politie in Shanghai heeft een bende opgerold voor het maken en verkopen van illegale Labubu-poppen, berichten Chinese staatsmedia. Labubu is een figuurtje dat in korte tijd wereldwijd populariteit heeft vergaard. De poppen worden ook gezien als verzamelobjecten.
Er zijn acht personen opgepakt en 5000 poppen met een waarde van ongeveer 1,5 miljoen euro in beslag genomen. De politie kwam ze op het spoor nadat een koper had gemeld dat een online gekochte Labubu nep was.
Pop Mart is de maker van de poppen, die tientallen euro's per stuk kosten. Hun poppen zijn in beperkte hoeveelheid verkrijgbaar en worden vaak verkocht in zogeheten blind boxes, die elk een eigen thema hebben. Kopers van zulke dozen weten niet welke Labubu-pop ze precies krijgen. Op de verpakking staan afbeeldingen van de poppen die in de doos kunnen zitten.
In Tokkistan waar fatbikes de norm zijn misschien wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Blij dat ik geen kinderen heb. Anders moet je je zuurverdiende geld aan die rommel uit gaan geven, anders zijn ze natuurlijk de 'enige uit de klas' die het niet mogen.
Tokkistan? Ik fiets regelmatig langs het Erasmus... Labubu alom.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
In Tokkistan waar fatbikes de norm zijn misschien wel ja.
Ligt aan de Labubu. Je hebt zeldzame varianten die voor meer dan 1000 eu gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:35 schreef YoopY het volgende:
300 Euro per pop?
WTF?!
(1,500000/5000=300)
ze lopen er zo mee rondquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:38 schreef RotatoR het volgende:
De fatbike onder de poppen. Wat een totale wansmaak.
Ik weet niet wat ik lelijker vind. Die popjes of dat tasjequote:Op woensdag 30 juli 2025 18:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze lopen er zo mee rondZijn niet lelijk, maar de gedachte maakt het lelijk
[ afbeelding ]
Geloof me, maar weinig ouders zijn gek genoeg om een pop van ¤300,- te geven.. Wij iig nietquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Blij dat ik geen kinderen heb. Anders moet je je zuurverdiende geld aan die rommel uit gaan geven, anders zijn ze natuurlijk de 'enige uit de klas' die het niet mogen.
Toch is het heel populairquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:22 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Geloof me, maar weinig ouders zijn gek genoeg om een pop van ¤300,- te geven.. Wij iig niet
Ja hier hoor ik het ook al een paar weken voorbij komen, nog geen vraag gehad om er één te kopen. Begrijp van dat filmpje dat ze 20 euro per stuk zijn.. Maar dat het een soort mysteryboxen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Toch is het heel populair
Zes uur in de rij voor een poppetje van 400 euro
Compleet van de pot gerukt. O wacht, een tiktok trend... Ja dan kan natuurlijk weer alles.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt aan de Labubu. Je hebt zeldzame varianten die voor meer dan 1000 eu gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |