Ik snap de hype rondom deze band sowieso niet. Slecht is het niet, maar bijzonder?quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:19 schreef Eightyone het volgende:
Enige tijd terug: Son Mieux - Multicolor
Bekijk deze YouTube-video
Ergens zit dit goed in elkaar, en de meeste hedendaagse Top 40-muziek klinkt lelijker dan dit. Maar het voelt ook wel wat alsof de mensen erachter aan een of andere chatbot vroegen om een zo radio-, supermarkt- en warenhuisvriendelijk mogelijk stuk muziek te creëren.
Als dat het doel was: bingo.
Begrijpen: ja. Het zelf opzetten: Laat maar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap de hype rondom deze band sowieso niet. Slecht is het niet, maar bijzonder?
Veel plezier met de playlist van Joe.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:01 schreef NatteLont het volgende:
Deze daar komen we nooit meer vanaf.
Grappig hoe dat blijkbaar verschilt per land en radiozender, want ik ken deze liedjes eigenlijk totaal niet. Volgens mij komen ze op de meeste Nederlandse radiozenders nooit voorbij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Wij luisteren veel WDR4 en daar worden deze nogal grijsgedraaid:
En ja die gaat me keel uithangen.
En deze:
En die gaat nooit vervelen
De ironie van dit nummer is, dat toen het nummer uitkwam dat sindsdien bijna niemand meer fietst in Peking.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Katie Melua - Nine Million Bicycles
Op zich best een aardig nummer, maar op de radio helemaal grijsgedraaid waardoor ik het niet graag meer hoor. Andere nummers van Katie Melua hoor ik nog wel graag.
Stumblin' In . Op Joe wordt de versie van Suzi Quatro/Chris Norman grijsgedraaid en op de meeste andere zenders de wat meer recente versie van Cyril.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel plezier met de playlist van Joe.
https://onlineradiobox.com/nl/joenl/playlist/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |