abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218371307
Voor zover ik heb kunnen vinden, is er nog geen topic over, dus open ik een nieuw topic.

Soms gebeurt het me wel eens dat een nummer dat ik in het begin graag hoorde, dermate vaak op de radio gespeeld werd dat ik het op een gegeven moment liever niet meer hoorde en dat het me eerder ging irriteren als het weer eens gespeeld werd.

Hebben jullie dat ook wel eens gehad? En bij welke nummers?

Dan zal ik zelf beginnen.

Bekijk deze YouTube-video

Celine Dion - My Heart Will Go On

In het begin vond ik het, net als de meeste nummers van Celine Dion, best een mooi nummer. Helaas is het op de radio dermate vaak gespeeld dat het me nu eerder irriteert.
pi_218371432
Sorry TS, ik luisterde nooit zo vaak naar de radio, als ik al deed, was het op mijn werk (gedwongen) of vrijwillig naar Frits Spits.

En ik kan me met de beste wil van de wereld geen enkel nummer voor de geest halen dat ik haatte omdat het veel te vaak gedraaid werd.

Ja nu wel, met name op Fok, dit forum dus, waar ik heel vaak in de muziekafdeling nummers beluister die voor mij pure ooraids zijn.

Eentonig gebonk, domme en agressieve teksten, kortom, de rappers van de achterbuurten uit de USA.
Zgn volwassen kerels die met het kruis van hun broek tussen hun knieën, de rest van de wereld willen overtuigen van hun poetische teksten.

Nee, het is niet zo gek dat ik in liever in mijn schuilkelders van goede en vooral relevante muziek blijf schuilen.

pi_218371719
Dat kutnummer van Gotye
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:00:48 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218372005
Hoorde vandaag weer eens Happiness waarna ik het volume omhoog gooide en gewoon mee stond te blèren. I just don't give a fuck!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:10:53 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218372621
De buschauffeur heeft altijd radio 538 aan :') Dus sowieso heel veel van dezelfde shit en dom gelach de hele tijd. Alles wat ze daar draaien mag op de lijst wat mij betreft.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:19:48 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218373262
Enige tijd terug: Son Mieux - Multicolor

Ergens zit dit goed in elkaar, en de meeste hedendaagse Top 40-muziek klinkt lelijker dan dit. Maar het voelt ook wel wat alsof de mensen erachter aan een of andere chatbot vroegen om een zo radio-, supermarkt- en warenhuisvriendelijk mogelijk stuk muziek te creëren.

Als dat het doel was: bingo.
pi_218373560
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:19 schreef Eightyone het volgende:
Enige tijd terug: Son Mieux - Multicolor

Ergens zit dit goed in elkaar, en de meeste hedendaagse Top 40-muziek klinkt lelijker dan dit. Maar het voelt ook wel wat alsof de mensen erachter aan een of andere chatbot vroegen om een zo radio-, supermarkt- en warenhuisvriendelijk mogelijk stuk muziek te creëren.

Als dat het doel was: bingo.
Ik snap de hype rondom deze band sowieso niet. Slecht is het niet, maar bijzonder?

On-topic: ik stoor me weinig aan muziek op de radio, omdat de radio op het werk gelukkig op Veronica staat. Een enkele uitglijder daargelaten is daar de hele dag prima muziek te horen; in elk geval geen muziek die ergernissen opwekt.

Wat ik vrij slecht trek, is meuk als Ed Sheeran, Snelle, Suzan & Freek. Een recent, grijsgedraaid nummer op alle zenders wat ik verschrikkelijk vind is dat APT van Bruno Mars met nog iemand. Wat een ellende. :X

Ook loop ik gillend weg als de verkrachting van The Sound Of Silence door Disturbed wordt gedraaid. Erger kan niet.
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:55:24 #8
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218373582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik snap de hype rondom deze band sowieso niet. Slecht is het niet, maar bijzonder?

Begrijpen: ja. Het zelf opzetten: Laat maar.
pi_218373641
Deze daar komen we nooit meer vanaf.

pi_218373657
Zullen vast meerdere nummers zijn maar het eerst wat bij mij opkwam: Zoutelande.
No bitch to me
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:10:41 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218373749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:01 schreef NatteLont het volgende:
Deze daar komen we nooit meer vanaf.

Veel plezier met de playlist van Joe.

https://onlineradiobox.com/nl/joenl/playlist/
pi_218373870
Wij luisteren veel WDR4 en daar worden deze nogal grijsgedraaid:

En ja die gaat me keel uithangen.

En deze:

En die gaat nooit vervelen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218376734

Katie Melua - Nine Million Bicycles

Op zich best een aardig nummer, maar op de radio helemaal grijsgedraaid waardoor ik het niet graag meer hoor. Andere nummers van Katie Melua hoor ik nog wel graag.
pi_218377602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Wij luisteren veel WDR4 en daar worden deze nogal grijsgedraaid:

En ja die gaat me keel uithangen.

En deze:

En die gaat nooit vervelen
Grappig hoe dat blijkbaar verschilt per land en radiozender, want ik ken deze liedjes eigenlijk totaal niet. Volgens mij komen ze op de meeste Nederlandse radiozenders nooit voorbij.
pi_218377609

Deze kan ik echt niet meer aanhoren. Was al nooit een favoriet, maar het blijft ook maar gedraaid worden.
pi_218403529
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 10:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

Katie Melua - Nine Million Bicycles

Op zich best een aardig nummer, maar op de radio helemaal grijsgedraaid waardoor ik het niet graag meer hoor. Andere nummers van Katie Melua hoor ik nog wel graag.
De ironie van dit nummer is, dat toen het nummer uitkwam dat sindsdien bijna niemand meer fietst in Peking.
pi_218404296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Veel plezier met de playlist van Joe.

https://onlineradiobox.com/nl/joenl/playlist/
Stumblin' In . Op Joe wordt de versie van Suzi Quatro/Chris Norman grijsgedraaid en op de meeste andere zenders de wat meer recente versie van Cyril.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')