abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218380543
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 12:28 schreef HSG het volgende:

[..]
Eeuh ja dat deden ze. Om het nog leuker te maken zelfs de burgemeester en minister van justitie wisten er van en deden niks. Dat ze bang waren om voor racisten uitgemaakt te worden waren hun eigen woorden. Niet die van een Fokker. Daarom kon een Pakistaanse bende blanco op los gaan met minderjarige meisjes totdat iemand de de doofpot opende en dit naar de media doorspeelde. 1400 kinderen waren het slachtoffer.
[..]
https://nieuwrechts.nl/99(...)n-engeland-rotherham

Dit schandaal werd jarenlang verzwegen door lokale autoriteiten uit angst om als racistisch te worden gezien.

https://www.bbc.com/news/(...)--------------------

Councillors and council staff in particular were criticised for "avoiding public discussion"; some through fear of being thought racist, and some through "wholesale denial" of the problem.

Dus je kan wel blijven ontkennen maar dit zijn de feiten.
Ik ontken helemaal niks, ik vind het alleen zo ongeloofwaardig. Zoiets jarenlang verzwijgen uit angst voor racist te worden uitgemaakt. Ik mag er van uit gaan dat die slachtoffers zijn onderzocht door artsen? En al die ambtenaren en agenten spelen dit spelletje braaf mee? En wat hebben deze knurften hiermee bereikt? Dat geen enkele Brit die een beetje hersens heeft nog vertrouwen stelt in politie en overheden.
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:38:55 #102
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218380735
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 12:28 schreef HSG het volgende:

[..]
Eeuh ja dat deden ze. Om het nog leuker te maken zelfs de burgemeester en minister van justitie wisten er van en deden niks. Dat ze bang waren om voor racisten uitgemaakt te worden waren hun eigen woorden. Niet die van een Fokker. Daarom kon een Pakistaanse bende blanco op los gaan met minderjarige meisjes totdat iemand de de doofpot opende en dit naar de media doorspeelde. 1400 kinderen waren het slachtoffer.
[..]
https://nieuwrechts.nl/99(...)n-engeland-rotherham

Dit schandaal werd jarenlang verzwegen door lokale autoriteiten uit angst om als racistisch te worden gezien.

https://www.bbc.com/news/(...)--------------------

Councillors and council staff in particular were criticised for "avoiding public discussion"; some through fear of being thought racist, and some through "wholesale denial" of the problem.

Dus je kan wel blijven ontkennen maar dit zijn de feiten.
hier hoeven we niet meer aan te teijfelen dit is inmiddels gewoon bewezen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:43:04 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218380764
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ontken helemaal niks, ik vind het alleen zo ongeloofwaardig. Zoiets jarenlang verzwijgen uit angst voor racist te worden uitgemaakt. Ik mag er van uit gaan dat die slachtoffers zijn onderzocht door artsen? En al die ambtenaren en agenten spelen dit spelletje braaf mee? En wat hebben deze knurften hiermee bereikt? Dat geen enkele Brit die een beetje hersens heeft nog vertrouwen stelt in politie en overheden.
Het is ook ongeloofwaardig aangezien het om tienduizenden slachtoffers gaat die elk jarenlang misbruikt zijn.

Eigenlijk gaat het ongeveer zo:

quote:
Soon after her 12th birthday, Sarah got into a car with a fat 35-year-old British Pakistani man who took her virginity. A friend at the time warned Sarah that the man was a paedophile and shouldn’t be trusted, but Sarah ignored her. By the time Sarah was 13 years old, she was addicted to the cocaine and amphetamines that she was frequently fed, and rape had become a standard part of her life.
En zo zijn er tienduizenden meisjes jarenlang de prostitutie in gedwongen en op dagelijkse basis misbruikt.

Uiteraard gaat het vrijwel enkel om slachtoffers uit de onderklasse die opgroeiden in families met problematiek.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218380859
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 18:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is ook ongeloofwaardig aangezien het om tienduizenden slachtoffers gaat die elk jarenlang misbruikt zijn.

Eigenlijk gaat het ongeveer zo:
[..]
En zo zijn er tienduizenden meisjes jarenlang de prostitutie in gedwongen en op dagelijkse basis misbruikt.

Uiteraard gaat het vrijwel enkel om slachtoffers uit de onderklasse die opgroeiden in families met problematiek.
Ik snap het. John Major was toen prime-minister en deze man vond dat arme mensen hun armoede helemaal aan zichzelf te danken hadden.
  donderdag 31 juli 2025 @ 19:06:45 #105
56749 BlaZ
pi_218380982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik snap het. John Major was toen prime-minister en deze man vond dat arme mensen hun armoede helemaal aan zichzelf te danken hadden.
Het probleem is echter niet de armoede, het probleem zijn met name ouders met verslavingsperikelen en een overheid die aangiften niet serieus neemt en niet ingrijpt omdat men bang is om te boek te staan als racist.
pi_218381021
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 19:06 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het probleem is echter niet de armoede, het probleem zijn met name ouders met verslavingsperikelen en een overheid die aangiften niet serieus neemt en niet ingrijpt omdat men bang is om te boek te staan als racist.
Ja, dat heb je al meerdere malen beweerd. En wat nu?
Deze beerput dicht houden en maar hopen dat het overwaait of toch maar liever een wasknijper op de neus en deze vuiligheid onderzoeken en iedereen die hier verantwoordelijk voor was alsnog de duimschroeven aanzetten?
  donderdag 31 juli 2025 @ 19:16:34 #107
56749 BlaZ
pi_218381094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 19:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Deze beerput dicht houden en maar hopen dat het overwaait of toch maar liever een wasknijper op de neus en deze vuiligheid onderzoeken en iedereen die hier verantwoordelijk voor was alsnog de duimschroeven aanzetten?
Dat is niet het gene wat ik beweer, het zijn resultaten uit onderzoeken.

hier nog een artikel waarom labour waarschijnlijk niet ingreep:
https://www.newindianexpr(...)/britains-rape-jihad
pi_218414081
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 19:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Er wordt niks beweerd, er is bewezen wat jij ongeloofwaardig vond. Waar we vooral mee moeten stoppen is continue overal het labeltje "racist" aan te hangen want door dat zijn er 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer geworden van een Pakistaanse bende. Als de daders blanke Britten waren was er allang ingegrepen. Er zijn ook landen die geen onderscheid met mensen maken en trappen de daders loeihard de bak in.

Je kunt op den duur ook te tolerant worden wat alleen maar een averechtse werking heeft op de maatschappij.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218414145
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Er wordt niks beweerd, er is bewezen wat jij ongeloofwaardig vond. Waar we vooral mee moeten stoppen is continue overal het labeltje "racist" aan te hangen want door dat zijn er 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer geworden van een Pakistaanse bende. Als de daders blanke Britten waren was er allang ingegrepen. Er zijn ook landen die geen onderscheid met mensen maken en trappen de daders loeihard de bak in.

Je kunt op den duur ook te tolerant worden.
En ik vind het nog steeds ongeloofwaardig. Niet dat er 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer werden van deze monsters, maar dat het ook gedaan werd door 'Britse' agenten en dat Britse 'agenten' de andere kant op kijken uit angst voor racist te worden uitgemaakt.
  maandag 4 augustus 2025 @ 12:56:07 #110
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_218414287
Is dit ondertussen echt bewezen?

Bizar verhaal wel, maar is bijv. DNA aangetroffen? zijn er beelden?
Lachen joh.
pi_218414388
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Als de daders blanke Britten waren was er allang ingegrepen.
Nee, ook niet.

Ze waren niet racistisch in Engeland want bij structureel kindermisbruik door blanken grepen ze ook veel te laat in bleek later.
pi_218419929
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En ik vind het nog steeds ongeloofwaardig. Niet dat er 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer werden van deze monsters, maar dat het ook gedaan werd door 'Britse' agenten en dat Britse 'agenten' de andere kant op kijken uit angst voor racist te worden uitgemaakt.
Ja mag het ongeloofwaardig vinden maar de feiten zijn overal te vinden.
pi_218420169
^ To je nesmysl ^
pi_218420374
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:33 schreef HSG het volgende:

[..]
Ja mag het ongeloofwaardig vinden maar de feiten zijn overal te vinden.
Wat zijn de feiten dan? Niet dat die slappe hansworsten bang zijn om voor racist versleten te worden.
Dit is zo'n goedkope en doorzichtige kutsmoes.
pi_218423649
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat zijn de feiten dan? Niet dat die slappe hansworsten bang zijn om voor racist versleten te worden.
Dit is zo'n goedkope en doorzichtige kutsmoes.
Het is opmerkelijk dat jij weigert de bronnen te geloven. Dat mag jij zelf weten maar helaas is dat wel de realiteit. Wij zijn in het westen door doorgedraaid met tolerantie en linkse gedachtegoed dat dit de resultaten zijn. 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer.
pi_218423803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:32 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen wij ook niet al onze criminelen naar Engeland brengen?
hun gevangenissen zitten al propvol, zo erg dat ze vroegtijdig mensen moeten vrijlaten
pi_218424434
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:01 schreef HSG het volgende:
Wij zijn in het westen door doorgedraaid met tolerantie en linkse gedachtegoed dat dit de resultaten zijn. 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer.
Het zijn toch de werkgevers/ondernemers die voor chaos zorgden, waardoor de sociaal betrokken mensen het overzicht zijn verloren? Want links kan daardoor niet voor sociale controle zorgen, waardoor mensen met geen goede intenties eerder opgemerkt zouden worden.
pi_218424825
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:52 schreef Pek het volgende:

[..]
Daar is Australië toch voor bedoeld? Genoeg plek in de Outback.
In de UK kicken ze blijkbaar op dit soort gedrag gezien de verkiezingsuitslagen. Dus stuur ze daar maar heen.
pi_218425358
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is opmerkelijk dat jij weigert de bronnen te geloven. Dat mag jij zelf weten maar helaas is dat wel de realiteit. Wij zijn in het westen door doorgedraaid met tolerantie en linkse gedachtegoed dat dit de resultaten zijn. 1400 minderjarige meisjes het slachtoffer.
Het zal best dat de bronnen dit beweren, maar ik kan echt niet geloven dat zoveel gezagsdragers jarenlang de andere kant opkijken bij zoiets gruwelijks en het dan afdoen met de kutsmoes angst om voor een racist te worden aangezien. Was er echt helemaal niemand die aan de bel trok, die desnoods anoniem de pers inlichtte?
Ze lieten het gewoon gebeuren en het komt nu alsnog naar buiten. Het is toch nog niet te laat om die slappe dweilen van toen aan te klagen.

En ik geloof het meteen dat we in het westen te veel waarde hechten aan politieke correctheid en soms is dit goed, maar meestal is het puur aandacht vragen: 'Kijk mij eens deugen'. En meestal gaat het dan over foute standbeelden of straatnamen, racistische teksten of afbeeldingen in boeken en films. Kortom dat hele wokegezever.

Maar daar valt deze zaak toch niet onder? Ik denk dat hier hele andere zaken in meespelen en het zal veel moeite en tijd kosten om een duidelijk overzicht te krijgen.
pi_218426371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 15:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het zal best dat de bronnen dit beweren, maar ik kan echt niet geloven dat zoveel gezagsdragers jarenlang de andere kant opkijken bij zoiets gruwelijks en het dan afdoen met de kutsmoes angst om voor een racist te worden aangezien. Was er echt helemaal niemand die aan de bel trok, die desnoods anoniem de pers inlichtte?
Die waren er wel, net als bij Bill Cosby en Jimmy Saville.

Ik denk dat het hier veronachtzaamd werd
omdat het misbruik van hard-drug verslaafde tienermeiden ging die ook nog eens tippelden.

Net zoals in Nederland al die dode (vermoorde) junkies zogenaamd zelfmoord hadden gepleegd omdat de politie er geen tijd voor had

(Net zoals aangiftes nu).
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:45:19 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218426450
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zoek eens op Rotherham en Rochdale en het verkrachtingsschandaal.

Je staat echt versteld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:49:17 #122
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218426487
quote:
Slachtoffers de schuld toewijzen
Ze deden het bij Liverpool supporters na de Hillsborough ramp
Ze deden het bij de slachtoffers van de rochdale en rotherham child abose ringen
Ze deden het bij het post office schandaal.

Iedere. Keer. Weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218426609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Tuurlijk. Groetjes van Mark Dutroux en opa Fritzie.
Zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.
Mark Dutroux en Opa Fritzie zijn hier bekend omdat het verkrachten van kinderen géén norm is in de cultuur.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218426643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Er is nog zoveel schaamte en angst bij heel veel westerse blanke vrouwen die verkracht zijn door hun collega, hun buurman, neef, oom, en soms zelfs hun eigen vader of stiefvader, broer enz.
Zolang er mannen bestaan zoals jij, zal dit probleem een hele langdurige kwestie worden. Want jullie weigeren gewoon om de feiten onder ogen te zien. Verkrachters zijn van alle nationaliteiten.

Ik bagataliseer hiermee dus niet de verkrachters van buitenlandse afkomst, maar ik sluit evenmin mijn ogen voor de verkrachters die wel blank en 'beschaafd' zijn.
Waar vrouwen eerder vooral bang moesten zijn voor mannen in de eigen omgeving is er nu dus een (nieuwe) dimensie uitgedijd; het verkracht kunnen worden op een willekeurig moment, door een willekeurige vreemdeling, of zelfs door een groep mannen, gezien het klaarblijkelijk een gedeelde norm kan zijn dat verkrachting oké is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Akathisia op 05-08-2025 18:17:08 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218427033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 17:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Slachtoffers de schuld toewijzen
Ze deden het bij Liverpool supporters na de Hillsborough ramp
Ze deden het bij de slachtoffers van de rochdale en rotherham child abose ringen
Ze deden het bij het post office schandaal.

Iedere. Keer. Weer.
Lucy Letby. Nare klassenmaatschappij met totaal verrotte machtstructuren en rechterlijke macht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')