Weet ik veel hoe dat is geregeld met eigendomsrecht op Hawaii.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Dan is ze toch strafbaar bezig? Of zie ik dat verkeerd?
Hawaii is gewoon een Amerikaanse staat hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat is geregeld met eigendomsrecht op Hawaii.
Okee dan, voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:55 schreef Bargehassus het volgende:
Niet waar volgens haar zelf.
https://www.dailymail.co.(...)sunami-warnings.html
Maar waar staat haar weerwoord dan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:55 schreef Bargehassus het volgende:
Niet waar volgens haar zelf.
https://www.dailymail.co.(...)sunami-warnings.html
Het lijkt ongelooflijk, maar elke staat kent naast federale ook haar eigen regels.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hawaii is gewoon een Amerikaanse staat hoor.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waar staat haar weerwoord dan?
met google even voor je laten vertalenquote:However, Oprah's spokesperson has now insisted that these claims are false and that she opened the road as soon as she heard the warnings.
They said: 'As soon as we heard the tsunami warnings, we contacted local law enforcement and FEMA [Federal Emergency Management Agency] to ensure the road was opened. Any reports otherwise are false.
'Local law enforcement are currently on site helping residents through 50 cars at a time to ensure everyone's safety. The road will remain open as long as necessary.'
quote:De woordvoerder van Oprah heeft er nu echter op aangedrongen dat deze beweringen vals zijn en dat ze de weg opende zodra ze de waarschuwingen hoorde.
Ze zeiden: 'Zodra we de tsunami-waarschuwingen hoorden, namen we contact op met de lokale wetshandhavers en FEMA [Federal Emergency Management Agency] om ervoor te zorgen dat de weg werd geopend. Eventuele meldingen zijn anders vals.
‘Lokale wetshandhavers zijn momenteel ter plaatse en helpen bewoners door 50 auto’ s tegelijk om ieders veiligheid te garanderen. De weg blijft open zolang als nodig is'
Natuurlijk, anders krijgt ze heimwee naar vroegerquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee dan, voordeel van de twijfel.
Maar wat een zootje zeg. Is dat haar woning? Lijkt wel een hoop aan elkaar geplakte krotwoningen.
[ afbeelding ]
Oh dat zag ik niet staan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
met google even voor je laten vertalen
[..]
Zal best, wat mij betreft mag dat hele Amerika verzuipen. Het enige waar dit land in uitblinkt is de schone schijn ophouden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt ongelooflijk, maar elke staat kent naast federale ook haar eigen regels.
Dat kreng heeft een vermogen van $3.200.000.000.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:47 schreef Nober het volgende:
Niets menselijks is de miljonair vreemd.
Weten we nog van die eerdere noodsituatie op Hawaii enkele jaren eerder.
Maar wie schrijft dan zulke shitberichten als ze niet waar zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
met google even voor je laten vertalen
[..]
Daar heeft dat kreng wel voor gewerkt he?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat kreng heeft een vermogen van $3.200.000.000.
Ja en?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar heeft dat kreng wel voor gewerkt he?
waarschijnlijk mensen die afgunst hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar wie schrijft dan zulke shitberichten als ze niet waar zijn?
Geen idee waarom dat zo op je overkomt. Alleen jij kunt die vraag beantwoorden.quote:
Lolquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, jij noemt haar een kreng en je noemt daarna het bedrag wat ze op haar bankrekening heeft staan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat zo op je overkomt. Alleen jij kunt die vraag beantwoorden.
Ik noem haar een kreng omdat ze een kreng is. Haar vermogen is niet wat ze op haar bankrekening(en) heeft staan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, jij noemt haar een kreng en je noemt daarna het bedrag wat ze op haar bankrekening heeft staan.
Okee, we praten wel verder als je wat beter je gedachten onder woorden kunt brengen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik noem haar een kreng omdat ze een kreng is. Haar vermogen is niet wat ze op haar bankrekening(en) heeft staan.
Je wordt geen selfmade miljardair door een toffe peer te zijn. Het zijn allemaal klootzakken en krengen. Mijn reactie op Nober was bedoeld om hem erop te wijzen dan Oprah geen miljonair maar miljardair is. Maar als jij moeilijk wilt doen over het woord “kreng” moet je dat lekker blijven doen. O ja en vooral denken dat vermogen louter het saldo op je bankrekening is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee, we praten wel verder als je wat beter je gedachten onder woorden kunt brengen.
Das is inderdaad een heleboel katoenplukken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het VK is daar nog wel iets beter in, maar verder eens met bovenstaande.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zal best, wat mij betreft mag dat hele Amerika verzuipen. Het enige waar dit land in uitblinkt is de schone schijn ophouden.
Die laat gewoon een hele pop-up vestiging KFC via helikopter naar haar huis vliegenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:06 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon een emmer KFC meenemen, dan doet ze wel open.
Is dat hetzelfde huis wat als enige in de wijde omtrek de branden had overleefd?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oprah heeft een prettig pandje op Hawaii, met haar eigen toegangsweg naar de kust. Nu is er in Hawaii iets van een tsunami en mensen willen dus hogerop vluchten, waaronder dus via die weg. Want lekker snel.
Nu zou je zeggen dat Oprah haar weg wel voor al die mensen open stelt, zo van JIJ KRIJGT EEN VLUCHTROUTE! EN JIJ KRIJGT EEN VLUCHTROUTE! EN JIJ KRIJGT EEN VLUCHTROUTE! maar niets blijkt minder waar, getuige dit bericht van vandaag.
[ afbeelding ]
Klacht: Oprah helemaal niet zo aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |