outsider 4x100 mixed vrij maar met een zware dag voor Marrit zou ik er niet teveel van verwachten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Maken we vandaag kans op medailles?
Die heeft verder alleen de 50 vrij halve finale toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
outsider 4x100 mixed vrij maar met een zware dag voor Marrit zou ik er niet teveel van verwachten.
En eerder 2x series!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft verder alleen de 50 vrij halve finale toch?
Als er zwemmers zijn die 200 meters en sprints en weet ik het wat combineren in één sessie, moet een 50 vrij en 100 vrij in de ochtend en hetzelfde in de avond ook wel lukken tochquote:
Gebrek aan Nederlands succes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:09 schreef Szura het volgende:
NOS weer met de België-bandwagon, denken ze dat hier allemaal Vlamingen meekijken zoals Nederlanders wielrennen kijken op Sporza?
Niet zo veel, maar toch wel een paar lijkt me, aangezien De Belg het negeert op TV.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:09 schreef Szura het volgende:
NOS weer met de België-bandwagon, denken ze dat hier allemaal Vlamingen meekijken zoals Nederlanders wielrennen kijken op Sporza?
Blijft toch raar dat dat op dezelfde dag is als de 50 meters maar het zal wel niet anders in mekaar te puzzelen zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
outsider 4x100 mixed vrij maar met een zware dag voor Marrit zou ik er niet teveel van verwachten.
Gelukkig niet zo'n puzzel als de wisselslagestafette, hier maakt de volgorde natuurlijk niet zo veel uit verderquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:11 schreef Pino112 het volgende:
4x100 opstelling:
- Niewold
- Van Wijk
- Steenbergen
- Tjon a Joe
Er zijn dan ook op zich best wel veel overlappende onderdelen, zeker als je een goede 50-100 vrij zwemmer bentquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft toch raar dat dat op dezelfde dag is als de 50 meters maar het zal wel niet anders in mekaar te puzzelen zijn
Zware dag? Gaat het met je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De 50 meter is niet echt een bijzonder zware inspanning nee.quote:
Af gewoon altijd iemand beter. Hopelijk vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Die lijst medailles van Smith blijft ook wel grappig
[ afbeelding ]
Finaledruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |