abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218675850
Ik heb al 10 jaar dezelfde partner, maar ik vond het toentertijd belangrijk dat zij laat zien zich te ontplooien, door een opleiding/studie te doen en inzet voor een inkomen. Welk werk interesseerde me niet direct, behoudens enkele uitzonderingen (sexwerk e.d.). Ik houd niet van stilzittende mensen in afwachting op een mooiere toekomst. :')
pi_218676423
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Sowieso mensen die denken dat opleidingsniveau =/= intelligentie :') Ik ben volgens mij gestopt met mbo voor ik m'n diploma heb behaald en ben volgens mij nog steeds slimmer in het dagelijks leven dan de meeste universiteit trutjes :') Er valt ook nooit een normaal gesprek mee te voeren ze leven helemaal in een soort van alternatieve dimensie of zo
Ik heb gewerkt met PhD studenten die gewoon eigenlijk best wel dom waren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218729941
Dat is voor mij volstrekt onbelangrijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218901255
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hopelijk verliest je vriendje nooit z´n baan en komt vervolgens in de bijstand terecht }:|
Het is wat anders als je elkaar kent en de ene partner komt na een lange carrière werkloos thuis te zitten. Dan zou ik niet weglopen. Maar als ik iemand niet ken en zou gaan daten met iemand die een uitkering heeft dan bedankt ik voor de eer. Ben niet de geldkraan namelijk.
  dinsdag 30 september 2025 @ 10:41:47 #205
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218903034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:40 schreef Justinn het volgende:
Ik heb al 10 jaar dezelfde partner, maar ik vond het toentertijd belangrijk dat zij laat zien zich te ontplooien, door een opleiding/studie te doen en inzet voor een inkomen. Welk werk interesseerde me niet direct, behoudens enkele uitzonderingen (sexwerk e.d.). Ik houd niet van stilzittende mensen in afwachting op een mooiere toekomst. :')
Dus nu heb je thuis een carrièretijger die neukt met de baas :{
Le Diable
pi_218903347
Nee, zolang ze maar wel werkt en geen uitkering loopt te trekken. Inkomen of soort baan doet er niet toe, zolang ze maar niet haar lichaam verkoopt ;)
  woensdag 1 oktober 2025 @ 10:02:38 #207
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218910240
Toen ik aan het daten was boeide baan en inkomen mij echt geen kont. Mijn man en ik zijn ook allebei samen arm geweest. Ik ben geen cm minder van hem gaan houden. We waren toen ook nog wel jong en met een toekomst voor ons. Echter, nu we allebei wat meer geld hebben is onze levenskwaliteit wel gestegen en onze relatie leuker geworden.

Mocht ik ooit een nieuwe relatie moeten zoeken, dan sta ik er wel wat minder dromerig in. Gebrek aan ambitie vind ik sowieso onaantrekkelijk, maar die ambitie kan ook nog in een succesvolle hobby zitten o.i.d. Maarehm ja; iemand die flink minder dan modaal verdient moet wel heel wat te bieden hebben.
Houden van is ook een leuke tijd hebben samen, en daar hoef je echt niet megarijk voor te zijn. Maar constant op je munten moeten zitten haalt de glans er wel af.
pi_218914158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:02 schreef Saboo het volgende:
Maarehm ja; iemand die flink minder dan modaal verdient moet wel heel wat te bieden hebben.

Modaal betekend niet gemiddeld hé?

Modaal is nog steeds heel veel geld.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 21:42:33 #209
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218914841
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 20:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja dat is wel een goede nuance.
Toevallig vandaag gekeken dat we nu samen niet eens modaal verdienen voor een huishouden. Terwijl mijn man flink verdient voor zijn leeftijd. Ik iets minder, vanwege een werk/leertraject (= parttime salaris). Maar we hebben het goed en leuk samen :) .
En er zijn genoeg arbeidersbaantjes die tegenwoordig behoorlijkverdienen, dus daar ligt het probleem ook niet. Maar een part time postbode o.i.d. Zou ik, no offense, niet zo snel naar rechts swipen.
pi_219092936
https://www.facebook.com/share/r/17Wspr28qf/

Precies mijn punt wat hier krampachtig wordt ontkent in dit topic
pi_219092967
Hep op Facebook gestaan!!
pi_219093154
Het heb zelfs op sbs 6 bij lang leve de liefde gestaan
pi_219093497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 20:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

In welke wereld is modaal heel veel geld?
pi_219093507
Nee, zo lang ze maar lekker is. Ik zorg wel voor de munnie.
pindazakje
pi_219093516
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 09:45 schreef MultiBanaan het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/17Wspr28qf/

Precies mijn punt wat hier krampachtig wordt ontkent in dit topic
Het punt is dat het geen reet oplevert. Als je als orderpicker drie keer modaal zou verdienen zou het niemand iets boeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')