Ik heb gewerkt met PhD studenten die gewoon eigenlijk best wel dom waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken dat opleidingsniveau =/= intelligentieIk ben volgens mij gestopt met mbo voor ik m'n diploma heb behaald en ben volgens mij nog steeds slimmer in het dagelijks leven dan de meeste universiteit trutjes
Er valt ook nooit een normaal gesprek mee te voeren ze leven helemaal in een soort van alternatieve dimensie of zo
Het is wat anders als je elkaar kent en de ene partner komt na een lange carrière werkloos thuis te zitten. Dan zou ik niet weglopen. Maar als ik iemand niet ken en zou gaan daten met iemand die een uitkering heeft dan bedankt ik voor de eer. Ben niet de geldkraan namelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hopelijk verliest je vriendje nooit z´n baan en komt vervolgens in de bijstand terecht
Dus nu heb je thuis een carrièretijger die neukt met de baasquote:Op donderdag 4 september 2025 11:40 schreef Justinn het volgende:
Ik heb al 10 jaar dezelfde partner, maar ik vond het toentertijd belangrijk dat zij laat zien zich te ontplooien, door een opleiding/studie te doen en inzet voor een inkomen. Welk werk interesseerde me niet direct, behoudens enkele uitzonderingen (sexwerk e.d.). Ik houd niet van stilzittende mensen in afwachting op een mooiere toekomst.
Modaal betekend niet gemiddeld hé?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:02 schreef Saboo het volgende:
Maarehm ja; iemand die flink minder dan modaal verdient moet wel heel wat te bieden hebben.
Ja dat is wel een goede nuance.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Modaal betekend niet gemiddeld hé?
Modaal is nog steeds heel veel geld.
In welke wereld is modaal heel veel geld?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Modaal betekend niet gemiddeld hé?
Modaal is nog steeds heel veel geld.
Het punt is dat het geen reet oplevert. Als je als orderpicker drie keer modaal zou verdienen zou het niemand iets boeien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:45 schreef MultiBanaan het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/17Wspr28qf/
Precies mijn punt wat hier krampachtig wordt ontkent in dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |