En de witte Corvette erbij!quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daarom voor mij alleen deze.
[ afbeelding ]
Snap het niet. Wat is de klacht?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een restaurant aan het water.
Klacht: ik word een beetje mad
Zeg dan reetridder, dan lijkt het tenminste nog ergens op.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Doe mij maar deze van de nichtrijder
[ afbeelding ]
Gewoon super hoog op belasten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je zo'n auto rijdt zou je direct het land uitgezet moeten worden, donder maar op naar de VS.
Niet binnen de lijntjes, dus de bestuurder moet eigenlijk groep 1 overdoen.quote:
Niet binnen de lijntjes.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Niet binnen de lijntjes, dus de bestuurder moet eigenlijk groep 1 overdoen.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je zo'n auto rijdt zou je direct het land uitgezet moeten worden, donder maar op naar de VS.
Groetjes van mij en m’n Dodge ram hahaaatjesquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon super hoog op belasten.
Ik had er graag importheffingen van 300% op gezien ja, maar de EU kiest weer voor zachte heelmeesters helaas.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon super hoog op belasten.
Ik had van jou ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Groetjes van mij en m’n Dodge ram hahaaatjes
Zoom eens in op die borden naast die tjakko.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Niet binnen de lijntjes, dus de bestuurder moet eigenlijk groep 1 overdoen.
Behalve als het iemand uit Saoedi-Arabië is want olie en gas.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dan moet diegene maar lekker terug naar Saudi-Arabië, ook best.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Behalve als het iemand uit Saoedi-Arabië is want olie en gas.
Echt hè, neuk zo je moeder met een draken dildo in m’n achterbak.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had er graag importheffingen van 300% op gezien ja, maar de EU kiest weer voor zachte heelmeesters helaas.
[..]
Ik had van jou ook niet anders verwacht.
Zeker op zakelijk kenteken hè krentenkakker? Absurd dat het überhaupt mag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt hè, neuk zo je moeder met een draken dildo in m’n achterbak.
BIEM!
HAHAHAAAAAAAquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker op zakelijk kenteken hè krentenkakker? Absurd dat het überhaupt mag.
Je hebt de medische geschiedenis van de bestuurder en inzittenden doorgelicht?quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoom eens in op die borden naast die tjakko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |