Wie gaan er kaarten kopen... hoe duur zouden de kaarten gaan kosten??
Toch wel weer een beetje raar dat we Yuli, Zosja, Joel, Bas en de andere finalisten ook weer te horen krijgen, misschien kunnen we er nu een paar wegstemmen?!
quote:ARGH
Op zondag 23 februari 2003 11:21 schreef Golfen het volgende:
Wie gaan er kaarten kopen... hoe duur zouden de kaarten gaan kosten??
Het is Hoe duur zullen de kaarten zijn?
of
Hoeveel zullen de kaarten gaan kosten?
En om antwoord te geven op je vraag: Ik gok een eurootje of 70. En dan is de boel alsnog uitverkocht, zat mensen die het er voor willen betalen. Ik had het wel geweten als organisatie
quote:duur, tis de COMMERCIELE omroep he
Op zondag 23 februari 2003 11:21 schreef Golfen het volgende:
\hoe duur zouden de kaarten gaan kosten??
Kdenk zo rond de 40 euro. Nog een bult geld natuurlijk...
Kosten zijn minimaal: eigenlijk alleen organisatie+zaal want de artiesten krijgen een McMeal oid...
quote:Ja dat is tozh zo'n beetje wat al die mensen die aan Idols meededen wilde bereiken!?!?!?
Op zondag 23 februari 2003 11:50 schreef Slarioux het volgende:
Oftewel, als je ooit bij die 10 had gehoord zit je dus ook de rest van je leven vast aan stompzinnige shows.
quote:True, maar dan nog.
Op zondag 23 februari 2003 11:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja dat is tozh zo'n beetje wat al die mensen die aan Idols meededen wilde bereiken!?!?!?
quote:yup
Op zondag 23 februari 2003 13:53 schreef Knaller het volgende:
Ze buiten Idols weer veels te veel uit naar mijn mening...
quote:Ja gek he. Je zou toch verwachten dat ze de kip met de goude eieren gewoon met pensioen zouden sturen.
Op zondag 23 februari 2003 13:53 schreef Knaller het volgende:
Ze buiten Idols weer veels te veel uit naar mijn mening...
quote:Ook niet naar Oberhausen.
Op zondag 23 februari 2003 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga er niet heen.
Enne, weten we al precies hoeveel een kaartje gaat kosten dan?
quote:Volgens mij krijgen ze dat makkelijk vol hoor.
Op maandag 24 februari 2003 10:51 schreef Golfen het volgende:
Hoveel man kunnen er in Ahoy dan??
Dat krijgen ze nooit vol als ik dat zo hoor.Enne, weten we al precies hoeveel een kaartje gaat kosten dan?
quote:10.000 passen er in.
Op maandag 24 februari 2003 10:51 schreef Golfen het volgende:
Hoveel man kunnen er in Ahoy dan??
Dat krijgen ze nooit vol als ik dat zo hoor.
Laten ze maar met Joel beginnen dan, dan kan iedereen wat later komen
(niet dat ik heen ga hoor).
quote:Je zou verwachten dat ze de kip niet direct zouden slachten.
Op zondag 23 februari 2003 23:16 schreef calvobbes het volgende:
Ja gek he. Je zou toch verwachten dat ze de kip met de goude eieren gewoon met pensioen zouden sturen.
J*z*s ik zag op marktplaats dat er 250 Euro voor kaartjes bij die finale word geboden.
* Golfen morgen voor het postkantoor gaat liggen en gaat doorverkopen
quote:Extreme LOL!!!
Op maandag 24 februari 2003 10:54 schreef ranja het volgende:[..]
10.000 passen er in.
Laten ze maar met Joel beginnen dan, dan kan iedereen wat later komen
(niet dat ik heen ga hoor).
quote:Het zou me ook niks verbazen als er nog een derde concert komt.
Op dinsdag 25 februari 2003 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:waarom verbaast het me niks dat er nog een extra concert komt?
Overigens zullen er wel veel mensen gespijbeld hebben vanmorgen om de kaartjes te kunnen kopen
quote:
Idols-concert in 25 minuten uitverkocht
ROTTERDAM (ANP) - Het Ahoy'-concert op maandag 24 maart van de tien Idols-finalisten was dinsdagochtend binnen 25 minuten uitverkocht. Daarom heeft de organisatie achter Idols besloten een tweede concert te organiseren op dinsdag 25 maart in hetzelfde sportpaleis in Rotterdam.
Het populaire Idols-programma van RTL 4, waarin een nieuw zangtalent wordt 'geboren', loopt zaterdag 8 maart ten einde. Dan is de finale tussen de twee laatste kandidaten. Daarna verschijnen alle tien de finalisten Zosja, Jim, Bas, David, Dewi, Yuli, Jamai, Hind, Joël en Marieke nog een keer live in Ahoy'.
quote:En dat concert staat inmiddels ook op de site van de Ahoy!
Op dinsdag 25 februari 2003 13:15 schreef calvobbes het volgende:
Het LIJKT erop alsof het concert op 26 maart ook al in de verkoop is gegaan!
quote:ROFL!!!!
Op dinsdag 25 februari 2003 13:01 schreef Rubend het volgende:
Laat me raden.. In het voorprogramma zitten Tim Vicious, Martin the Walkman en die boer!! nah daar wil je echt wel 40 ¤ voorneerleggen.....
quote:ROFL idd, dat ging hard zeg
Op dinsdag 25 februari 2003 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
net op 3fm inderdaad dat er nu DRIE concerten in ahoy' zijn
quote:dat derde concert is er inmiddels
Op dinsdag 25 februari 2003 11:40 schreef calvobbes het volgende:
Effe maar in het eerste Idols in Ahoy topic posten
[..]Het zou me ook niks verbazen als er nog een derde concert komt.
Overigens zullen er wel veel mensen gespijbeld hebben vanmorgen om de kaartjes te kunnen kopen
quote:Het vierde concert gaat in verkoop zodra de 3e is uitverkocht..
Op dinsdag 25 februari 2003 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
dat derde concert is er inmiddels
quote:Jezus, en dat voor gewoon doordeweekse dagen.
Op dinsdag 25 februari 2003 14:13 schreef Sven- het volgende:[..]
Het vierde concert gaat in verkoop zodra de 3e is uitverkocht..
Volgens mij is het slot-concert altijd het leukste, dus balen voor diegene die om 10.00 voor de deur lagen.
Ik vind het trouwens wel aan de prijzige kant.
quote:Jeetje minia, echt niet normaal.
Op dinsdag 25 februari 2003 16:02 schreef lin1406 het volgende:
Ik heb van 10 uur vanmorgen( zowel telefonisch als online bestellen )
geprobeerd om erdoor te komen.
Eindelijk om kwart over 1 had ik beet.
Heb nu twee kaarten voor dinsdag ( totaal 81 euro )
Hoorde net bij ons op de locale zender dat er al 300 euro voor
een kaartje geboden werd.
Had ik ze nou ook maar gekocht om te kunnen doorverkopen.
Maargoed, jij hebt ze iig, ik hoorde inderdaad dat de lijnen overbezet waren.
quote:en natuurlijk de bijbehorende dvd van het concert
Op dinsdag 25 februari 2003 17:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat zal nog wat worden als er een CD uitkomt.
IK RUIK UITMELKERIJ
quote:Dat had ik nog geen eens in de gaten.
Op dinsdag 25 februari 2003 19:08 schreef Sven- het volgende:[..]
Geen Zosja
quote:Weet ik, maar wel dom dat ze voor dat bericht dat over de 10 finalisten gaat deze foto gebruiken
Op dinsdag 25 februari 2003 19:18 schreef Golfen het volgende:
Die foto is van de premiere van een af andere film, in de week nadat Zosja dr uit was. Gewoon een oude foto dus, heeft niets met dit concert te maken.
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:34 schreef Ytro het volgende:
heyzz svenen wie wil je dat wint???
uhm.. Dewi Maar dat gaat niet meer
Dan maar Hind of Jim..
quote:volgens mij 4
Op dinsdag 25 februari 2003 21:39 schreef Golfen het volgende:
En op hoeveel concerten zitten we nou precies na een verkoop dag??
quote:Marco Borsato eat your heart out
Op dinsdag 25 februari 2003 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
volgens mij 4
quote:verbaast me dat je je niet aan je ID-plaatje houdt
Op dinsdag 25 februari 2003 21:01 schreef Sven- het volgende:[..]
uhm.. DewiMaar dat gaat niet meer
Dan maar Hind of Jim..
quote:nee 3
Op dinsdag 25 februari 2003 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:volgens mij 4
quote:Uhmm.... Die heeft drie keer de Kuip volgekregen... Toch wel 150.000 man meer publiek dan Idols nu krijgt.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:58 schreef schwa78 het volgende:Marco Borsato eat your heart out
quote:Doe Maar, 17 keer in de Ahoy in 2000
Op woensdag 26 februari 2003 10:49 schreef schatje het volgende:
Whitney Housten heeft het record volgens mij, die vulde Ahoy negen keer toen ze nog erg succesvol was.
Overigens is het vierde concert nu toch ook in de verkoop....
quote:laaaaaang geleden
Op woensdag 26 februari 2003 10:49 schreef schatje het volgende:
Whitney Housten heeft het record volgens mij, die vulde Ahoy negen keer toen ze nog erg succesvol was.
quote:De Kuip, Ahoy... allebei in Rotterdam...
Op woensdag 26 februari 2003 10:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
nee 3
[..]Uhmm.... Die heeft drie keer de Kuip volgekregen... Toch wel 150.000 man meer publiek dan Idols nu krijgt.
quote:Voor de 26ste en 27ste zijn er nog gewoon kaartjes te krijgen hoor.
Op woensdag 26 februari 2003 13:21 schreef 2Mini in een ander Idols Ahoy topic het volgende:
ggrgrg.....geen kaartjes kunnen krijgen...
ik probeer het nu via een tv-zender
quote:Mijn nichtje heeft idd op 25-2 kaartjes gehaald voor het vierde concert
Op dinsdag 25 februari 2003 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
kgeloof dat het vierde concert nu ook zekers is
quote:Ik wil ook kaartjes winnen. (not)
Op vrijdag 7 maart 2003 13:00 schreef Christine het volgende:
Je kunt kaartjes winnen voor de concerten:
quote:Misschien iemand anders wel
Op vrijdag 7 maart 2003 21:47 schreef schatje het volgende:[..]
Ik wil ook kaartjes winnen. (not)
De tien Idols finalisten beleefden hun allereerste concert in Ahoy. Toegejuicht door 10.000 uitzinnige fans ging het dak eraf. Bekijk de foto's!
Uitzinnig
Fans hebben opnieuw kunnen genieten van de tien Idols-finalisten. Jamai, Jim, Hind, Dewi, David, Marieke, Bas, Joël, Yuli en Zosja staan deze week nog drie keer met zijn allen in de schijnwerpers in Ahoy. Dat de Idols-gekte in het land niet is bekoeld, bleek wel uit de 10.000 uitzinnige fans die kwamen kijken naar de bijna drie uur durende show. Veel bezoekers hadden spandoeken meegenomen. Anderen hadden zich uitgedost met beschilderde t-shirts of gekleurde dreadlocks zoals Dewi tot voor kort had.
Platencontract
Hoewel de 16-jarige Jamai op 8 maart het programma won, is ook mede-finalist Jim (15) razend populair. Elke keer als hij op het podium verscheen, werd er oorverdovend gegild en gejuicht. Jim liet weten dat ook hij een platencontract in de wacht heeft gesleept en dat zijn eerste single Tell Her vanaf eind april is te horen. Overigens kwam ook het album Greatest Moments van de tien finalisten uit.
Zenuwen
De single Step Right Up van Jamai werd tijdens het concert uit volle borst meegezongen. De winnaar zat er een uur voor het concert begon, kalm bij. Zenuwen zei hij niet te hebben. "Het gaat niet meer om presteren, er is geen stress. Ik heb niet meer het gevoel dat ik door moet naar de volgende ronde." Hij vindt het wel "helemaal top" dat hij met de andere finalisten in Ahoy' staat.
Foto's:
(Bron: RTL Boulevard)
Wat zien ze er allemaal extravagant uit! Leuk!
quote:Alleen zag Hind eruit als een zwaar overdreven opgemaakte doos.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:25 schreef Christine het volgende:
Wat zien ze er allemaal extravagant uit! Leuk!
Ik heb het album Greatest Moments nu in huis, staan wel leuke liedjes op.
Daar zetten ze dan het volgende commentaar onder: "Natuurlijk was Hind ouderwets goed"
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:40 schreef Christine het volgende:
En deze foto dan:Daar zetten ze dan het volgende commentaar onder: "Natuurlijk was Hind ouderwets goed"
Echt Telegraaf commentaar.
Waarschijnlijk zullen Dewi en Hind ook binnenkort wel een platencontract hebben!!
quote:ja Zosja, Yuli, Joel en Bas hebben 1 nummer gezongen,
Op woensdag 26 maart 2003 09:18 schreef Choller het volgende:
Wat hebben ze gezongen dan ?Alleenmaar covers ofzo ?
quote:Whehehe
Onder de steeds luider wordende roep om Jim en Jamai treedt eerst nog Hind op. Zij heeft van alle jonge helden veruit de mooiste stem. Het winnen van de afvalrace zat er echter voor haar niet in, alleen al omdat tienermeisjes veel liever op een knappe of leuke jongen stemmen. Wel laat Hind met 'Heaven' (van Do) een onuitwisbare indruk achter.
quote:Ze ziet er wel heel erg diva-achtig uit. Maar ze straalt het absoluut niet uit. Vind haar hier een beetje overkomen als een arrogante domme doos.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:40 schreef Christine het volgende:
En deze foto dan:Daar zetten ze dan het volgende commentaar onder: "Natuurlijk was Hind ouderwets goed"
quote:Wanneer?? Weetje dat ?
Op woensdag 26 maart 2003 10:35 schreef Koningin het volgende:
3 uur gezongen?? Dat is toch netjes vind ik.
Die echte popsterren zijn meestal na 1,5 - 2 uur klaar en dan nog 1 nummer extra...............kan niet wachten totdat het op TV komt.
quote:Ja, volgens mij 3 mei pas op rtl 4.
Op woensdag 26 maart 2003 14:15 schreef Golfen het volgende:[..]
Wanneer?? Weetje dat ?
quote:Was idd ff gewoon muziek.. nu zijn ze weer live vanuit ahoy hoor
Op woensdag 26 maart 2003 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
khoor niks
quote:Idd geen integrale uitzending (wel jammer dat).
Op woensdag 26 maart 2003 21:20 schreef Sven- het volgende:[..]
Was idd ff gewoon muziek.. nu zijn ze weer live vanuit ahoy hoor
quote:Van de Idols site:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:37 schreef Toeps het volgende:
Wanneer komt het nou precies op tv? Ik wil het zien!!!
quote:
IDOLS IN CONCERT op RTL4
Binnen enkele dagen waren alle vier de Idols-concerten uitverkocht. Heb jij geen kaartje kunnen bemachtigen? Geen paniek! Op zaterdag 3 en zaterdag 10 mei zendt RTL 4 een televisieregistratie uit van dit waanzinnige muziekspektakel!
quote:Al best snel dus
Op vrijdag 28 maart 2003 21:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Van de Idols site:
[.3 en 10 mei.]
Idols live is het verlengde van Idols op tv. Krijsende meisje overstemmen presentatrice Tooske Breugem, de genadeloze jury is present en de meisjes zijn beter dan de jongens. Jamaï mag dan wel de hoofdact zijn, maar Jim is lekker, Jim is toppie.
Hoe is het mogelijk dat Jamaï winnaar is geworden van Idols? Je vraagt het je af als je om je heen kijkt in Ahoy', waar de tien finalisten straks de aftrap gaan verrichten van Idols LIVE!, het avondvullende live-spektakel waarvoor het Rotterdamse sportpaleis deze week vier keer volstroomt. De spandoeken spreken boekdelen: Jim is lekker, Jim is toppie, Jim dit, Jim dat. Als Jims gezicht langsflitst op het scherm zwelt het gekrijs aan. Als de publieksreactie en het aantal spandoeken de doorslaggevende criteria waren geweest, had Jamaï het met een tweede plaats moeten doen. En was Dewi derde geworden, in plaats van de sympathieke Hind.
Op één van de spandoeken, rechts achterin de zaal, staat de tekst: 'Jim, hoe wil jij je eitje morgenochtend?' Erachter staan de twee trotse maaksters. Een jaar of acht, negen oud, zo te zien.
Even later opent Zosja (die tiende werd) de avond met een uitvoering van Alanis Morissette's You Oughtta Know. De twee dames achter het spandoek lagen waarschijnlijk nog in de wieg toen het lied in 1995 een wereldhit was. Ze kennen het niet van Alanis, maar van Idols. Woordelijk tieren ze mee tegen de ex uit het lied, die een nieuwe vriendin heeft: 'Are you thinking of me when you fuck her?'
Idols LIVE! heeft veel weg van de tv-uitzendingen. De genadeloze jury is van de partij (even goeie vrienden, zo blijkt: ze worden net zo hard toegekrijst als de finalisten). Tussen de optredens door zijn er beelden uit andere landen, of fragmentjes van onvergetelijk slechte audities. En presentatrice Tooske Breugem moet in haar microfoon gillen om boven het publiek uit te komen.
Dat publiek bestaat voor driekwart uit meisjes. Het is bekend: als Idols-deelnemer kun je maar beter jongen zijn. Alleen Dewi, 19 jaar en moeder van een peuter, kan op evenveel juichkreten rekenen als de mannen. Dat ze volgens De Telegraaf Jamaï heeft veroverd, wekt blijkbaar geen jaloezie.
In Ahoy' wordt maar weer eens duidelijk dat 'soul mama' Yuli, de charismatische Dewi en de innemende Hind de beste zangstemmen hebben. Geen van de vijf heren komt vocaal bij hen in de buurt. It's Raining Men, dat door de de vijf vrouwelijke finalisten samen wordt gezongen, is misschien wel het kwalitatieve hoogtepunt van de avond. Maar ja: Jim is lekker. Daar valt niet tegenop te zingen.
Van het decibellenrecord tot dan toe blijft niets over als de vijftienjarige havo-scholier uit Egmond-Binnen zijn opwachting maakt en de zaal tot een kookpunt brengt met een accelererende uitvoering van Proud Mary.
Maar er kan er maar één de winnaar zijn. Het is rond tienen als het de beurt is aan Jamaï, de zestienjarige uit Schoonhoven, die er (vermoedelijk onbedoeld) van die zelfingenomen opmerkingen uit kan flappen. Ook vanavond heeft hij er weer eentje in petto: 'Hebben de anderen jullie een beetje opgewarmd?' Nou, de negen voorprogramma's hebben inderdaad hun best gedaan - tijd voor de hoofdact!
Jamaï hoeft de titel van zijn hitsingle Step Right Up maar één keer te noemen en de zaal doet de rest. 'Weet je wat? We doen 'm gewoon nóg een keer!' roept Jamaï na afloop. En daarna nóg een keer! ('Nóg een keer?' vroeg Tooske nog, verbouwereerd. Jazekers, nóg een keer!).
Dan vouwen de aanwezige vaders hun meegenomen krant dicht en halen hun dochters de zelfgeschilderde spandoeken binnen. Na 150 Minuten zit Idols LIVE! erop.
'Vond je het goed?' vraagt een meisje aan haar kleine zusje, op weg naar de uitgang. 'Ja', is het antwoord. De ogen twinkelen en de wangen gloeien. 'Dit was het beste concert dat ik óóit heb gezien.'
Bron: Volkskrant
http://tv.clubs.nl/reality=idols
quote:Ik denk dat ze het in twee delen gesplitst hebben. Dus 3 mei de eerste helft en de week daarop het vervolg.
Op woensdag 30 april 2003 17:47 schreef Riann het volgende:
idols concert 3 en 10 mei
dan komt het op televisie
en zaterdagavond ga ik weg en dan kan ik niet kijken en mijn vraag is dus.
Is het allebei hetzelfde concert wat uitgezonden word?
quote:Lezen Riann, lezen.
Op woensdag 30 april 2003 17:57 schreef Riann het volgende:
3 en 10 mei word het uitgezondenword dan allebei hetzelfde concert uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |