SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Haar man doet het wel!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:01 schreef Mansjester het volgende:
Die kut Fransen die nooit Engels praten
Weet niet of ik het er mee eens ben, 40 jaar geleden deden ze ook al een Tour van 2 weken. Of het commercieel houdbaar is lastiger denk ik.quote:
Ik zou zelf zeggen, volgend jaar 10 etappes door op vrijdag te starten met een tijdrit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet niet of ik het er mee eens ben, 40 jaar geleden deden ze ook al een Tour van 2 weken. Of het commercieel houdbaar is lastiger denk ik.
Dione wilde Le Court nog claimen als halve Nederlander, maar dat klopt ook niet helemaal.quote:
?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ze hebben erg weinig vrouwen als gast de laatste dagen.
Gisteren 4 vrouwen (inclusief Dione)! Ze hadden Jip wel kunnen uitnodigen, al is dat de concurrent.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ze hebben erg weinig vrouwen als gast de laatste dagen.
Alles beter dan Knetevrouwtje......quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren 4 vrouwen (inclusief Dione)! Ze hadden Jip wel kunnen uitnodigen, al is dat de concurrent.
Al jarenlang is dit programma een toonbeeld van vergane glorie, dom gelul en beeldbuisvulling en kom jij hier ff doodleuk zeggen dat het een prima aflevering was?quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:08 schreef Adrie072 het volgende:
Prima aflevering weer, interessante discussies, niks mis mee!
Boe boe 😭quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Al jarenlang is dit programma een toonbeeld van vergane glorie, dom gelul en beeldbuisvulling en kom jij hier ff doodleuk zeggen dat het een prima aflevering was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |