Er zitten 2 miezerige slotjes op, ze adviseren ook max 130 met zo’n ding te rijden. De koffer zelf zal niet van je dakdragers los komen, de slotjes kunnen het wel begeven en de deksel vliegt dan openquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:08 schreef leolinedance het volgende:
Elke keer als ik iemand zie rijden met een dakkoffer die extra is vastgezet met spanbanden over het hele dak, krijg ik plaatsvervangende schaamte. Serieus, heb je zo weinig vertrouwen in dat ding? Denk je dat zo’n koffer bij 120 km/u spontaan besluit om van het dak te springen?Dakkoffers zijn ontworpen en getest om veilig vast te zitten met het bijgeleverde montagesysteem.
Ben ik de enige die zich hieraan ergert? Of is er een goede reden om je dakkoffer als een Fort Knox vast te binden?
Tenzij de vrouw des huizes een ware MILF is en je haar tanga-slip in je gezicht krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb uit deze discussie inmiddels wel begrepen dat je met de motor beter niet achter een auto met dakkoffer kan rijden.
Hoe moet je anders al dat vreten meenemen naar Turkije als er al 6 minderjarige potentiële uitkeringstrekkers in de auto zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:30 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje treurig als je kunstgrepen moet doen omdat je geen fatsoenlijk formaat auto kan halen
Maakt lawaai en is slecht voor de windstroom.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vroeger hadden auto's gewoon een imperiaal.
Ook dan niet hoor, bovendien heb je er niet zoveel aan als je een helm op hebt. Een Neotec 3 welteverstaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 04:15 schreef DjVero het volgende:
[..]
Tenzij de vrouw des huizes een ware MILF is en je haar tanga-slip in je gezicht krijgt.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:00 schreef halfway het volgende:
[..]
Hoe moet je anders al dat vreten meenemen naar Turkije als er al 6 minderjarige potentiële uitkeringstrekkers in de auto zitten.
Behalve dat is het risico van losraken van de lading bij een imperiaal nog groter dan bij een dakkoffer.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maakt lawaai en is slecht voor de windstroom.
Nee, zo'n dakkoffer is lekker aerodynamischquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maakt lawaai en is slecht voor de windstroom.
En dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Behalve dat is het risico van losraken van de lading bij een imperiaal nog groter dan bij een dakkoffer.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:05 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee, zo'n dakkoffer is lekker aerodynamisch
Ja zou het?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Behalve dat is het risico van losraken van de lading bij een imperiaal nog groter dan bij een dakkoffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |