Mijn ouders leerden me altijd te denken uit naïviteit. Zo wordt de wereld een stukje mooier.quote:
Daarom blijf ik ook weg van dat soort platformen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mijn ouders leerden me altijd te denken uit naïviteit. Zo wordt de wereld een stukje mooier.
Op Facebook zou je denken dat de autoriteiten gewoon mee kunnen lezen.
De helft goedkoper? Dan gaat ie er op achteruit. Zo veel belasting had ie niet hoeven betalen met een factuur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:37 schreef 111210 het volgende:
Niks mis mee, heb de boel hier ook laten stucen, was de helft goedkoper dan als ik een factuurtje wilde.
Misschien kun je deze persoon even verklikken bij de officiële verklik-lijn van de overheid. Doe je burgerplicht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef raptorix het volgende:
Ja hoor, bijvoorbeeld mensen die in de bijstand zitten, of minder werken om zo onder toeslagen grens te blijven, ik ken zelf iemand die bijvoorbeeld 1 dag in week schoonmaakt om deze reden.
En wat zou een factuur of meer betaald hebben daaraan veranderen? Zeker bij zoiets subjectiefs als foto’s/video heb je bijna geen poot om op te staan als je hebt toegezegd en diegene de fotos of video’s heeft geleverd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef socialmedialurker het volgende:
Als je geen factuur krijgt is het waarschijnlijk zwart werk.
Ik zou er niet aan beginnen. Ik ken iemand die op die manier haar bruiloft heeft laten vastleggen op beeld. Je wil niet weten wat een crap diegene geleverd kreeg. En ze kan er niks mee, omdat als je ziet wat ze heeft betaald een "te lage prijs" was en je dus geen kwaliteit kunt verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |