Timmermans is al net zo'n grote debiel, ook die gaat geen 4 jaar uitzitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Kabinet Timmermans 1. Sluizen gaan open en je maintiendrai wordt insallah.
Je begrijpt me verkeerd, ik hoop dat ze geen van drieen in een coalitie zitten, want het zijn alledrie onoprechte machtspolitici die ten koste van ons ipv ten behoeve van ons op hun zetel azenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Deze drie zullen NOOIT en te nimmer een eenheid vormen. Hier hoefde echt nier bang voor te zijn. Enig ander rampscenario is PVV en JA21 met nog zo'n partij. En doodsteek voor de samenleving zou zijn als een FvD er nog in deelneemt.
De PVV scoort doorgaans zo’n vijf zetels meer dan in de peilingen: houd dus rekening met zo’n 35 zetels.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Kabinet Timmermans 1. Sluizen gaan open en je maintiendrai wordt insallah.
Dus gaan we Q2 2026 weer naar de stembus omdat formaties niet gaan lukken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:36 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
De PVV scoort doorgaans zo’n vijf zetels meer dan in de peilingen: houd dus rekening met zo’n 35 zetels.
Met zo’n gigantische oppositiepartij, wisseling van de wacht voor yesildingus en een fors verlies is de kans groot dat de VVD bedankt voor regeringsdeelname.
Oh god, hell noquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:26 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yesilgoz, Timmermans en die freak van D66. 'dan is het goed'???
Dit ben ik volmondig met je eens !quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik hoop dat ze geen van drieen in een coalitie zitten, want het zijn alledrie onoprechte machtspolitici die ten koste van ons ipv ten behoeve van ons op hun zetel azen
Geen idee, maar een VVD die fors verliest,daarop een nieuwe partijleider kiest en bij regeringsdeelname het risico loopt finaal te worden leeggegeten door de PVV, stapt waarschijnlijk niet in een kabinet met Timmermans en zijn activistische GroenLinks-achterban.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus gaan we Q2 2026 weer naar de stembus omdat formaties niet gaan lukken?
En dan hopelijk met minder machtsbeluste leiders en meer integere politiciquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar houd ik serieus rekening mee: wordt een lange formatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ook, bij gebrek aan alternatief.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:26 schreef augurk2025 het volgende:
Yesilgoz is een matige politica maar ik blijf VVD stemmen zoals ik al 20 jaar doe.
Al zou er iemand opstaan met het ultieme antwoord voor wereldvrede, hongersnood en ongelijkheid. Jullie zullen altijd naar de VVD blijven gaan, want er is immers geen beter alternatief.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:05 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ook, bij gebrek aan alternatief.
Als die opstaat mag je je melden hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Al zou er iemand opstaan met het ultieme antwoord voor wereldvrede, hongersnood en ongelijkheid. Jullie zullen altijd naar de VVD blijven gaan, want er is immers geen beter alternatief.
Dat lijkt zo: alhoewel er bij psychopaten soms sprake is van pathologisch zelfbedrog, weten ze doorgaans dondersgoed dat ze liegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:00 schreef littlemindy het volgende:
Rutte zei ook onware dingen, maar geloofde zelf wel in wat hij zei (althans dat straalde hij uit).
Ik ben diegene nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als die opstaat mag je je melden hoor.
Goed voor werkend Nederland.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben diegene nietmaar vertel eens, wat voor alternatief zie jij graag voor je? Er zijn namelijk legio opties om uit te kiezen, maar de VVD heeft het wel aantoonbaar verbrald. Dat je dat überhaupt kunt zien als een verstandige keuze is mijn eer echt te na.
Mogelijk. Maar in de politiek gaat het er nu eenmaal om dat je mensen mee kunt nemen in je ideeën.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:08 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Dat lijkt zo: alhoewel er bij psychopaten soms sprake is van pathologisch zelfbedrog, weten ze doorgaans dondersgoed dat ze liegen.
Fantastisch: nog nooit kwamen er zoveel gelukszoekers binnen als onder Mark Rutte, de pensioenleeftijd omhoog, ouderen AOW afpakken, geen poot uitsteken voor het MKB.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Goed voor werkend Nederland.
Niet iedere gelukszoeker met open armen ontvangen.
Uitkeringstrekkers harden aanpakken.
En vooral dat laatste.
Wat betreft dat eerste: jij hebt dus niet erg opgelet de afgelopen 15 jaar. Is niet erg hoor, ga maar weer verkiezingsprogramma's lezenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Goed voor werkend Nederland.
Niet iedere gelukszoeker met open armen ontvangen.
Uitkeringstrekkers harden aanpakken.
En vooral dat laatste.
Als je (historisch) nog eens goed naar die redenering kijkt? Hopelijk herzie je dan je mening.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:13 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar in de politiek gaat het er nu eenmaal om dat je mensen mee kunt nemen in je ideeën.
Ik heb geen idee waar je op doelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:18 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Als je (historisch) nog eens goed naar die redenering kijkt: hopelijk herzie je dan je mening.
Je sprak over het 'meekrijgen van mensen met je ideeën'.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:19 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |