10+ als je niet haast ga ik vanuitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je zo'n beetje zoet met die Spook Vrijheid dlc?
Oef, dat weet ik echt niet meer. Tocht echt wel flink.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je zo'n beetje zoet met die Spook Vrijheid dlc?
Het mag wel iets minder. Maar zeker tof ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef Drankster het volgende:
Paar potjes BF6 gespeeld en is wel weer lekker.
Gebouwen die kapot kunnen is wel echt sick gedaan, het landschap veranderd constant (heb alleen domination gedaan). Ik dacht veilig in een gebouw te zitten en toen ik me omdraaide was de hele muur weg.
Die destruction schijnt wel heel erg goed en tof te zijn in dit deel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef Drankster het volgende:
Paar potjes BF6 gespeeld en is wel weer lekker.
Gebouwen die kapot kunnen is wel echt sick gedaan, het landschap veranderd constant (heb alleen domination gedaan). Ik dacht veilig in een gebouw te zitten en toen ik me omdraaide was de hele muur weg.
Zojuist van gedachte veranderdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Drankster het volgende:
Waarom voor korte kut games gaan als je net bent begonnen met BG3.
Onbegrijpelijk.
Goed om te horen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zojuist van gedachte veranderd
Heb zojuist die skeletten verslagen @:Kaneelstokje waar ik destijds op vastgelopen ben
Er stond me vaag iets van bij dat je ze vantevoren het beste kon kooten zodat ze iig geen wapens hadden, dus dat heb ik gedaan.
Om de een of andere reden kon Shadowheart geen Radiant spells casten
Die optie was grayed out.
Maar omdat ik nu geen mêlee character ben en ik de mechanics iets beter begrijp, was het dit keer geen probleem
En nu heb ik smaak te pakken
Ondanks dat ik een hekel heb aan én turn based én aan dat isometrische 3D/top down perspectief.
Want de kwaliteit straalt er vanaf.
Ja het is tof. Gaf me wel weer het oude bf gevoel. Hopelijk zitten er bij launch tussen die 9 maps wel wat meer grote maps en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
Battlefield 6 is echt genieten. Wat een game weer
Dat geluid ook als een straaljager overkomt![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 02:00 schreef Vis1980 het volgende:
Sony gaat nu ook de 3rd party route, goed nieuws voor alle gamers!
Ja man, ik ben ook zeer content tot nu toe. Shotgun hella OP, en de defibrilator ook lolquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben een nieuwe mode toegevoegd: King of the Hill.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
Nieuw?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe mode toegevoegd: King of the Hill.
Ja nieuw als in nieuw in de bèta. Is vanmorgen toegevoegdquote:
Ah oke, wilde al zeggen dat is niet echt een nieuwe mode 💀quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nieuw als in nieuw in de bèta. Is vanmorgen toegevoegd
Karlach is best girl. Hnngggquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan Karlach blijkbaar niet meer recruiten, omdat ik ik in die Druid Cove die Druid leidster heb gedood.
En dat had als onbedoeld resultaat dat de overige druids een bloedbad hebben aangericht onder de refugees.
Is er dat definitief of heb ik (later) nog een kans om haar te recruiten?
@:Kaneelstokje
@:Drankster
Dat is snel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karlach is best girl. Hnnggg
Hmm, Karlach is naar mijn weten niet te krijgen als je de refugees doodt. (Lol, woke)
Maar wist niet dat het ook was als je dit deed.
Heb je haar al gesproken?
Ach, ik heb een paar uur geleden iets gedaan in Baldur's Gate 3 waardoor ik net uren later achter kom dat ik een toffe companion definitief niet meer kan recruiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:32 schreef Friday12 het volgende:
Jezus man de keuzes in cyberpunk zijn wel savage.. Nooit een goed einde ook
Nu mis je de cutscene dat ze je kont vingert!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is snel.
Heb haar net gesproken en kreeg maar 2 dialoog opties.
Dat het niet mijn bedoeling was dat dat zou gebeuren.
Maar beide opties leiden ertoe dat ze niks met me te maken wil hebben
Rondje Google leert dat je haar idd niet meer kunt recruiten als er een bloedbad is geweest in die Cove.
Bij mijn eerste keer paar jaar terug voordat ik stopte, doodde ik die Druid leidster ook, maar verder ging er niemand dood.
Nu wel om de een of andere reden.
Helaas
Dat is toch niet mijn afdelingquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu mis je de cutscene dat ze je kont vingert!
Lazael, Shadowheart, Astarion, Will en Gale tot nu toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is wat het is.
Hoort bij het spel, acties hebben consequenties.
Heb je wel Lazael en Wyll?
Scratch god.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
En als het goed is heb ik ook een hond voor in het kamp![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scratch god.
Je kunt hem als familiar nemen. Doet weinig schade, maar kan als
de enige partijleden overeind helpen als ze down zijn.
Zo ver ik weet is Karlach niet te recruiten als de Tiefling refugees het niet halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan Karlach blijkbaar niet meer recruiten, omdat ik ik in die Druid Cove die Druid leidster heb gedood.
En dat had als onbedoeld resultaat dat de overige druids een bloedbad hebben aangericht onder de refugees.
Is er dat definitief of heb ik (later) nog een kans om haar te recruiten?
@:Kaneelstokje
@:Drankster
Scratch altijd oproepen ja, kan met een bal. Kan je gewoon weer roepen als ie dood is. Altijd meenemen want hij kan geheimen ontdekken zoals verborgen knoppen en begraven schatten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan ie dood gaan in combat?
Of hem op een andere manier definitief kwijtraken?
Bij de vorige keer dat ik deze game probeerde voor ik stopte had ik die Khaga ook gedood, en dat was toen de enige dode.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is Karlach niet te recruiten als de Tiefling refugees het niet halen.
Maar de enige referentie die ik heb is m’n evil playtrough en toen heb ik zelf de refugees en Karlach vermoord.Toen ik had tegen kwam was ze iig heel boos en en toen moesten we knokken.
In m’n andere playtroughs heb ik haar altijd gerecruit, ook terwijl ik Khaga had gekilled maar de refugees niks mee gebeurt was.
Ja, maar na iedere short rest kun je hem oproepen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan ie dood gaan in combat?
Of hem op een andere manier definitief kwijtraken?
Zorg van te voren door haar te selecteren en haar kampkleding te unequipen voor een betere nacht!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ben nu in mijn kamp, en Shadowheart zei dat ze op een stille nacht naar mij toe komt![]()
Maar geen Scratch![]()
Terwijl die wel naar het kamp zou komen
Alle kamp kleding van iedereen heb ik sowieso uit staan, dus iedereen huppelt volledig naakt rondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zorg van te voren door haar te selecteren en haar kampkleding te unequipen voor een betere nacht!
Ik ben voorzichtig enthousiast, het blijft EA he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:06 schreef Evangelion het volgende:
BF redemption arc?
Zullen ze wel weer verneuken met een belachelijke battle pass of DLC of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |