De oven in met dat soort baasjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)wreed-zijn~ae6b89a0/
Klootzakken.
Mijn kad ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp van dit soort verhalen werkelijk niets.
Zo een huisdier is toch gewoon een lid van je gezin/familie?
Waarom doe je zoiets in godsnaam.
Onze hont gaat mee op vakantie. Zoals het hoort. Als hij ergens niet mee mag dan zoeken we een andere bestemming waar hij wel mee mag.
Mss buren die een geluid hoorden terwijl ze wisten dat de buren op vakantie waren en daarom hulp in hebben geroepen? Of een familielid, vriend of kennis die er van wist en anoniem getipt heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit verhaal roept inderdaad een hoop vragen op. Wie is er gaan vermoeden dat er een kat in iemands meterkast zat? Wat was de aanleiding om de politie te bellen? Was er ook maar iets van eten en water voor het dier achtergelaten, of dat ook niet? Ben je als baasje echt zo dom om te denken dat een dier zowat een maand in een meterkast overleeft, of accepteer je dan dat je bij thuiskomst een dood huisdier hebt? Als je het toch niet erg vindt dat je dier het niet overleeft, waarom dan niet gewoon in de buitenwereld loslaten oid?
Dit! En per ongeluk opgesloten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien was ie zoek vlak voordat ze weggingen.
Met katten is vliegen niet echt aan te raden. Maar er is altijd wel iemand die op wil passen of je huurt een kattenoppas in.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:23 schreef Ivo1985 het volgende:
Huisdieren kunnen gewoon mee op vakantie. Die van ons is ook net weer terug van een leuke reis naar Zweden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik geloof er niks van, en dan na vier weken een verrotte kat moeten opruimen? En die lucht en vliegen?
Mijn vorige kat heeft het zes weken buiten overleefd, was letterlijk een skelet met een vachtje maar ze heeft dat wel overleefd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom zou je na je vakantie terug willen komen bij een rottende kat?
Buiten ja. Waar nog iets van water te krijgen is en af en toe een vogel. Dit was de meterkast.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Mijn vorige kat heeft het zes weken buiten overleefd, was letterlijk een skelet met een vachtje maar ze heeft dat wel overleefd.
Heb jij je kat expres buiten gelaten tijdens je vakantie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Mijn vorige kat heeft het zes weken buiten overleefd, was letterlijk een skelet met een vachtje maar ze heeft dat wel overleefd.
Maar eerst laten weken in een bad met zuur.quote:
Wat is een hont?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef vosss het volgende:
Onze hont gaat mee op vakantie. Zoals het hoort. Als hij ergens niet mee mag dan zoeken we een andere bestemming waar hij wel mee mag.
Nee is toen weggelopen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb jij je kat expres buiten gelaten tijdens je vakantie?
Die kat is zo schuw als het maar kan en bang voor alles.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Buiten ja. Waar nog iets van water te krijgen is en af en toe een vogel. Dit was de meterkast.
Onze zwerfkat uit het asiel kwam daar binnen met 6,5kg.
Ben ik het niet mee eens. Je hoort te kijken naar wat in het belang van het dier is. Een vliegvakantie met een kat of hond, daar doe je het beestje meestal geen plezier mee. Zou het per hoge uitzondering doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef vosss het volgende:
Bijna hetzelfde als een hond, maar dan andersquote:
Wij vliegen ook niet met ons huisdier.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Met katten is vliegen niet echt aan te raden. Maar er is altijd wel iemand die op wil passen of je huurt een kattenoppas in.
Als je in Utrecht woont mag je DM-en, ik heb ervaring als katoppas.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:58 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb een hele dure oppas ingehuurd maar dit is inderdaad ook een idee.
Die van mij zou het prima overleven buiten. Vangt vogels en muizen bij de vleet. Maar je vraagt toch iemand om je kat even binnen te roepen en eten te geven, dagelijks. Of je zoekt een pension.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
Ben je nooit bang dat je kat op je vakantie adres ontsnapt en wegloopt?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:36 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wij vliegen ook niet met ons huisdier.
Een huisdier vraagt keuzes. Onder andere over het meenemen of regelen van goede opvang tijdens de vakantie. Wij kiezen voor meenemen en laten daarmee vliegreizen vervallen. Met de auto zijn ook prachtige vakantieregio's bereikbaar.
En of je nu kiest voor meenemen op vakantie (en daar de reis+verblijfplaats op aanpassen), een oppas in huis of een verblijf voor het dier in een fatsoenlijk pension maakt niet uit. Als je er maar over nadenkt en het regelt voor je als huisdier bezitter op vakantie gaat.
Ik ga dan dus ook niet op vliegvakantie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je hoort te kijken naar wat in het belang van het dier is. Een vliegvakantie met een kat of hond, daar doe je het beestje meestal geen plezier mee. Zou het per hoge uitzondering doen.
En anders zorg je dat je huisdier netjes verzorgd achterblijft, in een pension of bij een oppas.
quote:
Staat in het artikel.quote:De politie trof de kat aan na een melding van een oplettende burger. Hoe de melding precies binnenkwam, wil de politie niet zeggen, maar het signaal was in elk geval serieus genoeg om poolshoogte te nemen.
Hij weet vast ook niet dat een kad zoveel meer is dan een katquote:
Nou, die hebben het schip met geld binnen zien komen toen jij dat afgetrapte oude bankstel kwam brengenquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Voor de vakantie wel een oud bankstel gedumpt bij de kringloop maar ik denk niet dat dat vergelijkbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |