Van 0 naar 5 keer per week. Klinkt niet echt als houdbaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:51 schreef Mathijsco het volgende:
Ik ben drie weken geleden begonnen met zwemmen: vijf keer per week, zeventig minuten, om de kilo's te lijf te gaan.
Meer zwemmers hier? 🙂
Dit, de prijs (en de tijden) houdt me wel een beetje tegen om structureel te gaan zwemmen. En dat terwijl ik vroeger echt een zwemmer was. In coronatijd gestopt bij een vereniging, nu passen die trainingstijden niet in mijn (werk)week, dus dacht ik, ik ga wel zelf banenzwemmen. Het zwembad met de meest gunstige tijden vraagt hier 9 euro (voor max 1 uur zwemmen).quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:38 schreef Pinuts het volgende:
Maar ik vind het zwembad hier best prijzig... 7 euro per keer.
¤9, en dan een uurtje mogen zwemmen? Ridicuul. Hoe houden ze dat eigenlijk bij?quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dit, de prijs (en de tijden) houdt me wel een beetje tegen om structureel te gaan zwemmen. En dat terwijl ik vroeger echt een zwemmer was. In coronatijd gestopt bij een vereniging, nu passen die trainingstijden niet in mijn (werk)week, dus dacht ik, ik ga wel zelf banenzwemmen. Het zwembad met de meest gunstige tijden vraagt hier 9 euro (voor max 1 uur zwemmen).
Er zijn zwemlessen tot 18u, dan is er banen zwemmen van 18.15 tot 19.15u en dan komt er aquajog les. Dus langer doorgaan gaat ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:15 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
¤9, en dan een uurtje mogen zwemmen? Ridicuul. Hoe houden ze dat eigenlijk bij?
Gewoon, klassiek vlinderslag: stevig tempo, niet pauzeren en uur volmaken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Kun je redelijk zwemmen? Het gaat er ook om hoeveel calorieën je verbrandt in die tijd. Als je het wilt gebruiken om af te vallen, neem ik aan dat je het als laag-intensieve duursport ziet? Ben je vooral schoolslag een het doen, of vlinder je de hele tijd?
Jeetje, bij mijn zwembad (in Amsterdam) kost een los kaartje 6,20 euro. Ik heb een 25 banenkaart voor 124 euro (onder de 5 euro per keer dus).quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:15 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
¤9, en dan een uurtje mogen zwemmen? Ridicuul. Hoe houden ze dat eigenlijk bij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |