quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.Hoezo "we denken"? Of hij moet eraf, of niet, of ze kijken het nog aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denkt het team in het UMCG want was daar om te kijken wat ze nog kunnen doen. Leg het niet helemaal goed uit maar ik kan ook even niet zo goed meer nadenken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo "we denken"? Of hij moet eraf, of niet, of ze kijken het nog aan.
Sowieso hangen er tegenwoordig overal camera's, dat heeft niks met jou te maken. En waarom denk je dat je computer gehacked is? Ook zou dat tegenwoordig overigens niks raars zijn.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet naar je huisarts en dit bespreken. Bij voorkeur morgen.
Maar wat is dan de reden dat hij eraf moet? Is je vinger aan het afsterven of zo? Verder zijn er toch geen redenen om een vinger te amputeren?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denkt het team in het UMCG want was daar om te kijken wat ze nog kunnen doen. Leg het niet helemaal goed uit maar ik kan ook even niet zo goed meer nadenken.
Bot is nog erger aangetast inmiddels, nu ook richting het midden van mijn vinger. Als ik dit helemaal correct zeg zo maar daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden dat hij eraf moet? Is je vinger aan het afsterven of zo? Verder zijn er toch geen redenen om een vinger te amputeren?
Sterkte Ama. Wanneer krijg je meer duidelijkheid?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denkt het team in het UMCG want was daar om te kijken wat ze nog kunnen doen. Leg het niet helemaal goed uit maar ik kan ook even niet zo goed meer nadenken.
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.Wow dat is wel heel erg slecht nieuws. Tijd geleden leek het toch beter te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
Same shit, different day
SC hopper present
Hmm, okeequote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bot is nog erger aangetast inmiddels, nu ook richting het midden van mijn vinger. Als ik dit helemaal correct zeg zo maar daar komt het wel op neer.
Sterkte ❤️quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bot is nog erger aangetast inmiddels, nu ook richting het midden van mijn vinger. Als ik dit helemaal correct zeg zo maar daar komt het wel op neer.
Straks gaan ze ons ook bombarderen.quote:Israėlische minister: ‘Nederland ruilt vriendschap in voor openlijke vijandschap’
Valt Israėl aan de ene kant binnen en de Russen aan de andere kantquote:
De Randstad wordt dan een soort Gazastrook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Valt Israėl aan de ene kant binnen en de Russen aan de andere kant
In Den Haag hebben we al een Gazastrook, of Kalifaat hoe je het zelf noemen wilt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
De Randstad wordt dan een soort Gazastrook.
Die straat naar HS?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag hebben we al een Gazastrook, of Kalifaat hoe je het zelf noemen wilt.
Sommige mensen moeten gewoon werken en zo hequote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er al meer dan 2 uur op zitten vandaag
Haha, kantoorslaaf!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon werken en zo he
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje wat kut zeg
Sterkte er maar mee! Hele dikke knuffel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar is dit ook niet de langste periode dat Nederland nķet onderdeel van een oorlog geweest is?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We staan er niet goed op in de wereld
Hoeveel FOK!kers kun jij kwijt in je kelder?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is dit ook niet de langste periode dat Nederland nķet onderdeel van een oorlog geweest is?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:09 schreef Haags het volgende:
Lotje Outsiders genot @:wereldgozer @:vino_tinto
Die krijgen een persoonlijke uitnodiging via DM, anders heb ik straks de complete PAAZ afdeling in huis. En zoveel dwangbuizen heb ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!kers kun jij kwijt in je kelder?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is dit ook niet de langste periode dat Nederland nķet onderdeel van een oorlog geweest is?
*F5’ed DMquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die krijgen een persoonlijke uitnodiging via DM, anders heb ik straks de complete PAAZ afdeling in huis. En zoveel dwangbuizen heb ik niet
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die krijgen een persoonlijke uitnodiging via DM, anders heb ik straks de complete PAAZ afdeling in huis. En zoveel dwangbuizen heb ik niet
Oké Haagstradamus.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnen nu en vijf jaar zijn we betrokken bij een oorlog
Heeft hij die oorworm geremixed??quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:09 schreef Haags het volgende:
Lotje Outsiders genot @:wereldgozer @:vino_tinto
Het is misschien ietwat vroeg voor gitzwarte humor maar fisting gaat straks niet meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Wel heel lief dat die vriendin direct na het eten naar me toe komt. Een andere vriendin ging ook al mee naar het UMCG. Ik heb echt de liefste vrienden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is misschien ietwat vroeg voor gitzwarte humor maar fisting gaat straks niet meer.
Althans, niet in de complete vorm zeg maar.
En als ze er ff niet zijn heb je onsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Wel heel lief dat die vriendin direct na het eten naar me toe komt. Een andere vriendin ging ook al mee naar het UMCG. Ik heb echt de liefste vrienden.
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is misschien ietwat vroeg voor gitzwarte humor maar fisting gaat straks niet meer.
Heel fijn dat je er op zulke moment gewoon van uit kan gaan dat er mensen voor je zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Imbecielquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.Wtf Ama ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.Das wel kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pran of cingles
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
In een van mijn eerste voicemails zei ik spreek uw pieptoon in na de boodschap
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.Ahh kak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |