quote:
Are...are you having a stroke?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I näme liäbers es Gipfeli uus mis Chüchichästli.
Boeken hadden een update nodig?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden een beetje achterhaald lesmateriaal op de basisschool.
quote:
Keukenkastjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I näme liäbers es Gipfeli uus mis Chüchichästli.
Tsjonge, wat modern. Wij moesten het doen met kleitabletten #jaloersquote:
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsjonge, wat modern. Wij moesten het doen met kleitabletten #jaloers
Mss ambiëren om hond te worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik niet. Helaas geen vaardigheid in.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.
Oh god, paniekaanvallen daarover. Alles ontleden en verslagen schrijv beitelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.
Kleitabletten beschrijf je als ze nog zacht zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, paniekaanvallen daarover. Alles ontleden en verslagen schrijv beitelen
Dat was een luxe voor de rijke kindjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleitabletten beschrijf je als ze nog zacht zijn.
het is er prima weer voorquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkdag zit erop. 6842 stapjes dus ik ga weer even de deur uit
Ik heb er al meer dan 2 uur op zitten vandaagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkdag zit erop. 6842 stapjes dus ik ga weer even de deur uit
Ik net 8 uur.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er al meer dan 2 uur op zitten vandaag
Dat nieuwe liedje van Jan Smitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Die reclame van Jan Smit in de Jumbo begint mij ook agressief te maken.
Goed zoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is er prima weer voor
@:essnhills vandaag voor de 2 uur wandelen wel zonnebrand opgedaan
Sowieso is veel Nederlandstalige muziek om te gruwelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind die ene van: als ik terug kon in de tijd. Erger
De buren hadden laatst een of ander feest waarmee de gehele wijk kon meegenietenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hier compleet niet van op de hoogte ben.
Gatverquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.ojee het zit je ook niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm laten we het postief houden het is beter dan je duim, heel veel sterkte ama
![]()
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
UMCG heeft terug gebeld en helaas heel slecht nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je dan precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |