Wie is de gemene deler in dit verhaal?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:54 schreef Chandler het volgende:
Een paar maand geleden een ex vriendin die net de 40 aan had getikt, ook zo maar weg.
Afgelopen week een bekende zijn vriendin, net begin 30 geworden.. hart gestopt..misschien dat het met het ouder worden te maken heeft maar zie toch echt momenteel heel veel leeftijdsgenoten gaan en zelfs jonger...
Zien jullie dat ook? of mogen jullie je gelukkig prijzen dat dat niet het geval is bij jullie...
Dat vroeg ik me dus ook af. Heel veel en plotselinge ziektebeelden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ken geen mensen uit mijn directe omgeving die zijn gevaccineerd
Paar jaar terug een vriendin van me, in de 40. Kreeg corona nį de vaccinaties.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:44 schreef Evangelion het volgende:
Dacht dat dit een dragon8life topic was
Enige in mijn directe omgeving tot nu was een studiegenoot in zijn slaap begin 20.
Ik zeg het maar even.quote:Van Kessel wist dat Sars-cov-2, het virus dat voor de ziekte Covid-19 zorgt, in Nederland op 20 februari 2020 officieel is erkend in een OMT-meeting. “En ik weet hoe lang ambtenaren erover doen om een wet te schrijven. Mijn eerste vraag aan cursusleider professor Schwartz — die ik toevallig kende uit mijn Leiden-tijd — was: wanneer zijn die ambtenaren begonnen met het schrijven van deze coronaspoedwet — wat toen nog geen wet was, maar een ministeriėle beschikking. De professor was eerlijk en zei: dat was het eerste kwartaal van 2019. Toen schrok ik ineens wakker. Dus corona, Covid-19, is bekend vanaf 20 februari 2020. En in het eerste kwartaal van 2019 is men begonnen met de spoedwet daarvoor te schrijven.
Dat ik dat niet als enige ervaar..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wie is de gemene deler in dit verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |