SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
OvergangsbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ff sprintje getrokken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Mooie OP.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het leven, Heer Versquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KoeienmelkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
KoeienmelkBiefstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
KoeienmelkOngepelde koeienmelk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Ik heb een heel fijn leven. Hier leuke mensen in DTS. Vriendin die een ontbijtje gaat halen. Niks te klagen zeg maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij vieren feest....,Don't follow me. I am lost too
Weg met de malaiseDon't follow me. I am lost too
Ben blij dat te horen, maat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijn leven. Hier leuke mensen in DTS. Vriendin die een ontbijtje gaat halen. Niks te klagen zeg maar.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oké
Wc schoon
Afwas staat te weken
Stofzuiger is er doorheen geweest
Ontbijt tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En hoe gaat het met jou?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen klachten momenteel. Genieten van het leven en lieve mensen om me heen, vakantietje geboekt, heb mezelf aangeleerd om haters lekker te laten haten en te negeren.quote:
Alleen dat cadeautje van mijn kat was een kleine smet op de feestvreugde, maar daar kan ze ook niets aan doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu is het tijd...Don't follow me. I am lost too
De hoogste tijd..Don't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: