quote:Schutter doodt vier mensen in kantoorgebouw New York
Een schutter heeft in een kantoorgebouw in New York vier mensen gedood en een persoon verwond. Deze persoon is in kritieke toestand naar een ziekenhuis gebracht.
Op beelden is te zien hoe de schutter het gebouw in Manhattan binnengaat met een M4-geweer. In het gebouw op 345 Park Avenue zit onder meer het hoofdkantoor van de National Football League (NFL) en investeerdersmaatschappij Blackstone.
Bij binnenkomst schoot de man een politieagent neer die later aan zijn verwondingen overleed. Daarna schoot hij op een bewaker en op een andere man in de lobby.
Vervolgens nam hij de lift naar de 34e verdieping van het gebouw, waar hij nog een persoon doodschoot. Vervolgens kwam een vrouw uit de lift, maar deze vrouw liet hij ongemoeid, meldt de politie. Hij werd uiteindelijk dood aangetroffen in de gang. Hij heeft zichzelf daar van het leven beroofd, meldt de politie.
De schutter is een 27-jarige man uit Las Vegas. Het is nog onbekend wat het motief van de schietpartij was. De man had volgens de politie een "geschiedenis van mentale problemen".
Wie gaan ook die kant op, we zijn er bijna. Gewoon nog een keertje VVD stemmen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:59 schreef Perox het volgende:
Niets te zien mensen, gewoon een man met "a history of mental health issues" en een wapenvergunning. Business as usual in the land of the free.
Idd hij is wel een beetje gefaald als zijn plan een mass shooting was.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:10 schreef Optimizer het volgende:
'mass shooting'
Dan heb je er minimaal 10 op je naam staan ipv 4
Altijd genieten van jouw bijdrages. Ik ga me steeds meer beseffen waarom ik gezelligheid haat.quote:
Of Blackwater.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Blackrock
4 mensen of meer (exclusief de shutter zelf) is de definitie van mass shooting. En er zijn 4 doden. + zichzelf. Dus 5 totaal. En klopt dus volgens de definitie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:10 schreef Optimizer het volgende:
'mass shooting'
Dan heb je er minimaal 10 op je naam staan ipv 4 (inclusief zichzelf)
Amateur
"Dammit Dutch, what the hell went wrong back there?!"quote:
Ja ligt aan jou. Hij loopt juist onopvallend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:34 schreef matspontius het volgende:
Ligt het nou aan mij of loopt die gast wel heel opvallend dat plein over met een groot automatisch geweer? Niemand die dat ziet?
Wel bij de BMW dealer 😱quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:13 schreef Jahr00n het volgende:
In Nederland lopen er ook veel rond die dit willen. Gelukkig kunnen die niet op elke straathoek een M4 kopen.
Het is een mass shooting als er minimaal 4 gewonden en/of doden zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:10 schreef Optimizer het volgende:
'mass shooting'
Dan heb je er minimaal 10 op je naam staan ipv 4 (inclusief zichzelf)
Amateur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |