SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Het gaat hier ook vrijwel de hele week regenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Regent hier al zeker een week bijna onafgebroken, en blijft nog wel even doorgaan. Maar ik klaag niet, want het is lekker koel en m'n nieuwe gras ziet er prachtig uit![]()
![]()
Succes op het werk weer vandaag jongens
Gelukkig heb ik geen tennistoernooiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat hier ook vrijwel de hele week regenen.
jeetje wat een positiviteitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Regent hier al zeker een week bijna onafgebroken, en blijft nog wel even doorgaan. Maar ik klaag niet, want het is lekker koel en m'n nieuwe gras ziet er prachtig uit![]()
![]()
Succes op het werk weer vandaag jongens
Oh jeetjequote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen tennistoernooi
Oh wacht
quote:
Gisteravond was het nog wel mooi weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat hier ook vrijwel de hele week regenen.
Het is nu gelukkig ook nog droog.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog wel mooi weer.
Eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag en morgen zou het in principe ook droog blijven.
Gelukkig is ze niet helemaal wit, zoals de kat van mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:08 schreef Ama het volgende:
Nooit is de kat zo knuffelig rond dit tijdstip maar nu ik een keer een zwarte joggingbroek aan heb natuurlijk wel.
Wel voor een groot deel dus alsnog altijd overal witte kattenharen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet helemaal wit, zoals de kat van mij.
ik vind het nu echt prima weerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog wel mooi weer.
Ik sta al op 4383 stapjesquote:
HDP inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind het prima na al die weken 30-35 graden. Weer lekker onder de dekens kruipen 's nachts
Dat is netjes op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta al op 4383 stapjesIn korte broek. Kun je nagaan wat ik van het weer vind
bij jullie geen noodweer geweest? alleen oostenrijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind het prima na al die weken 30-35 graden. Weer lekker onder de dekens kruipen 's nachts
Ik kijk idd ook al erg uit naar het moment dat ik weer onder een dekbed kan liggen, ipv alleen een dekbedovertrek en/of half een dekbed overheenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eentje die bruut verstoord is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk heeft iedereen een goede nachtrust gehad.
STINGquote:
14 graden zelfs maar vannacht, maar echt heel afgekoeld is het binnen nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HDP inderdaad.
Waaide gister ook weer even lekker door in huis.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:51 schreef CherryLips het volgende:
24 graden in huis. Sloffen aan, vestje erbij, spookkleedje.
Bijna aircotemperatuurquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Ehm.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij is het 23, dan zou je zeker de sjaal en jas uit de kast trekken?quote:
Pompoenen al afgestoft?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:51 schreef CherryLips het volgende:
dat is wel pittigquote:
Misschien moet je toch eens kijken naar zonweringquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
Oh, vanaf een uurtje of 10 gaat het weer regenen zegt buienradar
Paracetamolquote:
Een tas vol met snacks en taartquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een too good to go pakket besteld bij de bakker. Ophalen vanaf 11.00u. Ben benieuwd
Geen zorgen, alleen in het noordoosten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
Oh, vanaf een uurtje of 10 gaat het weer regenen zegt buienradar
quote:
quote:
Beetje flexen met je aircoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het 23, dan zou je zeker de sjaal en jas uit de kast trekken?
laatst ook eens bij de appie geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een too good to go pakket besteld bij de bakker. Ophalen vanaf 11.00u. Ben benieuwd
Precies, hier blijft het droog in het zuiden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, alleen in het noordoosten.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een tas vol met snacks en taartof 5 witte broden
Nee lijken weer buien boven de Haringvliet te ontstaanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, alleen in het noordoosten.
5 soorten brodenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij krijgt goede reviews, 4,7 uit 5 sterrendus ik verwacht wel iets meer dan 5 witte broden
quote:
moekerig?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Werkte de airco in de trein maar eens naar behoren. Het is behoorlijk moekerig.
De AH doet daar toch al een tijdje niet meer aan mee? Al doet de AH to go bij een tankstation hier er nog wel aan meequote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst ook eens bij de appie geprobeerd.
Not great, not terrible
Ik kan ook voor zaterdag een 'fruitbox' reserveren. Die staat dan 3 kwartier op de parkeerplaats van de ijsbaan hier vlakbij. Denk dat het een marktkraam is normaal oidquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst ook eens bij de appie geprobeerd.
Not great, not terrible
misschien niet via too good to go, maar ah heeft in hun app "overblijvers"quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH doet daar toch al een tijdje niet meer aan mee? Al doet de AH to go bij een tankstation hier er nog wel aan mee
Ohja dat, heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien niet via too good to go, maar ah heeft in hun app "overblijvers"
Ik had een keertje bij de Hema dat ze vergeten waren de box te maken, toen mocht ik gewoon voor 15 euro aan taart uitzoekenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens zo'n box van de Hema, met zalmsalade die dezelfde dag op moest. En twee puddingbroodjes die ook zo lekker houdbaar zijn. En nog wat meer broodbeleg met vlees dat direct op moest. Ik snap dat dat het idee is van zo'n box, maar ik krijg al die dingen niet op als ik ze 's avonds om kwart voor 6 ophaal, en dan zou het technisch gezien de volgende dag ook nog wel goed zijn, maar dan nog.
ja, dat was bij die dingen van de appie ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens zo'n box van de Hema, met zalmsalade die dezelfde dag op moest. En twee puddingbroodjes die ook zo lekker houdbaar zijn. En nog wat meer broodbeleg met vlees dat direct op moest. Ik snap dat dat het idee is van zo'n box, maar ik krijg al die dingen niet op als ik ze 's avonds om kwart voor 6 ophaal, en dan zou het technisch gezien de volgende dag ook nog wel goed zijn, maar dan nog.
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar ik zal het wel zien straksquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was bij die dingen van de appie ook.
Zat een lekker brood bij wat in de vriezer kon en witte broodjes die ik nog een paar dagen heb kunnen eten, maar ik ga niet die avond nog 8 mini berliner bollen en 4 gevulde donuts naar binnen werken
Hee ik wil best jullie TGTG doos kopen voor een scheet en drie knikkers maar het moet wel nog een beetje lang houdbaar zijn okeequote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was bij die dingen van de appie ook.
Zat een lekker brood bij wat in de vriezer kon en witte broodjes die ik nog een paar dagen heb kunnen eten, maar ik ga niet die avond nog 8 mini berliner bollen en 4 gevulde donuts naar binnen werken
nee, die berliner bollen waren van die smerige dubai pistache dingen en die donuts hadden ook wel echt hun beste tijd gehadquote:
Nee maar om nou vleeswaren te eten die over 6 uur en een kwartier technisch gezien over datum zijn, is ook niet zo prettigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee ik wil best jullie TGTG doos kopen voor een scheet en drie knikkers maar het moet wel nog een beetje lang houdbaar zijn okee
Schrale schooier ben je
oh, dat maakt me dan weer niet zo veel uit, die eet ik een paar dagen later ook nog als ze nog goed uitzien en ruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar om nou vleeswaren te eten die over 5 uur en een kwartier technisch gezien over datum zijn, is ook niet zo prettig
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die berliner bollen waren van die smerige dubai pistache dingen en die donuts hadden ook wel echt hun beste tijd gehad
ik heb niks tegen pistache maar die trend mag wel weer langzaam sterven hoor.quote:
meteen groentesoep gemaakt voor een maand?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Had ook een keer bij een groentekraam op de markt zo'n tgrg gehaald, maar dat was echt veel te veel
Pistache is welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen pistache maar die trend mag wel weer langzaam sterven hoor.
De crompouce is ook weer een stille dood gestorven
gelijk invriezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar om nou vleeswaren te eten die over 6 uur en een kwartier technisch gezien over datum zijn, is ook niet zo prettig
Ja die hier dus op de ijsbaan staat heeft af en toe een veggiebox, en fruitbox, een veggie en fruitbox, en een 5kg mandarijnen boxquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Had ook een keer bij een groentekraam op de markt zo'n tgrg gehaald, maar dat was echt veel te veel
Mijn ouders halen altijd klapeitjes uit zo'n automaat bij de boer. Vieze eitjes met stront eraan of veren, gebutste eitjes. Van alles. 30 stuks voor ik meen 3 euro of zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
hmm, ja, ik zou niet weten wat ik met 5 kilo mandarijnen zou moeten doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die hier dus op de ijsbaan staat heeft af en toe een veggiebox, en fruitbox, een veggie en fruitbox, en een 5kg mandarijnen box
Doen mijn ouders ook, zit ook een landwinkeltje bij, en wallabies maar die zijn niet om op te eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders halen altijd klapeitjes uit zo'n automaat bij de boer. Vieze eitjes met stront eraan of veren, gebutste eitjes. Van alles. 30 stuks voor ik meen 3 euro of zo.
En dan staan ze het hele weekend cake te bakken en allemaal dingen te maken waar veel eieren in moeten en zo.
franse uiensoepquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Bij de AH hebben ze soms (of hadden ze?) van die netjes met restjes voor een euro, maar tegen de tijd dat ik boodschappen doe zijn die weg. Heb er een keertje eentje gehad met allemaal tomaten en komkommers erin, en er lag er eens eentje met allemaal ui
Uitdelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, ik zou niet weten wat ik met 5 kilo mandarijnen zou moeten doen.
Moest even terugzoekenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen groentesoep gemaakt voor een maand?
Hier ging die gewoon zijn kraam rond en van alles verzamelen weer die vanaf moestquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die hier dus op de ijsbaan staat heeft af en toe een veggiebox, en fruitbox, een veggie en fruitbox, en een 5kg mandarijnen box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |