Naaktcamping beginnen aan een riviertje en dan dikke Duitsers moeten bedienen. De droom!!!quote:
Zonder enige horeca ervaring een Glamping voor naturisten beginnen met 1000 euro klusbudget genotquote:
Poe, meerdere redenen. Frankrijk trekt ons gewoon heel erg. Het klimaat, zowel het weer als de mentaliteit. Mooie omgeving. Onze wensen qua huis kunnen we daar waar maken. En genoeg werk op korte afstand.quote:
En dan zakt de fundering weg en is alles rot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:48 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Zonder enige horeca ervaring een Glamping voor naturisten beginnen met 1000 euro klusbudget genot
En klaar met Nederland flopland?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:51 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Poe, meerdere redenen. Frankrijk trekt ons gewoon heel erg. Het klimaat, zowel het weer als de mentaliteit. Mooie omgeving. Onze wensen qua huis kunnen we daar waar maken. En genoeg werk op korte afstand.
Mijn oom had een grote villa in zuid Frankrijk, en er 20 jaar gewoond, nu die wat ouder is zijn hij n zijn vrouw weer in Nl.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Over een maand ga ik met mijn gezin emigreren naar Zuid Frankrijk. Nog onder Toulouse. Dus ik ben namens WLR vaker op locatie voor een sfeerverslag. Wel leuk om de Tour elk jaar te kunnen zien.
Je verhuist naar Pau?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Over een maand ga ik met mijn gezin emigreren naar Zuid Frankrijk. Nog onder Toulouse. Dus ik ben namens WLR vaker op locatie voor een sfeerverslag. Wel leuk om de Tour elk jaar te kunnen zien.
Zal Kooij ooit de Tour gaan rijden bij Decathlon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Seixas is nu op hoogtestage in de Sierra Nevada.
Samen met Prodhomme, Paret Peintre, Bol, Bissegger, Hoole, De Pestel en Riccitello. Dan heb je de Tourploeg ook lijkt mij.
Volgend jaar Gall in dienst. Riccitello zie ik niet met de beste 10 een berg overkomen.
Dat denk ik wel. Zal vast wel een contractuele clausule in zijn contract hebben gestaan. Verwacht wel dat Kooij AG2R snel zal verlaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het had dit jaar voor Kooij moeten gebeuren. En zelfs met goede resultaten had je je wel kunnen afvragen of die mee zou gaan.
Moeten ze eerst het contract zien te verlengen van Gall. Als Gall podium rijdt zal dat nog een hele klus worden, en heeft bij verlenging ook wel wat te eisen dan alleen maar in dienst te rijden voor Seixas.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Samen met Prodhomme, Paret Peintre, Bol, Bissegger, Hoole, De Pestel en Riccitello. Dan heb je de Tourploeg ook lijkt mij.
Volgend jaar Gall in dienst. Riccitello zie ik niet met de beste 10 een berg overkomen.
Of ze gooien het plan om met Gall en sturen hem alsnog naar de Tour? Al is dan wel de vraag hoeveel energie hij nog heeft na de Giroquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als knecht hoeft hij misschien niet de hele Tour goed te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of ze gooien het plan om met Gall en sturen hem alsnog naar de Tour? Al is dan wel de vraag hoeveel energie hij nog heeft na de Giro
En je kan gelijk door naar de Vogezenquote:Op maandag 18 mei 2026 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
In 2028 gaan we nog eens van start in Frankrijk.
Als je wil kun je hier drie heerlijke heuvelritten uittekenen. Gaat niet gebeuren dus!
Leuk voorafje voor Super Planche des Belles Filles?quote:Op maandag 18 mei 2026 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
In 2028 gaan we nog eens van start in Frankrijk.
Als je wil kun je hier drie heerlijke heuvelritten uittekenen. Gaat niet gebeuren dus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |