quote:Op maandag 28 juli 2025 18:22 schreef roos94 het volgende:
Rick Brandsteder, zoon van Ron Brandsteder en nu zelf bijna opa?
Zou Rick ook van poepseks houden?quote:
Volgens mij heeft Ron eens een soortgelijk excuus gebruikt. Even kijken of ik dat kan vinden.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Wel een goed excuus, na een ongeval snel een fles jenever opentrekken. "Ja, ik moest toch wachten tot de auto weggesleept werd"
Maar wel een vervelende situatie met z'n pa en zijn alcoholisme.
Sorry hoor, maar van twee biertjes verlies je niet de macht over het stuur, daar geloof ik dus echt geen reet van.quote:Na twee biertjes te hebben gedronken zou Brandsteder in de berm zijn beland.
Ja, dat lijkt me dichter bij de waarheid te zitten, want dan is de kans dat je de controle verliest aanzienlijk.quote:De presentator werd met een alcoholpromillage van 1,83, dat gelijkstaat aan veertien glazen bier, staande gehouden.
Wees dan ook mans genoeg om je fout toe te geven. Maar dat doet hij niet, hij hangt een lulverhaal op over drinken na het ongeluk. Wat een sukkel.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef Mathijsco het volgende:
Ik zie een man die een fout heeft gemaakt onder emotioneel zware omstandigheden. Fout? Ja. Maar iedereen maakt weleens fouten.
Dergelijke geruchten hebben nog ooit een liedje opgeleverd.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:58 schreef The_Verve het volgende:
De appel valt niet ver van de boom. Ron heeft volgens mij nog nooit een uitzending nuchter gepresenteerd.
Wel rookie numbers.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Rick is een coole gast, hij mag dit van mij. Bij hoge uitzondering, van een ander zou ik het niet gauw pikken. No hommo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |